Millainen on tehtaan ohje kannen jälkikiristyksestä,
kiristetääänkö kuumana vai kylmänä?
Mulla on FJ:n manuska, kattelin siitä mut ei siin enää jälkikiristyksestä puhuttu mitään. Kupuiset 35Nm ja ne kaks muuta 10Nm...aika pienet momentit. Öljyä vähän kierteisiin. Eikä muuta.
Tehtaan huoltomanuskan saa netistä ainakin saksankielisenä (joku venäjänkielinen saitti), jostain sakusaitilta oon aikoja sitten loudannu englanninkielisenäkin, mutta kun en muista mistä.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Korjausoppaan mukaan (haynes) kylmänä. Momentti on tosiaan 35 Nm, ensin vedetään ristiin keskeltä takaa vasemmalta kakkosen ja kolmosen välistä aloittaen noin puoleen momenttiin (niin että loppuu ykkösen eteen nurkkaan) ja sitten uusi kierros täyteen momenttiin. Sen jälkeen ne pikkupultit just 10 Nm.
FJR -17