Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Onko kukaan kerinny vielä hommaamaan tollasta Ixilin Extreme mallista putkea? Kiinnostais kokemukset lähinnä äänistä ja menikö seokset pahasti sekasin. Kiitos.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    OMA MIELIPITEENI IXILISTÄ.. P**ka!! OSTIN IXILIN TUPLA PUTKET PENKIN ALLE.. SIINÄ EI KIROSANOJA VOINU SÄÄSTÄÄ KU NIITÄ PAIKAL LAITETTIIN.
    Ok, hyvä tietää. Oli nimittäin yks vaihtoehto just noi penkin alle tulevat. Pyörä on Z 750 -06. Pitää ny katella. Loe Vincen saisin huntin halvemmalla. Taidan ottaa sen...ehkä
    mul laitettiin ne 600rr cebariin,veljel samanlaiset r6:seen.. ostettiin yhtä aikaa ni ei voinu tietää ixilin "laadusta" veljel meni aika helposti paikoilleen, tosin kaikki liitos kohdat piti tiivistää..eikä puhuta pienistä vuodoista.. mul piti tilata uusi väliputki,samat tiivistys hommat jne. ihan ok näkönen setti kyl,mut ei ne ainakaan mitään "heitä paikal" tavaraa ole.. niinja kiinnitys rautojen reiät oli viäl oma seikkailunsa.
    mä "heitin" eilen itelleni ixilin competition alut kiinni ja ei se suurempaa ponnistelua kaivannu. Ainut mikä oli niin tehtaan tekemä väliputki kuului pyörään muttei vaimentimeen. Tämän tiesin kyllä jo ostaessa ja kaukaa viisaana teetätin välilaipat. Ainoa tuskia tuottava asia oli saada välilaippoihin reikä ja kierteet väliputken laipalle, mut laipat onkin hapista
    Äänet on enemmän kun hyvät ja mitä seoksiin tulee niin ei se suuremmin putkessakaan paukuttele. Ei ole moittimista muuten kun se että jouduin teettämään sen välikappaleen.

:edit: typo

Näillä mennää!
    Joo, on toi Extreme malli vaan niin saakelin räyhän näkönen että pikkusen himottais...

IXIL EXTREME

Eikä oo hintakaan paha...
    Lainaa (Marshal @ Kesä. 22 2006,00:16) kirjoitti
    Joo, on toi Extreme malli vaan niin saakelin räyhän näkönen että pikkusen himottais...

IXIL EXTREME

Eikä oo hintakaan paha...
    Eikö tuo motoplaza.org ollut se sama liike, jonka kanssa täälläkin oli sakilla ongelmia? Joku nimenvaihdos vaan tuli tjsp..? Periaatteessa tommonen pötikkä vois olla omaanki mopoon aika bueno, paitti tuo logo pitäis kyllä saada pois, on nii halvan näköinen =) Damn kun se yoshimuran trs carbon on niin kallis...

edit: jaa tuossahan on kuvakin.

edit2: Nii sehän oli se entinen MotoClinic...

Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    ^ei mulla ainakaan ole ollut mitään onkelmia kyseisen puljun kanssa * *
    kaverilla on gikserissään ixilin hiilari pönttö ja mitään ongelmia ollut täräyttää paikalleen...ja vaikuttas jopa laadukkaammalta pöntöltä akraan verrattuna,ainakin lakkapintansa myötä,mun akra kun on lakkapintansa johonkin hukannut * *
    04 Buell xb12s

