Laitetaas pientä kartoituskyselyä minkä hintaisilla vakuutuksilla R6:sen saa liikenteeseen.
Itselläni Liikenne: 649,77 (bonus 20%) ja kasko 288,56 (bonus 70%). ja paikkana Tapiola
Mitä muilla?
Ärkutone... ---> ysiärrä... ----> ärrärrä
Mulla on rahotusyhtiön kautta kohtuu edullinen vakuutus, 68 €/kk ja 816 €/vuosi. Mitä nyt oon noita nettilaskureita käyttänyt Tapiolan ja Pohjolan sivuilla, ei ole pelkoa, että tarttis vaihtaa vakuutusyhtiötä.
Samoilla bonuksilla, 20/70, mulla tulee Tapiolassa liikenne ja kaskovakuutuksen yhteishinnaksi 1240 €
Mikä vuosimalli sulla on ja missä asut? Mulla on 2005 rekisteröity ja Espoo. Pitäis muutta perkele jonnekin Jumalan selän taakse ja johan tippuu vakuutuksen hinta satoja euroja...
"Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
Aika tarkalleen tonnin lähtöbonuksilla (20%/60%) ja vakuutus Pohjolassa. Pyörä '02
-00 R6 Pohjantähdessä 20% liikenteessä ja 60% kaskossa bonukset yht 760e![]()
Tosiaan unohtui mainita, että pyörä on vm -00 ja asuinpaikka Salo. Tänään olisi neuvottelut Pohjolassa, katsotaan millaista tarjousta antavat
Toi 760€ kuulostaa jo houkuttelevalta
Tein tuossa taannoin '00 R6:lle vakuutusvertailua muutamalla puljulla. Kuski 20 ja paikka Turku. 25/70 bonukset
Pohjola:
liikenne 516,06
kasko 409,95
Tapiola:
liikenne 742,99
kasko 305,17
If ja Fennia suolsivat niin kamalattoman korkeita lukemia etten tohdi niitä edes toistaa, tulee vielä huonolle tuulelle.
Onko jollain vakuutukset lähivakuutuksessa mulla pyörä vielä yamaha fzs600 -98 bonukset 0/60 vuosimaksu 1500 euroo
yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
Pohjolan tarjous tänään:
Liikenne 515,01€ (Bonus 20%)
Kasko 470,17€ (Bonus 60%)
Vakuutusneuvoja ihmetteli kovasti kun sanoin Tapiolan olevan halvempi
Odottelen vielä postia Pohjantähdestä....
Tässä laskeskelin mahdollisia vakuutuksia Pohjolan laskurilla. Mulle keskittämis asiakkaana ja mutsil ois vapaita liikennevakuutuksen bonuksia aika paljon, tulis maksaa isokasko(150€ omavastuulla) ja liikennevakuutus n.400€. Tällaselle opiskelijalle ihan hyvä vain, koska raha on aika kortilla. Pitäs vaan saada pyörä esim Italiasta haettua, nini avot!![]()
<p><a href="https://soundcloud.com/mr-badger-1/sets/the-best-of-mr-badger-the-ultimate-collectors-digitally-remastered-reissue-anniversary-edition">"> Tsekkaa meikäläisen musiikkia!</a></p>
Hieman ohi topikin ,mut mulla on tapiola ja 20/60 bonukset ja vähän alle 1000Euroo vuosi
Pyörä on 99 r1
pohjola olisi ollut halvempi vuositasolla mut niillä on vakuutus voimassa 12kk eli ei siesonta aikaa.
-04 R6, Pohjantähti (seisonta-ajaton, bonukset 25/60) ja hinnat liikenne 405 €, kaskossa 158 €. Yhteensä siis 563 € ja reilu hinnanpudotus Tapiolaan nähden, jossa mopo oli viime kauden vakuutettuna.
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Minulle lupasi ottaa Nordea yhteyttä ensi kuussa koskien R6:n vakuutuksia. Vertailin nuo tammikuussa ja silloin pesivät mennen tullen muut yhtiöt. Tulee kuulemma uusi systeemi nyt keväällä, siksi viivytys vakuuttamisessa. Noissa selkeesti keskittäminen ihan reilusti valttia, suosittelen.
Vertailussa oli mukana Veritas, Pohjola, Tapiola, If ja Turva. Seuraavat olivat 2. Pohjola 3. Tapiola ja loput aivan surkeita.
-Terve hetero mies tarvitsee päätään ainoastaan lakin pitämiseen-
Yamaha R Club Finland www.yrc.fi
-06 ja Vantaalla. Tapiolassa on nyt vakuutukset; liikennevakuutus 749€ ja täyskasko 579€.
Laitoin itsekin juuri tarjouskyselyjä eri yhtiöihin ja tähän asti Turva halvin, noin 200€ alle Tapiolan. Ifiltä tulikin pohjat; noin 4000€ maksais vuodessa
Edit: Bonarit 20/50
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
-01 R6 ja vakuutukset Turvassa. Kuski 24 ja paikkakunta Pyhäjoki.
-liikenne 467€ (30% bonus)
-kasko 163€ (70% bonus, 150e omavastuu)
2012 Aprilia Shiver 750
Kuski 21vee, Lappeenranta, R6
Kilpailuttaessa pohjantähti oli reilusti edullisin keskittäessä kaikki sinne:
Kasko+liikenne (70/20 bonkkarit) 620e.
Kaikki vakuutukset halpeni yhteensä 1700e/vuosi vaihtaessa pois iffiltä. (laskettuna pyörän ajo-ajaksi 6kk)
Ei taidolla vaan tuurilla!