Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 56:een 56:sta
  1. #31
    Lainaa (Timo Tasakaasu @ Kesä. 20 2006,14:14) kirjoitti
    Soittelin tänään rengaskauppiaalleni, kun vielä ennen jussia pitäisi saada uusi kumi taakse. Kauppias kertoi, että Z6:sta on varastossa vieläpä sellaista mallia, joka on tehty Yammun FJR:ää varten ja siten tukevammalla rungolla ja pitäisi kestää kilometrejä paremmin. Käsittääkseni myös Z4:ssä on tukevampia versioita ainakin eteen. Olisko merkinnässä lisänä kirjain B? Korjatkoon joku, jos muistan väärin. Raskaisiin pyöriin tai raskaalla kuormalla ajavien kannattanee pyytää tuollaisia malleja.
    Henkilökohtaisesti ei toi gummi sovi ainakaan meikäläisen FJR:ään. Vauhtia kun alkaa olla li 150 tai ajaa vähän aktiivisempaa mutka-ajoa, niin pyörä vatkaa sen verran, että kyllä kerma voiksi muuttuu niin vahvistetulla kuin vahvistattomallakin renkaalla. Lisäksi tossa 60 - 80 tuntumassa tuntuu pientä tärinää ja irroittaessa otteen tangosta sarvet heiluvat puolelta toiselle aika reilusti. En voi suositella kyseistä rengasta.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  2. #32
    BMW k1200s ajettu nyt 7200 ja hyvältä näyttää vielä takakummi.

    Ajettu mm. Saksan motarilla mennen tullen suht koht vauhdikkaasti.

    Hyvä renkas ja pitää jopa sateellakin, tuli todettua ukkosilmalla pari tuntia mutkatietä ajettua.

    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  3. #33
    Lainaa (yamaristi @ Heinä. 04 2006,09:18) kirjoitti
    Paljonko?
    No kyllä ainakin 150 ecuun lähtee...
  4. #34
    Niin paineet takana tasan 3 ja kaks päällä ajoa suurin osa.
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  5. #35
    Lainaa kirjoitti
    Lainaa (Timo Tasakaasu @ Kesä. 20 2006,14:14) kirjoitti
    Soittelin tänään rengaskauppiaalleni, kun vielä ennen jussia pitäisi saada uusi kumi taakse. Kauppias kertoi, että Z6:sta on varastossa vieläpä sellaista mallia, joka on tehty Yammun FJR:ää varten ja siten tukevammalla rungolla ja pitäisi kestää kilometrejä paremmin. Käsittääkseni myös Z4:ssä on tukevampia versioita ainakin eteen. Olisko merkinnässä lisänä kirjain B? Korjatkoon joku, jos muistan väärin. Raskaisiin pyöriin tai raskaalla kuormalla ajavien kannattanee pyytää tuollaisia malleja.
    Henkilökohtaisesti ei toi gummi sovi ainakaan meikäläisen FJR:ään. Vauhtia kun alkaa olla li 150 tai ajaa vähän aktiivisempaa mutka-ajoa, niin pyörä vatkaa sen verran, että kyllä kerma voiksi muuttuu niin vahvistetulla kuin vahvistattomallakin renkaalla. Lisäksi tossa 60 - 80 tuntumassa tuntuu pientä tärinää ja irroittaessa otteen tangosta sarvet heiluvat puolelta toiselle aika reilusti. En voi suositella kyseistä rengasta.
    Kyllä on yksilössä jossain jotain löysällä, tai renkaat epätasapainossa.
    Uudet Z6 alla ja nimenomaan raskaampiin pyöriin tarkoitettu takagummi Z6 C Ainakaan välillä 10 - 150 km/h ei vatkaa mihinkään suuntaan, ilman käsiä päästäessä.
    Vanhoilla Bridgestoneilla etupää vatkasi moottorijarruksissa, jos irroitti kädet....

    Omani ostin ORG:in myymälästä...
  6. #36
    Aika pahasti Offtopic, mutta onko kenelläkään vertailupohjaa saman firman M3:een? Ilmeisesti aika uus tuote ja M1:n jälkeläinen. Sitä vaan kans kehuttiin kestäväksi ja samalla pitäväksi. Kaveri ajaa sillä kiihdytystäkin ja rajuja vetoja tulee useita kisassa mutta kuluminen on kuulemma yllättävän vähäistä..