Mulla GSX 1400:ssa Extreme 2-1 putki ja ei ollut ongelmia asennuksessa, kunhan vähänaikaa pyöritteli "palikoita" pyörän ympärillä, alaputkien liitokset ehkä hieman supsuttaa korvakuulolla, ei haittaa, äänet on tosi OK, että sellaista täällä, seokset säädetty tietty ja hyvin pelittää ja hengittää, takaselta 116hp/6344rpm ja 150nm/4442rpm.
    Lainaa (Naku1400 @ Kesä. 22 2006,15:28) kirjoitti
    Mulla GSX 1400:ssa Extreme 2-1 putki ja ei ollut ongelmia asennuksessa, kunhan vähänaikaa pyöritteli "palikoita" pyörän ympärillä, alaputkien liitokset ehkä hieman supsuttaa korvakuulolla, ei haittaa, äänet on tosi OK, että sellaista täällä, seokset säädetty tietty ja hyvin pelittää ja hengittää, takaselta 116hp/6344rpm ja 150nm/4442rpm.
    Ei sulla sattuis olemaan muutamaa kuvaa ihasteltavaksi? Varsinki siitä putkesta vähän lähempää..jne.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Lainaa (Ulpe @ Kesä. 22 2006,15:32) kirjoitti
    Ei sulla sattuis olemaan muutamaa kuvaa ihasteltavaksi? Varsinki siitä putkesta vähän lähempää..jne.
    lisätään tuskaa, eli kuvia ei tähän hätään ole, mutta eiköhän niitä ensviikolla tule, kun saadaan tämä juhannus vietettyä.
    Lainaa (Naku1400 @ Kesä. 22 2006,15:42) kirjoitti
    lisätään tuskaa, eli kuvia ei tähän hätään ole, mutta eiköhän niitä ensviikolla tule, kun saadaan tämä juhannus vietettyä.
    Mulle Motoclinic/ motoplaza äijä yritti myydä Extreme sliparit (2kpl).
    Oletko vaihtanut koko putkiston vai pelkät sliparit?

Meni vaan luotto äijjään (50v) kun hetkeä aikasemmiin tyrkytti alumiinista crossi tankoa .... Mulla on myös tämmönen mun ssstreet fiitterissä siis gigserissä .... Tästä saa paljon paremman otteen kun tosta rauta tangosta -> viereinen halvenpi saman levyinen ja korkeuksinen + noin saman painoinen mutta crominen.

En sitten ostanut sieltä mitään vaan ajon toisaalle..
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Lainaa (Sika-nauta @ Kesä. 28 2006,01:01) kirjoitti
    Lainaa (Naku1400 @ Kesä. 22 2006,15:42) kirjoitti
    Mulle Motoclinic/ motoplaza äijä yritti myydä Extreme sliparit (2kpl).
    Oletko vaihtanut koko putkiston vai pelkät sliparit?

Meni vaan luotto äijjään (50v) kun hetkeä aikasemmiin tyrkytti alumiinista crossi tankoa .... *Mulla on myös tämmönen mun ssstreet fiitterissä *siis gigserissä .... * Tästä saa paljon paremman otteen kun tosta rauta tangosta -> viereinen halvenpi saman levyinen ja korkeuksinen + noin saman painoinen mutta crominen. * *

En sitten ostanut sieltä mitään vaan ajon toisaalle..
    Moi, ei ne mulle tuplaputkia kaupannu ja kun omani sieltä hain, oli joku muukin tilannut 2-1 sliparin (Extreme), koska oli toinen paketti pöydällä, sikali ihmetyttää että tuputti tuplia pikku sählinkiä oli mulla, eli ei ollut kiinnityspantaa paketissa, no tilasivat sen tehtaalta ja antoivat "väliaikaisen" että sain putken kiinni, oikea on tupla ruuveilla ja leveä, varapanta yhdellä ruuvilla, kuvaa yritin tähän laittaa, mutta en onnistunut
    No niin, kokeillaan josko kuvat tänne onnistuisi Kuva 1 Kuva 2
    "naku 1400"

Hyvän näköinen putkisto kun on juuressa tuplaputket ennen kuin yhdistyy slipariin.
    Olikos sulla muuta tehty kuin säädetty ja slipari tuossa sun pyörässä

Väännöt tuntuu aika kovilta 150nm takapallolle??
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Lainaa (Ulpe @ Kesä. 22 2006,08:56) kirjoitti
    Eikö tuo motoplaza.org ollut se sama liike, jonka kanssa täälläkin oli sakilla ongelmia? Joku nimenvaihdos vaan tuli tjsp..? Periaatteessa tommonen pötikkä vois olla omaanki mopoon aika bueno, paitti tuo logo pitäis kyllä saada pois, on nii halvan näköinen =) Damn kun se yoshimuran trs carbon on niin kallis...
    Sama saatanan motoclinic ja sama äijä..

