Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 45:sta
    Moro!
    Eli mitkä öljyt toimii parhaiten ko. pelissä?
    Samoin putsari, onko alkuperäinen paras/ainut hyvä?
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 30 2006,11:26) kirjoitti
    Moro!
    Moroo Mään,

Itellä pyörii Castrolin GPSsät Rexissä ja on hienosti pelittänyt kytkin ja vaihteet.
    Tarkoitatko putsarilla öljyn vai ilman?

Jos ilman, niin ihan mikä tahansa markkinoilla oleva menee hyvin orkkiksen tilalle.
    Sama juttu öljynputsarissa.

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Moro!
    Rexien Jenkkifoorumilla ZRXO:ssa on kehuttu kovasit Shellin X100:a, mika toimii tallasessa wanhassa myllyssa hienosti, samoten ainakin oljyfilsuissa suositaan orggista, niin minakin.

Ilmanputsarikin on mulla orggis mutta se ei liene niin kriittinen kuin oljyfilsu. Yhesta Emgosta (oilifilsu siis) irtosi mulla toinen paaty vaihdettaessa.
    Kawazi-netin puoleltakin voi kayda filsu- ja muitakin juttuja lukemassa.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 30 2006,16:43) kirjoitti
    Moro!
    Moroo Mään,

Itellä pyörii Castrolin GPSsät Rexissä ja on hienosti pelittänyt kytkin ja vaihteet.
    Tarkoitatko putsarilla öljyn vai ilman?

Jos ilman, niin ihan mikä tahansa markkinoilla oleva menee hyvin orkkiksen tilalle.
    Sama juttu öljynputsarissa.

-Hessu-
    Tarkoitin hyvin pitkälti öljynputsaria. Autoissa käytän ainoastaan alkuperäisiä, kun on vähä huonoja kokemuksia tarvikeputsareista.
    Ja öljyistä kaipaankin just omia kokemuksia, itsellä nyt siellä Saksassa vaihdetut öljyt merkki tuntematon, klonksahtaa ihan tyylikkäästi kun laittaa vapaalta vaihteen silmään. Muutoin ei valittamista.
    En olekkaan surffaillut tuolla Kawazi.Net-sivuilla, täytyypi tutustua.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    no moro "mään" öljyihin en minä "puutu" mutta öljynsuodatin
    kyllä kannattaa laittaa alkuperäinen,koska se ainakin on
    varmin nimenomaan siinnä tapauksessa JOS jotain sattuu.
    zrx lonksahtaa ihan tyylikkäästi kun vapaalta laittaa ykkösen riipumatta öljyistä? itellä huolloissa laitetut öljyt ja putsarit (öljy varmaan MOTUL)
    Sieltä ZRXOA:n keskusteluista on löytynyt juttuja niinkin heikkolaatuisista tarvikeöljynsuodattimista joista tosiaan irtoaa päädyt käsiin. Ja sellaisista joissa keskireikä on niin väljä, että öljy virtaa suoraan läpi eikä lainkaan suodattimen kautta.