    On varmasti jonniin verran kalliimpi kuin jokakelin ja -miehen renkaat kuten BT 020 joka ittelläkin pyöri pienemmässä mopossa alla. Mutta kaikki hauskahan aina maksaa ja tääkin on kallista vain köyhille..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  7. #37
    Lainaa (jiitee @ Heinä. 04 2006,13:16) kirjoitti
    Lainaa (YRT @ Heinä. 02 2006,13:06) kirjoitti
    Mulla ollu takana 2x Z6 ja molemmat kesti vaan 7000 km

    Nyt alla Z4 jos vaikka kestäis saman ni tulis halvemmaks.
    Enkä oo ominaisuuksissa mitään eroa huomannu.

    Eturenkaasta vielä sellanen juttu että alkuperänen kesti saman ku Z6(n.10 tkm) vaikka oli pehmeämpi kumi, joku Misukan pilotti josta takis kesti vaan 4 tkm

    Ja pyörähän on SV1000s
    Paljonkos oli paineet takarinkulassa? Olihan +3 kiloa? Laitoin just aamulla lisää ilmaa uuteen z6 takanakkiin, kun olivat jättäneet liikkeessä 0.8 bar liian alhaiset paineet... En sitten huomannut eilen varmistaa rengasta hakiessa noita paineita
    2.9 pyörän ohjekirjan mukaan.

    Oiskohan tolla V2:sen moottorijarrulla osuutta asiaan
  8. #38
    Nyt vaihdoin taakse uuden Z6, kilometrejä tuli 12500 aika tarkkaan. Vieläkin sillä olisi ajanut mutta oli kulunut jo aika kulmikkaaksi ja oli aikaa käydä vaihdattamassa enne noita lkavia sateita.

    Nähtävästi paineita ollut hiukka liika vähän eli 2.8 vaikka 2-päällä matka-ajoa paljon ajankin, nyt laitettiin tasan 3 - pitää seurata...

    Edit:
    unohtu, mahtava pito sateellakin...huippurengas



    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  9. #39
    n. 4000 km kesti z6, paineet 3.1 ja putkiviritteinen busa. En suditellut.
  10. #40
    Metzeler Z6:n B-malli oli pettymys. 6566,9 kilometriä ja kankaat paistoi niin reunoilta kuin keskeltäkin. Touring paineena oli 3,1 baria. Hieno rengas ajaa, mutta kestävyydessä näköjään todella huono. Testeissä on Continental Road Attack pärjännyt hyvin, joten pitääpä kaivaa jostain semmoinen alle ensi kesäksi.

    http://www.ducatibikes.com/index.php...den_kestotesti



  11. #41
    Lainaa (hellraiser @ Heinä. 29 2006,22:13) kirjoitti
    n. 4000 km kesti z6, paineet 3.1 ja putkiviritteinen busa. En suditellut.
    Mul kans putkiviritteinen busa ja orkkis takanen kesti vajaa kaks tonnii. Sportec m1 kesti kolme tonnii, jos toi z6 kestäis neljä, ni olishan se parempaan suuntaan...
    GSX1300R ´07
  12. #42
    Lainaa (Matva @ Heinä. 05 2006,19:33) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Lainaa (Timo Tasakaasu @ Kesä. 20 2006,14:14) kirjoitti
    Soittelin tänään rengaskauppiaalleni, kun vielä ennen jussia pitäisi saada uusi kumi taakse. Kauppias kertoi, että Z6:sta on varastossa vieläpä sellaista mallia, joka on tehty Yammun FJR:ää varten ja siten tukevammalla rungolla ja pitäisi kestää kilometrejä paremmin. Käsittääkseni myös Z4:ssä on tukevampia versioita ainakin eteen. Olisko merkinnässä lisänä kirjain B? Korjatkoon joku, jos muistan väärin. Raskaisiin pyöriin tai raskaalla kuormalla ajavien kannattanee pyytää tuollaisia malleja.
    Henkilökohtaisesti ei toi gummi sovi ainakaan meikäläisen FJR:ään. Vauhtia kun alkaa olla li 150 tai ajaa vähän aktiivisempaa mutka-ajoa, niin pyörä vatkaa sen verran, että kyllä kerma voiksi muuttuu niin vahvistetulla kuin vahvistattomallakin renkaalla. Lisäksi *tossa 60 - 80 tuntumassa tuntuu pientä tärinää ja irroittaessa otteen tangosta sarvet heiluvat puolelta toiselle aika reilusti. En voi suositella kyseistä rengasta.
    Kyllä on yksilössä jossain jotain löysällä, tai renkaat epätasapainossa.
    Uudet Z6 alla ja nimenomaan raskaampiin pyöriin tarkoitettu takagummi Z6 C Ainakaan välillä 10 - 150 km/h ei vatkaa mihinkään suuntaan, ilman käsiä päästäessä.
    Vanhoilla Bridgestoneilla etupää vatkasi moottorijarruksissa, jos irroitti kädet....

