Ryhdyinpä kytkinnesteen vaihtopuuhiin, melkoisen mustalta mönjältä näytti. Ilmausvaiheessa tuli kuitenkin tumpeloitua ja järjestelmä haukkasi ilmaa, eikä normaali kytkimen pumppaus tunnu poistavan ilmaa järjestelmästä sitten millään. Mikä neuvvoksi? Vinkkejä kaivataan.
GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
"Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
pumppaa jollain vehkellä alhaalta ylöspäin esim Biltemasta saapi
Triumph Tiger 800 XRX
ainakaan minun vanhassa mopossa tuo konsti ei kyllä onnistunut,(MÄLÄKÄTTÄJÄ @ Elo. 25 2006,20:29) kirjoitti
mutta ota se mäntä systeemi sieltä poskesta auki,ja pistä jotain
vaikka vanha jarrupala siihen ruuvipuristimella kiinni,ja sitten ilmaat
samalla lailla kun jarrut.
Taitaapi monasti se ilmakupla jäädä siihen nestesäiliön banjopultin paikkeille. Kokeile kääntää ohjaus kokonaan oikealle, omassa mopossa sain nuo ilmat pois tällä konstilla..
B-King K8, The Black One.
Toimii kun irrottaa kahvaosan ja nostaa tarpeex ylös, tai vastaavasti vetää letkun alas. kytkinletkun korkein kohta ei saa ylittää yläsäiliön nesteen alapintaa, muuten jää pirun helposti kupla.(MÄLÄKÄTTÄJÄ @ Elo. 25 2006,20:29) kirjoitti
Kovat kundit ei tanssi.