Kun Suomessa taitaa alkuperäinen suodatin olla halvimpia myynnissä olevia, niin...jokainen tehköön omat valintansa.
    Lainaa (blastmaster @ Touko. 31 2006,09:52) kirjoitti
    zrx lonksahtaa ihan tyylikkäästi kun vapaalta laittaa ykkösen riipumatta öljyistä? itellä huolloissa laitetut öljyt ja putsarit (öljy varmaan MOTUL)
    Moro kaikille,
    täytyy näin tuoreena ZRX kuskina (kuukauden ajellut) ottaa tähän kiinni. olen ajatellut että tuo lonksahdus kun vaihtaa vapaalta ykköselle kuuluu asiaan, vai miten on? mullakin kyllä taitaa olla motulin öljyt.
    pyörä on -97 mallia ja mukavaa on ollut ajella.
    Lainaa (kemis @ Touko. 31 2006,12:03) kirjoitti
    Lainaa (blastmaster @ Touko. 31 2006,09:52) kirjoitti
    Moro kaikille,
    täytyy näin tuoreena ZRX kuskina (kuukauden ajellut) ottaa tähän kiinni. olen ajatellut että tuo lonksahdus kun vaihtaa vapaalta ykköselle kuuluu asiaan, vai miten on? mullakin kyllä taitaa olla motulin öljyt.
    pyörä on -97 mallia ja mukavaa on ollut ajella.
    ZZR:n laatikko ainakin rutisee.
    ZX-11D5
    niinpä.. ZZR ja ZRX perusrakenteeltaan sama kone? ZZR 6 vaihdetta ja ZRX vain 5, isompia ja vahvempia rattaita ahdettu samaan tilaan?
    Rutina ja perkeleellinen kolahdus ykköselle laitettaessa kuuluu asiaan! Öljyinä käytin Rexin omistaessani Shellin "jotain Ultra jotain" täyssyntikka mömmöä ja laatikko toimi loistavasti! Suodattimena käytin alkuperäistä(kaikissa mopoissa) sen jälkeen kun multa ekassa pyörässä(GPZ500S) hajosi kahdesta tarvikesuodattimesta tiiviste ajon aikana.... Asentajassa ei ollut vikaa.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    empä vielä eilen "uskaltanut" kommentoida noista öljyistä
    koska olin juuri vaihtanut öljyt,mutta nyt voin antaa kommentin
    laitoin nuo HONDA GN4 mineraali öljyt,edelliset oli PENZOIL
    mineraalit,kyllä on suuri ero,eikä lonksahtele,ja ZRX-ominaisuus
    (suuri väljyys) tuolla laatikko puolella,johon testitkin aikoinaan
    kiinnittivät huomiota,pieneni huomattavasti,vielä kun pistin 3kpl 3mm prikkaa tuonne nokkaketjun kiristäjän juosikuppiin,on kuin ajaisi uudella pyörällä.

olen niitä vanhanajan "hulluja" jotka ei ymmärrä mihin täyssynteettisiö öljyjä oikein tarvitaan,joten siksi käytänkin noita mineraaleja,sen paremmin mainostamatta,olen itse tyytyväinen
    noihin nykyisiin ratkaisuihin,muuten se jarru ongelma josta
    olen maininnutkin,oli poissa 120 km ja taas nytkyttää oiken helvetisti,vaati 2-kovempaa jarrutusta ja sitten alko nypyttämään,on kai pakko uskoa että lövyt (lövy) on
    kiero.

ihmetyttää kun tuon operaation jälkeen oli aivan hyvä niin kauan kun oli,jokos oa seuraavaa miittinkiä joku suunnitellut.
    Eli muutama öljymerkki on nyt ainaskin hyviä, enemmänkin ZRX-kuskeilta saa tulla kommentteja. Putsari taitaa olla viisain ostaa alkuperäinen, on ainaskin hyvä.
    Eikös se seuraava meetinki ollut tarkoitus pitää siellä Turussapäin, vai mitä Jari? Joku lämmin ja VÄHÄTUULINEN kesäpäivä?
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 31 2006,22:22) kirjoitti
    Eikös se seuraava meetinki ollut tarkoitus pitää siellä Turussapäin, joku VÄHÄTUULINEN kesäpäivä?
    Turussa tollasta olekaan!
    tai turussa päin,miten olis RIPLEY (menikö nimi oikein en muista)
    jos järjestäisit kahvituksen,sinulle se tietäisi kyllä mahdottoman
    pitkää ajomatkaa,tarkoitin että kahvit korppoossa,tulis samalla
    tuota saaristo lenkkiäkin kuka siellä ei ole käynyt.

tämä nyt oli vaan "heitto" mutta pistäkääpä miettien,ja tietysti
    riippuu mirä REPLEY tuohon tuumaan kokoontuminen johokin
    1-tien varrelle ja siitä jatkettais letkassa perille,ja jos tulee
    totta tästä miittingistä niin pelastusliivit mukaan koska välissä
    on tietysti laivareissu,ja räpylät ja snorkkeli tietenkin;) .
    Lainaa (jarijii @ Touko. 31 2006,15:14) kirjoitti
    empä vielä eilen "uskaltanut" kommentoida noista öljyistä
    koska olin juuri vaihtanut öljyt,mutta nyt voin antaa kommentin
    laitoin nuo HONDA GN4 mineraali öljyt,edelliset oli PENZOIL
    mineraalit,kyllä on suuri ero,eikä lonksahtele,ja ZRX-ominaisuus
    (suuri väljyys) tuolla laatikko puolella,johon testitkin aikoinaan
    kiinnittivät huomiota,pieneni huomattavasti,vielä kun pistin 3kpl 3mm prikkaa tuonne nokkaketjun kiristäjän juosikuppiin,on kuin ajaisi uudella pyörällä.

