Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Hoi,

onko kellään tietoa minkä merkkiset/malliset pehmeät sivulaukut kävisivät hornettiin? Netissä joskus näin kuvia joissa joku jantteri oli tuollaiset hornettiin kiinnittänyt (joku brittiläinen Honda-sivusto muistaakseni) mutten nyt enää löydä noita kuvia mistään..

Lähinnä siis askarruttaa tuo ylhäällä oleva putki kun sivulaukut ruukaa olemaan lämpösuojattuja alapuolelta eikä sisäpuolelta. Näin siis ne joita olen itse tarkastellut.. En tiedä onko tuolla merkitystä koska onhan siinä hornetin putken kyljessä jokin lämpösuoja muttei huvittaisi kokeilla sulaako laukku putkeen kiinni?

Eli siis vinkkejä, kokemuksia ja kehuja kiitos.

Louisilta ostin minä setin KLIKS

Tuosta oli täällä joskus juttukin, kaveri oli kirjoittanut oikein hienon selostuksen asentamisesta ja ominaisuuksista.
    Ankaralla googletuksella löytyi vaan yks kuva herhiläisestä sivulaukkujen kanssa, mutta tolta kaverilta en välttämättä menis ottamaan neuvoja matkatavaroiden kuljetuksesta..

Simbad, tuliko sulla noi laukut hornettiin? Onko toiminu ja mites on ollu ton kuuman pakoputken kanssa? Ainaski on edullinen toi Louisin laukkusarja...

Edit. Mikä toi kirjotettu juttu on johon sä viittaat? Ei löytyny haulla...

Kokemuksia laukkujen laittamisesta ko pyörään ei ole, mutta *RM Heino sivuilla (valitse alalaidasta kohta Bags-Connection) on kuva Bags-Connectionin Speedpack WIDE-laukusta, joka oli laitettu yläputkiseen pyörään. Kyseessä ei ole tavalliset pehmeät sivulaukut, mutta kuljetustilaa kuitenkin.
    En minäkään niin hyvä ole pakkaamaan mutta kävihän se noinkin. Mamman kanssa käytiin Norjassa niin piti olla vähän tavaraakin mukana. Mun kamat oli Lousin tavararullassa joka ON vesitiivis mutta siellä jätesäkin suojissa oli myös mamman rinkka. Jos Hornetin satula ei olisi niin idioottimainen muodoiltaan se rinkka olisi voinut olla selässä ja kuorma olisi ollut ihan asiallisen näköinen.

Asiaan: Tuossa löytämässäsi kuvassa on se halvempi versio, minä ostin sen missä on rulla myös ja oikeaan aikaan kun se oli tarjouksessa 49.95€

Asennus oli ihan helppoa kun ensin keksi kaikille mukanatulleille remmeille käyttöä, tavaraa tuli nimittäin paljon. Käy Motovelhoilla ihmettelemässä laukkuja, niillä ne tietysti maksaa vähän enemmän.

Ei Hornetin putket ole kuumat, eihän

Tuo viimekesäinen Norjan reissu opetti että Hornetin putket ovat ihan kärjestään ja tietysti heti takapuolella kaasutkin on niin kuumat että nylonremmit sulaa Joo, ja suojapelteihin jää ziisustapesta rumat jäljet!!

Jos sulla on joku slipariviritys niin kannattaa ehkä kokeilla jollain muulla repulla ennen tilaamista, siihen vaan remmeillä kiinni ja testailet kestävyyttä ennenkuin sulaa kiinni mihinkään.

Tuosta käy ilmi että se hieno juttu on poistunut bittiavaruuteen

Tässähän tätä taas tuli.
    Lainaa (Mipe @ Touko. 07 2006,16:40) kirjoitti
    Ankaralla googletuksella löytyi vaan yks kuva herhiläisestä sivulaukkujen kanssa

Simbad, tuliko sulla noi laukut hornettiin? Onko toiminu ja mites on ollu ton kuuman pakoputken kanssa? Ainaski on edullinen toi Louisin laukkusarja...

Tässäpä sellainen nyt on .

Laukut tulivat ja nyt niitä on testattu: hyvät ovat ja todella helpot kiinnittää ja irroittaa. Eka viritys ehkä noin 30 minuuttia kun suunnittelee hyvin, jatkossa selviää alle 10 minuutissa.

Pakettiin kuuluu riittävä määrä hihnoja sekä sadesuojapussit joita en käytä, muovikassit on rok.

Kiinnitys tapahtuu silleen että mukana tuleva pehmeä läpyskä "keskusosa" kiinnitetään satulan päälle hihnoilla. Siihen sitten muovisilla lukoilla sivulaukut ja rulla, lisävarmistuksena käytetään niitä hihnoja joita on todella paljon.
    Nii mites noi putket sivulaukkujen alla? Luulis kuumenevan...
    Lainaa (jjari @ Kesä. 27 2006,14:05) kirjoitti
    Nii mites noi putket sivulaukkujen alla? Luulis kuumenevan...
    Putket kuumenee, laukut ei. Kas kun Hondassa on ne lämpökilvet jotka avaruussukkulasta aina irtoilee
    Mulla lojuis varastossa tollainen motodetail 3:n laukun srj. täällä keski-suomessa. Ajettu n.3000tkm eli pari reissua. Saa käydä noutaan vaikka 40€
  10.  
    Lainaa (sulo@vilèn @ Kesä. 28 2006,13:15) kirjoitti
    Mulla lojuis varastossa tollainen motodetail 3:n laukun srj. täällä keski-suomessa. Ajettu n.3000tkm *eli pari reissua. Saa käydä noutaan vaikka 40€
    Laitoin sulle mailia tosta laukkusarjasta.
    Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!

Honda CBR600F -98
    ex-Honda CBR1000F -98
    ex- Honda CBR600F -93