On kyllä niin vitun mulkvisti, että huh huh..

Älkää vaan ostako mitään sieltä, ihan vastavittuiluna.

DUCATI is just the Italian word for Harley.
    Lainaa (Marshal @ Kesä. 19 2006,23:54) kirjoitti
    Onko kukaan kerinny vielä hommaamaan tollasta Ixilin Extreme mallista putkea? Kiinnostais kokemukset lähinnä äänistä ja menikö seokset pahasti sekasin. Kiitos.
    Mulla firebladessa ixil competition oval carbon putki ollu jo kaks kesää kiinni eikä mitään valittamista, hiilikuitupinta kestänyt kulutusta ERITTÄIN hyvin, ja soundit on todella hienot,sellaset matalat hillityt murinat (ei mitään micron pärinää), yläkierroksille mentäessä putki sitten herää pitämään hienoa ulvontaa eli minä voin ixiliä kokemuksella susitella,ainakin tuota competition oval mallia eikä hintakaan noissa ole älytön mitä tulee motoplazaan niin tilasin tuon omani myös sieltä,se vanhempi ukko yrittää myydä vaikka mitä eikä se kauheesti tunnu asioista titävän,mutta se nainen joka sielä myöskin on (Saija/Seija ??) tietää kyllä mitä myy. putki tuli minulle postiennakolla seuraavana päivänä tilauksesta,ja kaikki tarvittava oli paketissa! eli kyllä sieltä uskaltaa ihan hyvin tavaraa tilata,ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä foorumeilla juorutaan, valta osa on tätä kaverin kaverin sedän veli tilasi paskaa ym.....

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (Sika-nauta @ Heinä. 05 2006,17:22) kirjoitti
    "naku 1400"

Hyvän näköinen putkisto kun on juuressa tuplaputket ennen kuin yhdistyy slipariin.
    Olikos sulla muuta tehty kuin säädetty ja slipari tuossa sun pyörässä

Väännöt tuntuu aika kovilta 150nm takapallolle??
    Moi, ei ole muuta tehty kuin säädetty, itsekin ihmettelin tota vääntöä ja hieman heppojakin takarenkaalta, kun tehdas ilmoittaa "kytkimeltä" aika ujoja teho/vääntö lukemia, tietty penkkikin "saattoi" olla hieman optimistinen (Powerkings), no tärkein oli että seokset on kohdillaan ja sanoin kyllä säätäjälle, että mielummin ajettavuutta/vääntöä kuin huipputehoja, siispä näytti onnistuneen ihan hyvin oman boxin avulla ilman PC:tä, kuvat hieman huonoja, nopeasti kännykameralla napattu, mut saahan niistä jonkinlaisen kuvan.
  19.  
    Tänään XX:sään Ixilin Extremet ja PC kiinni sekä säädätys Viaberilla. Heposia ei tullut lisää kuin 5, eikä vääntökäyrällekään mitään ihmeitä tapahtunut, mutta ompelukoneen ääni muuttui moottoripyöräksi.

Valintakriteerit huomioiden (musta putki sopii mustaan bläkkäriin ja bassovoittoinen ääni *) homma toimi niinkuin pitikin.

Jossain vaiheessa varmaan kyllästyy noihin ääniin ilman noisekillereitä (viimeistään sitten kun naapureilta alkaa satelemaan tappouhkauksia), mutta ainakin näin aluksi tuntuvat herättävän juuri sopivan verran pahennusta.
    Del dicho al hecho hay un buen trecho