olen niitä vanhanajan "hulluja" jotka ei ymmärrä mihin täyssynteettisiö öljyjä oikein tarvitaan,joten siksi käytänkin noita mineraaleja,sen paremmin mainostamatta,olen itse tyytyväinen
    noihin nykyisiin ratkaisuihin,muuten se jarru ongelma josta
    olen maininnutkin,oli poissa 120 km ja taas nytkyttää oiken helvetisti,vaati 2-kovempaa jarrutusta ja sitten alko nypyttämään,on kai pakko uskoa että lövyt (lövy) on
    kiero.

ihmetyttää kun tuon operaation jälkeen oli aivan hyvä niin kauan kun oli,jokos oa seuraavaa miittinkiä joku suunnitellut.
    no voi sun sa...na nyt täytyy vetää takaisin päin,näyttää
    siltä että nuo (honda gn4) ovat vain hiljaiset kun ilmat
    pysyy viileinä,ja ajo muutenkin normaalina,eilen kun menin
    pikkuteitä vähän yli "sallitun" ja öljytkin varmaan kuumeni
    rupes vaihteet takkuilemaan,varsinkin alaspäin vaihdettaessa.

täytyy vissiin suorittaa vaihto uudestaan,tai sitten ajella
    kylmällä kelillä ja alle nopeusrajoitusten,nolo homma mutta
    oli pakko laittaa tänne korjaus,että se joka tuota laatua
    meinää koneesensa laitta ei ainakaan meikäläinen ole siihen
    "syyllinen" vaikka aluksi niitä kehuinkin.
    Eilen kävin täällä Lohjalla huoltofirma Power Kings;sissä ja he suosittelivat Castrol GPS 10w-40 öljyjä. Ostin sieltä alkuperäputsarin 8 egee, ei paha hinta orkkis-suodattimesta.
    Kun vaihtaa öljyt, tarviiko olla varalla sitä isoa O-rengasta tai tyhjennyspropun tiivisteprikkaa.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    morjen kawamän ei tarvitse olla sitä isoa O-rengasta
    kunnet vaan turmela sitä vanhaa,tarkkana kuitenkin takaisin laitto vaiheessa ettei jää "irvistämään" ,eli oikei alle makuulle että
    varmasti näät,että menee paikoille.

tahtoo hypätä sieltä urasta pois kun kiertää kiinni,se alumiini/kupari
    prikka öljypropusta olisi hyvä vaihtaa joka kerta,itselläni ei ollut yhtään joten jätin vanhan paikoilleen.
    Lainaa (Kawamän @ Kesä. 02 2006,14:41) kirjoitti
    Eilen kävin täällä Lohjalla huoltofirma Power Kings;sissä ja he suosittelivat Castrol GPS 10w-40 öljyjä.
    Kumma juttu et suosittelee,kun taitaa kundeilla olla kyseistä öljyy tynnyri kamana

No mullakin pyörii samat öljyt koneessa... ja osto paikka sama.
    Lainaa (Kawamän @ Touko. 31 2006,22:22) kirjoitti
    Eli muutama öljymerkki on nyt ainaskin hyviä, enemmänkin ZRX-kuskeilta saa tulla kommentteja. Putsari taitaa olla viisain ostaa alkuperäinen, on ainaskin hyvä.
    Eikös se seuraava meetinki ollut tarkoitus pitää siellä Turussapäin, vai mitä Jari? Joku lämmin ja VÄHÄTUULINEN kesäpäivä?

Uusi miitinki suunnitteilla???

Laittakaa kiltit mulle sähköpostilla jos päädytte johonkin, tulee selattua tätä nettiä harvemmin näin kesäkautena. Tulisin mielelläni mukaan, mutta todennäköisesti missaan sen jos en saa infoa säpolla. Ympäripyöreitä työpäiviä nääs...
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    Juu laitetaan viestiä kunhan asia eteneepi enemmän.
    Taitaa tämä kesä olla silleen kiireistä aikaa kaikilla, tosin aina on aikaa ajella Kawalla!
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Lainaa (jarijii @ Kesä. 01 2006,15:17) kirjoitti
    tai turussa päin,miten olis RIPLEY (menikö nimi oikein en muista)
    jos järjestäisit kahvituksen,sinulle se tietäisi kyllä mahdottoman
    pitkää ajomatkaa,tarkoitin että kahvit korppoossa,tulis samalla
    tuota saaristo lenkkiäkin kuka siellä ei ole käynyt.

