Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Noi GS:n kuvat on ollu netissä jo vuoden kun ketjujengin sivuilla oli keskustelua, jotta F650 valmistus lopetettaisiin (mikä ei tietenkään pidä paikkaansa). Ei vaan GS malli taida ehtiä myyntiin vielä ensi kesäksi.
  2. #32
    Huomasinpa vielä senn verran tuosta uudesta F800 mallista, jotta ulkomaanlehdet olivat mitanneet muistaakseni takapyörältä pelkällä pöntönvaihdolla 99 hv ja 92 nm väännön, joten alkuperäinen 85 hv ilmoitettu teho on pakko olla paljon todellista pienempi. Jotta joskus näinkin päin.
  3. #33
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 22 2006,09:19) kirjoitti
    Käväsin eilen Mototripissä kylmätyyppäämässä F800S:n. Koeajollekin olisin toki mennyt mutta kun meni vaikeeksi (ei siis saanut pyörää siltä seisomalta) niin jätin homman siihen. Ensivaikutelma itse pyörästä oli muovinen. Kahvatkin oli jotain kovaseosmuovia mikä vähän ihmetytti. Varmasti hyvä pyörä monelle mutta itselle riitti nyt kyllä kylmätyypit. Mopoilussa pitää olla tunnetta mutta sitä ei kyllä bemarista nyt irronnut. Oman pyörän päällä kahvaa vääntäessäni pyysin mielessäni anteeksi nykyiseltä menopeliltä, että mietin moista vaihtoehtoa nykyisen korvaajaksi...

    Mielenkiintoinen liike muuten tuo Mototrip. Kaksi henkeä töissä, ei yhtään asiakasta, tunnelma kuin hautaustoimistossa eikä koeajokaan onnistunut kun ennakkoon varaamalla niin kyllä rupesi mietityttämään homman kannattavuus. *

    Mielenkiintoista jos kylmätyypeillä saat jotain tunnetta pyörästä.... no ulkonäkö on tietysti eri asia, mutta sehän selviää vain katsomalla * Kannattaa käydä testaamassa (itse tosin ostin testaamatta...). S:ssä on mittarissa 6000km ja se on loistopeli! Penkki on liian kova mun hanurille pidemmillä pätkillä, mutta mikään ei ole täydellistä.

    Pyörä toimii todella hyvin niin radalla kun kaupungillakin.



  4. #34
    Lainaa (F8S @ Elo. 25 2006,23:42) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Elo. 22 2006,09:19) kirjoitti
    Käväsin eilen Mototripissä kylmätyyppäämässä F800S:n. Koeajollekin olisin toki mennyt mutta kun meni vaikeeksi (ei siis saanut pyörää siltä seisomalta) niin jätin homman siihen. Ensivaikutelma itse pyörästä oli muovinen. Kahvatkin oli jotain kovaseosmuovia mikä vähän ihmetytti. Varmasti hyvä pyörä monelle mutta itselle riitti nyt kyllä kylmätyypit. Mopoilussa pitää olla tunnetta mutta sitä ei kyllä bemarista nyt irronnut. Oman pyörän päällä kahvaa vääntäessäni pyysin mielessäni anteeksi nykyiseltä menopeliltä, että mietin moista vaihtoehtoa nykyisen korvaajaksi...

    Mielenkiintoinen liike muuten tuo Mototrip. Kaksi henkeä töissä, ei yhtään asiakasta, tunnelma kuin hautaustoimistossa eikä koeajokaan onnistunut kun ennakkoon varaamalla niin kyllä rupesi mietityttämään homman kannattavuus. *

    Mielenkiintoista jos kylmätyypeillä saat jotain tunnetta pyörästä.... no ulkonäkö on tietysti eri asia, mutta sehän selviää vain katsomalla * Kannattaa käydä testaamassa (itse tosin ostin testaamatta...). S:ssä on mittarissa 6000km ja se on loistopeli! Penkki on liian kova mun hanurille pidemmillä pätkillä, mutta mikään ei ole täydellistä.

    Pyörä toimii todella hyvin niin radalla kun kaupungillakin.
    Ulkonäkökin liittyy siinä mielessä tuohon tunteiluun, että jos ei ihan natsaa niin ei tule sitä omistamisen halua. Toki aion mopon vielä koeajaa jossain vaiheessa mutta suurin intoilu meni tuohon muovisuuteen. Lisäksi jotkin yksityiskohdat vaikuttivat hieman rimpuloilta mm. "tankki" eli ilmaboksi ja jalka vai seisontatukiko se nyt on virallisesti. Lisäksi vakioputki oli vähintäänkin mielenkiintoisen näköinen...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  5. #35
    Kävin koestaa ton ässän. Iha järkipyörältä tuntui. Kulutus pieni jne... mutta joku viiminen särmä, se sellanen "pakko saada tää" jäi puuttumaan. Kone kuulosti lähinnä tdi-transportterilta. Pappa-sportti, sanoisin

    Mutta ihmetyttää vaa että ajotietokoneesta pitää erikseen maksaa - se oli semmoin lisävaruste että melki oltava. Kahvalämppärit sais kyä jättää pois.
    Good to the bone
    ...
  6. #36
    Lainaa (Ressu @ Elo. 26 2006,15:09) kirjoitti
    Kävin koestaa ton ässän. Iha järkipyörältä * tuntui. Kulutus pieni jne... mutta joku viiminen särmä, se sellanen "pakko saada tää" jäi puuttumaan. Kone kuulosti lähinnä tdi-transportterilta. Pappa-sportti, sanoisin *

    Mutta ihmetyttää vaa että ajotietokoneesta pitää erikseen maksaa - se oli semmoin lisävaruste että melki oltava. Kahvalämppärit sais kyä jättää pois.
    Joo eihän siinä vakiona ole edes mitään ääniä, mutta Remus korjasi sen asian

    Aika rahastusta toi ajotietokone kyllä on, mutta maksoin siitä ja vilkuista ja tomitusmaksusta vaan 100€. Se vähän lohdutti...toisaalta bemuista ei sitten muuta alennusta herukaan...
    Ajotietokone on kyllä todella näppärä. Toivottavasti se yleistyy muissakin pyörissä.

    Ja kahvanlämmitimmetkin oli kivat toukokuun sateissa ohuissa nahkahanskoissa
  7. #37
    Onko tuossa F800 ST:n feikkitankin sisällä jonkinlainen säilytytila Scarverin tyyliin?
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  8. #38
    Lainaa (Sami@Vespa @ Elo. 29 2006,18:16) kirjoitti
    Onko tuossa F800 ST:n feikkitankin sisällä jonkinlainen säilytytila Scarverin tyyliin?
    "Tankin" alle mahtuu renkaanpaikkaussarja. Kansi on ruuveilla kiinni, joten ei sinne oikein kannata laittaa mitään jota käyttää usein
  9.  
  10. #39
    Lainaa (Köpi @ Heinä. 22 2006,19:41) kirjoitti
    Tälläisen "anti-bemaristinkin" mielestä tuo ST on aika mielenkiintoinen laite. Espanjassa luin jotain sikäläistä mopolehteä, jossa oli koeajo. Enhän mä siitä mitään ymmärtänyt, muuta kuin tärkeät mittaukset:
    tehoa takapallolta 85hv (kytkimeltä yli 90, tarkemmin en muista)
    0 - 100 km/h 3,1 s
    0 - 400m 11,2 s
    huiput 235 km/h
    Kah, olinpa jo viime kesänä ollut "oudoissa mietteissä", no, sanoista tekoihin sano
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12