    Omani ostin ORG:in myymälästä...
    Nyt itellä alla takana Z6 C-versio ja on ketterä kurveissa ja muutenkin vakaa. Kaasun vähentäminen ja lisääminen ei aiheuta mitään pystyynpyrkimisiä tai muitakaan ilmiöitä.

    Kokeilin tota moottorijarrua kädet vapaana tangosta, ei mitään tärinää.

    Jos jotain tärinää ilmeneisi silloin kyllä vika pitäisi ollalla jossain muualla.

    Edellinen Z4 pyöri alla n.9000km, eli hyvin kesti kun siitä n 2/3 kakspäälläajoa. Vesikelin pitoa jäin ihmettelemään Z4:ssa, verrattuna sitä edeltävään Pilot Sporttiin joka piti sateella älyttömän hyvin. Pienillä vaihteilla on Z4 kanssa oltava vesikellillä tarkkana kiihdytyksissä, kun lyö todella helposti tyhjää. Täytyy nyt testata tota Z6:sta sittten kun sataa, että onko samanlainen pito kun nelosessa. Se Pilot Sport oli ihan liian pehmeä painavaan pyörään, yks 1000km reissu kuumalla kelillä kakspäässä se suli silmissä alle, jolloin katosi puolet pinnasta.
  13. #43
    Aikas kirjavat kilsat näkyy z6 ajettu...
    Mulla etusella kilsoja noin 12,5tkm ja rupee loppumaan takasella kilsoja noin 8tkm eikä oo juuri kulunu...
    Yamaha XJR 1300 sp
  14. #44
    Tänään laittoivat alle zeta kutosen nyt vaan odotellaan. Pirelli häipyi kuin viidakon sananlasku.
    Taivas saa odottaa
  15. #45
    Ons toi kumin malli pelkkä z6 vai onko merkintöjä perässä esim.seoksen ilmoittamiseksi. .
    yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
  16. #46
    Lainaa (MikaL @ Heinä. 29 2006,21:47) kirjoitti
    Nyt vaihdoin taakse uuden Z6, kilometrejä tuli 12500 aika tarkkaan. Vieläkin sillä olisi ajanut mutta oli kulunut jo aika kulmikkaaksi ja oli aikaa käydä vaihdattamassa enne noita lkavia sateita.

    Nähtävästi paineita ollut hiukka liika vähän eli 2.8 vaikka 2-päällä matka-ajoa paljon ajankin, nyt laitettiin tasan 3 - pitää seurata...

    Edit:
    unohtu, mahtava pito sateellakin...huippurengas
    Tässä vielä löyty kuva missä uus ja vanha rengas rinnakkain ja mistä näkee miten jännästi tuo vanha on kulunut keskeltä.
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  17. #47
    Lainaa (yamaristi @ Elo. 02 2006,23:28) kirjoitti
    Ons toi kumin malli pelkkä z6 vai onko merkintöjä perässä esim.seoksen ilmoittamiseksi. .
    Raskaisiin pyöriin oma malli, nimessä lisänä C.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  18. #48
    Lainaa (MikaL @ Elo. 03 2006,00:01) kirjoitti
    Edit:
    unohtu, mahtava pito sateellakin...huippurengas
    Tässä vielä löyty kuva missä uus ja vanha rengas rinnakkain ja mistä näkee miten jännästi tuo vanha on kulunut keskeltä.[/QUOTE]
    Kumpi noista on se vanha??
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  19. #49
    Lainaa (noviisi @ Kesä. 20 2006,16:16) kirjoitti
    Samanmoista ajatusta itsellänikin kyseisen renkaan hankkimisisesta, joten kysymys kuuluu: Mihinkä hintaan olette z6:n etu/takarengasta saaneet huudatettua?
    Itselleni annettiin tänään yksi tarjous etelä-suomesta, joten vähän vertailupohjaa hakemassa..
    347e alta alle kummatkin Z6 nakit
    -w-



    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  20. #50
    Lainaa (wene @ Elo. 03 2006,11:53) kirjoitti
    Lainaa (noviisi @ Kesä. 20 2006,16:16) kirjoitti
    Samanmoista ajatusta itsellänikin kyseisen renkaan hankkimisisesta, joten kysymys kuuluu: Mihinkä hintaan olette z6:n etu/takarengasta saaneet huudatettua?
    Itselleni annettiin tänään yksi tarjous etelä-suomesta, joten vähän vertailupohjaa hakemassa..
    347e alta alle kummatkin Z6 nakit
    -w-
    Kumit 273 € .org-shopista ja asennus Tokimotossa 20€/pää, alleasennettuna. Ei paha mun mielestä... Eteen 120/70*17, taakse 180/55*17.
  21. #51
    Nyt vaihdoin etusenkin uuteen Z6:seen.

    Eturenkaalla tuli ajettua vain 24 000km, tosin uraa keskellä oli jäljellä tuolloin luokkaa 0.2mm
    [ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
  22. #52
    Kukas on perehtynyt Z6:n merkintöihin, se on jo selvää tyyppimerkin jälkeen oleva C takana tarkoittaa raskaampiin pyöriin tarkoitettua mallia.

    Mutta etunen? Katselin allaolevaa ja siinä on merkitty G ja allemenoa odottavassa kyseinen paikka on tyhjä??

    Kyllä Google palvelee:
    ME Z6 G Roadtec Front 120/70ZR17 58W (vahvistettu)



  23. #53
    Meikäläisellekkin pyöräytettiin eilen Z6C kawan alle ja 300km kokemuksella tuntuu ihan lupaavalle kumille.

    Aivan renkaan reunaan on tehty kohokuvioilla pieniä elefantteja. Ilmeisesti tällä halutaan kertoa renkaan olevan raskaaseen pyörään tarkoitettu tai sitten tehtaan pojat haluavat kertoa "jos et saa näitä kulumaan pois, niin ajat liian hiljaa" Omassa kawassa ainakin nappaa romut katuun paaaljon ennenkuin norsun kuva hipaisee asfaltin pintaa.
  24. #54
    Pari viikkoo sitte laitatin cebarin alle ton Z6 ja ajanu sillä nyt reilu 2000km.
    Verrattuna edelliseen BT57 ni on ku ajais uudella pyörällä. Pitoa paljon enemmän kuivalla ja märällä!! *
    Eikä ole kulunut vielä nimeksikkään, kun BT:ä ei päässy kuin 6000km. Pääsääntöisesti ajan yksin, paitsi lomalla mukana oli 3 takalaukkua.
    Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!

    Honda CBR600F -98
    ex-Honda CBR1000F -98
    ex- Honda CBR600F -93
  25. #55
    Lainaa (Quatzal @ Elo. 22 2006,12:20) kirjoitti
    Aivan renkaan reunaan on tehty kohokuvioilla pieniä elefantteja. Ilmeisesti tällä halutaan kertoa renkaan olevan raskaaseen pyörään tarkoitettu tai sitten tehtaan pojat haluavat kertoa "jos et saa näitä kulumaan pois, niin ajat liian hiljaa" Omassa kawassa ainakin nappaa romut katuun paaaljon ennenkuin norsun kuva hipaisee asfaltin pintaa.
    Mä oon kuvitellut niiden olevan "isojen poikien" norsunkaatoa varten. Eli jos tonnin jälkeen on norsut vielä gummissa jäljellä, niin ei ole asiaa Mutterille, tai sitten pitää istua pikkupoikien pilttuussa...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  26.  
  27. #56
    Lainaa (NewmanRS @ Kesä. 20 2006,16:31) kirjoitti
    Rodamotosta:
    Metzeler Roadtec Z6 120/60ZR17 and 160/60ZR17 : 208,80 Euros.
    Mitenkäs tuolta rodamoton sivuilta pääsee selaamaan niitä rengasvaihtoehtoja?

    nimim. kerran tilannut täältä ja hyvin toimi silloin.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12