tämä nyt oli vaan "heitto" mutta pistäkääpä miettien,ja tietysti
    riippuu mirä REPLEY tuohon tuumaan kokoontuminen johokin
    1-tien varrelle ja siitä jatkettais letkassa perille,ja jos tulee
    totta tästä miittingistä niin pelastusliivit mukaan koska välissä
    on tietysti laivareissu,ja räpylät ja snorkkeli tietenkin;) .
    Jepa, minähän järjestän. Tänne on niin mahdottoman hieno mutkapätkä perille Korppoon perukoille, että en viitsi kotona paljon aikaa viettää kun on niin mukava aina vaan lähteä jonnekin. Mutta matkaa tosiaan on sen verran, ja kaksi lauttaa välissä, että aikaa on syytä varata Kaarinasta 2 tuntia perille. Ja saman verran takaisin Kaarinaan.

Ehdottakaa päivää niin minä yritän sopeutua!!
    ZZR 1200
    Herätys Rexerit! Pitäisköhän tästä laittaa uusi aihe, kun ei kukaan ole tätä pariin päivään taas huomannut. Mulle sopivia päiviä olisivat esim 8. tai 9. heinäkuuta, tai 15. tai 16. heinäkuuta.

Onhan tänne Korppooseen matkaa, mutta tie on hieno ja perilläkin on nähtävää.
    ZZR 1200
    Moro sinne!
    Hereillä ollaan, kumpikin vkl sopii.
    Oisko lauantait parempia?
    Eikä tuo matka kyllä ole este, kun on hienoja maisemia tiedossa.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Moro!
    Itsellä on ZX-10ssä(joka on perusrakenteeltaan sama kone kuin ZRX) toiminut loistavasti Valvoline Durablend 10W40.

Suodattimena olen käyttänyt jo vuosia Hondan 15410-426-010. Hinta samaa luokkaa kuin Kawan oma filtteri ja tarvikefiltterit. Vaikuttaa laadukkaalta. Hondan suodattimia jostain syystä paikallisessa liikkeessä paremmin hyllyssä...
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Lainaa (Ripley @ Kesä. 08 2006,09:10) kirjoitti
    Herätys Rexerit! Pitäisköhän tästä laittaa uusi aihe, kun ei kukaan ole tätä pariin päivään taas huomannut. Mulle sopivia päiviä olisivat esim 8. tai 9. heinäkuuta, tai 15. tai 16. heinäkuuta.

Onhan tänne Korppooseen matkaa, mutta tie on hieno ja perilläkin on nähtävää.
    kyllä mukana ollaan,sopii mikä päivä noista vaan (vaikka koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan) olen ihmetellyt eikö porukat
    kerkiä ajamiseltaan käydä edes lukemassa viestejä,no odotellan
    sitten vaikka sadepäivää,jospa sitten maltetaan istahtaa koneen viereen (siis tietokoneen) .

Molemmat viikonloput sopii näillä näkymin, lauantai mielummin, lähempänä sitten tiedän pääsenkö tulemaan 100% varmuudella. Kiva ois kyllä lähteä, enpä ole koskaan käynyt Korppoossa...

Voi kun nyt vaan tulis se kesä, lämmintä kaipaisin niin.

Jos ja kun sinne sitten mentäis, oisko Kawamän mitään järkeä mennä kimpassa?
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    olisko mitää kellään vastaa,niille ketkä tulee "idän" suunnasta
    (kawamään,emppu ym.ym..) tehtäis treffit vaikkapa PAIMIO:oon
    tulisin siittä vaikka "vetomieheksi" on ainakin tuttu reitti minulle.

seuraava pysähdys olis vaikkapa KAARINA jos olis turusta päin tulioita, privaa voi myös laittaa mulle päin,kun tullaan lähemmäksi
    noita ajankohtia sovitaan RIPLEY:n kanssa sitten paremmin hommat.
  30.  
    Juu, Eppu kyllä vaan käy. Esim Hiidenvedeltä olis hyvä jatkaa kimpassa ja sit Jari voitas tavata Paimoissa.
    Hmmm..kuulostaa hyvälle! Palaillaan asiaan.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen