Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Se mikä olisi mielenkiintoista kuulla on suht' vasta-alkajan, mielellään pienikokoisen naisen mielipide 250 ja 535 Viragojen eroista peräjälkeen ajettuina.

Jälkimmäisellä kun tiedän ihan pitkäpartaisen aikamiehenkin ajelleen monia vuosia putkeen, sangen tyytyväisenä.
    Niin kiinnostaisi tietää se että mikä siinä 535 on merkittävästi hankalampaa kuin 250 - jos mikään.

Kun joskus mailmassa 454LTD ja 535Virago olivat aloittelijapyörien kärkikastia, joiden käyttöaikaa pystyi jatkamaan vielä vuosien päähän.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Mä koittaisin mieluusti peräjälkeen ainaki 4 eri pyörää jos ois mitä koittaa ni sais vähä vertailupohjaa. Mä luulen että allekirjoittaneelle ainaki kuvista päätellen saattais olla Viragon ohjausvermelit liian kaukana kun ei nää kätösetkään loputtomiin yllä.
    Mopohan on ostettu joten alkuperäisiin kysymyksiin on hiukan turha vastata. Vastaanpa kuitenkin jos joku saattai vaikka hyödyntää tietoa: ostin pojalle Hondan 125VT kustomin, 13.000 km ajettuna. Mäntä meni puhki 25.000 km kohdalla, staattori 28.000 km kohdalla. Muita murheita ei ole ollut. Eli itse korjattuna korjauskulut ovat olleet 200...300 €:n luokkaa. Nyt kilometrejä lienee 32.000. Muuten kaikin puolin mukava mopo ajella, mutta tuo 125 cc on hiukan liian vähän kunnolliseen matkavauhtiin. *Kakspuolikas on varmaan sopiva valinta alkumopoksi naiselle. Kuutioita saa sitten kokemuksen karttuessa hankittua lisää tarpeen ja tilanteen mukaan.

Mitä sitten tulee näihin tämmöisiin kommentteihin

"Itse en ainakaan enää koskaan tule millään "mopokuutioisilla" pyörillä ajamaan. Ensimmäinen mp oli 250 kuutioinen Suzuki GT250 vm -77 ja seuraava Suzuki GSX1400 ja en kyl ole päivääkään katunut. "

Mielestäni on oltava aika lapsellinen ja kokematon, kapea-alainen kokemus ja rajallinen mieli, kun tuommoisia kommentteja heittelee. Eikä osaa edes kysymystä lukea.

Itse olen tykännyt ajella tuolla 125VT:llä. Hämmästyttävän mukava peli kruisailuun, kunhan ei yritä liikoja. Kokemusta on tullut matkan varrella kohtuullisen tehokkaistakin peleistä hyvillä ajo-ominaisuuksilla ym. ja kuitenkin tykkään ajaa tuolla 125 kuutioisella VT:lläkin. Mutta vain lyhyitä matkoja. Kuten sanottu, hiukan liian tehoton matkailuun.

Mopoiluun kannattaisi suhtautua positiivisesti ja nautiskellen. Eikä turhamaisesti kuutioita ihannoiden.

t. Repa

Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
    Lainaa (HarriS @ Kesä. 10 2010,16:17) kirjoitti
    1. Ketjun aloittaja kertoi 11 viestiä sitten ostaneensa pyörän.
    11 viestiä, ja 4 vuotta sitten
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    Lainaa (Sjuggen @ Kesä. 21 2006,20:10) kirjoitti
    Tämähän menee ihan normaalin palsta keskustelun mukaisesti. 2 viestiä sisältää asiaa ja loput siittä vierestä.

Noh, hain sitten 250 Viragon, vm. 2000, 25000km mittarissa. Pikku ehostuksella tulee varmaan akalle kelpo kulkine.
    Vaihda heti! Siis se akka johonkin neitiin tai rouvaa. Akat on ihan karseita ajettavia
    virkamies
    Zl 600 kawa ei ole ainakaan hirveän korkea.
    Ei ole mikään laiska löhö customi, vaan ihan mukavasti potkua (jopa tarpeeksi monille) ja vanhemmat A1-mallit hinta/laatusuhteelta erittäinkin edullisia... Ei ainakaan pitäisi tulla pahemmin takkiin, kun isompaan vaihtaa.

Tuollaisella matkakin taittuu.

Yks kesä tuli tollasella ajettua ja hauskaa oli *

Edit: En kyllä lähtisi mihinkään 125-250 ccm.-laitteisiin, koska hinta suhteessa laitteeseen yleensä aika pielessä (nuorille hyvä myydä kalliilla). En kyllä usko kestävyyteenkään tai jälleenmyyntiarvoon hirveästi...
    Matkatkin voi unohtaa noilla.

Honda Valkyrie SuperCharged
    Erittäin hyvä vaihtoehto vaikka kokeneemmallekin kuljettajalle on Kymco Venox 250. Pesee kakspuolikkaat Viragon ja Rebelin kaikissa ominaisuuksissa - myös laadussa.[B]javascript:emoticon('')
  8.  
    Pienista customeista lienee Boss Hoss turbolla paras aloituspyora. Tosin en tieda mika oli tilanne 4v sitten, jolloin kysymys esitettiin.

Nyt jai paras mahdollinen alkupyora eli TurboBusa pois, kun customia kyseltiin. Ikavaa ja sydanta raastavaa on se.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12