Henkilökohtaisesti ei toi gummi sovi ainakaan meikäläisen FJR:ään. Vauhtia kun alkaa olla li 150 tai ajaa vähän aktiivisempaa mutka-ajoa, niin pyörä vatkaa sen verran, että kyllä kerma voiksi muuttuu niin vahvistetulla kuin vahvistattomallakin renkaalla. Lisäksi tossa 60 - 80 tuntumassa tuntuu pientä tärinää ja irroittaessa otteen tangosta sarvet heiluvat puolelta toiselle aika reilusti. En voi suositella kyseistä rengasta.(Timo Tasakaasu @ Kesä. 20 2006,14:14) kirjoitti
All you´ve got is time - living is takin´ it.
BMW k1200s ajettu nyt 7200 ja hyvältä näyttää vielä takakummi.
Ajettu mm. Saksan motarilla mennen tullen suht koht vauhdikkaasti.
Hyvä renkas ja pitää jopa sateellakin, tuli todettua ukkosilmalla pari tuntia mutkatietä ajettua.
![]()
No kyllä ainakin 150 ecuun lähtee...(yamaristi @ Heinä. 04 2006,09:18) kirjoitti
Niin paineet takana tasan 3 ja kaks päällä ajoa suurin osa.
Kyllä on yksilössä jossain jotain löysällä, tai renkaat epätasapainossa.kirjoitti
Uudet Z6 alla ja nimenomaan raskaampiin pyöriin tarkoitettu takagummi Z6 C Ainakaan välillä 10 - 150 km/h ei vatkaa mihinkään suuntaan, ilman käsiä päästäessä.
Vanhoilla Bridgestoneilla etupää vatkasi moottorijarruksissa, jos irroitti kädet....
Omani ostin ORG:in myymälästä...
Aika pahasti Offtopic, mutta onko kenelläkään vertailupohjaa saman firman M3:een? Ilmeisesti aika uus tuote ja M1:n jälkeläinen. Sitä vaan kans kehuttiin kestäväksi ja samalla pitäväksi. Kaveri ajaa sillä kiihdytystäkin ja rajuja vetoja tulee useita kisassa mutta kuluminen on kuulemma yllättävän vähäistä..
On varmasti jonniin verran kalliimpi kuin jokakelin ja -miehen renkaat kuten BT 020 joka ittelläkin pyöri pienemmässä mopossa alla. Mutta kaikki hauskahan aina maksaa ja tääkin on kallista vain köyhille..![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
2.9 pyörän ohjekirjan mukaan.(jiitee @ Heinä. 04 2006,13:16) kirjoitti
Oiskohan tolla V2:sen moottorijarrulla osuutta asiaan![]()
Nyt vaihdoin taakse uuden Z6, kilometrejä tuli 12500 aika tarkkaan. Vieläkin sillä olisi ajanut mutta oli kulunut jo aika kulmikkaaksi ja oli aikaa käydä vaihdattamassa enne noita lkavia sateita.
Nähtävästi paineita ollut hiukka liika vähän eli 2.8 vaikka 2-päällä matka-ajoa paljon ajankin, nyt laitettiin tasan 3 - pitää seurata...
Edit:
unohtu, mahtava pito sateellakin...huippurengas
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
n. 4000 km kesti z6, paineet 3.1 ja putkiviritteinen busa. En suditellut.
Metzeler Z6:n B-malli oli pettymys. 6566,9 kilometriä ja kankaat paistoi niin reunoilta kuin keskeltäkin. Touring paineena oli 3,1 baria. Hieno rengas ajaa, mutta kestävyydessä näköjään todella huono. Testeissä on Continental Road Attack pärjännyt hyvin, joten pitääpä kaivaa jostain semmoinen alle ensi kesäksi.
http://www.ducatibikes.com/index.php...den_kestotesti
Mul kans putkiviritteinen busa ja orkkis takanen kesti vajaa kaks tonnii. Sportec m1 kesti kolme tonnii, jos toi z6 kestäis neljä, ni olishan se parempaan suuntaan...(hellraiser @ Heinä. 29 2006,22:13) kirjoitti
GSX1300R ´07
Nyt itellä alla takana Z6 C-versio ja on ketterä kurveissa ja muutenkin vakaa. Kaasun vähentäminen ja lisääminen ei aiheuta mitään pystyynpyrkimisiä tai muitakaan ilmiöitä.(Matva @ Heinä. 05 2006,19:33) kirjoitti
Kokeilin tota moottorijarrua kädet vapaana tangosta, ei mitään tärinää.
Jos jotain tärinää ilmeneisi silloin kyllä vika pitäisi ollalla jossain muualla.
Edellinen Z4 pyöri alla n.9000km, eli hyvin kesti kun siitä n 2/3 kakspäälläajoa. Vesikelin pitoa jäin ihmettelemään Z4:ssa, verrattuna sitä edeltävään Pilot Sporttiin joka piti sateella älyttömän hyvin. Pienillä vaihteilla on Z4 kanssa oltava vesikellillä tarkkana kiihdytyksissä, kun lyö todella helposti tyhjää. Täytyy nyt testata tota Z6:sta sittten kun sataa, että onko samanlainen pito kun nelosessa. Se Pilot Sport oli ihan liian pehmeä painavaan pyörään, yks 1000km reissu kuumalla kelillä kakspäässä se suli silmissä alle, jolloin katosi puolet pinnasta.
Aikas kirjavat kilsat näkyy z6 ajettu...
Mulla etusella kilsoja noin 12,5tkm ja rupee loppumaan takasella kilsoja noin 8tkm eikä oo juuri kulunu...
Yamaha XJR 1300 sp
Tänään laittoivat alle zeta kutosen nyt vaan odotellaan. Pirelli häipyi kuin viidakon sananlasku.
Taivas saa odottaa
Ons toi kumin malli pelkkä z6 vai onko merkintöjä perässä esim.seoksen ilmoittamiseksi..
yamaha tzr125>yamaha fzs600>yamaha fz6s>joskus R1
Tässä vielä löyty kuva missä uus ja vanha rengas rinnakkain ja mistä näkee miten jännästi tuo vanha on kulunut keskeltä.(MikaL @ Heinä. 29 2006,21:47) kirjoitti
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Raskaisiin pyöriin oma malli, nimessä lisänä C.(yamaristi @ Elo. 02 2006,23:28) kirjoitti
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Tässä vielä löyty kuva missä uus ja vanha rengas rinnakkain ja mistä näkee miten jännästi tuo vanha on kulunut keskeltä.[/QUOTE](MikaL @ Elo. 03 2006,00:01) kirjoitti
Kumpi noista on se vanha??![]()
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
347e alta alle kummatkin Z6 nakit(noviisi @ Kesä. 20 2006,16:16) kirjoitti
-w-
-These are my principles,
if you don´t like them I have others-
G.Marx
-Älä spekuloi-AJA!-
Koneinsinööri A
-Canis culum in tua naso-
17th century proverb
Kumit 273 € .org-shopista ja asennus Tokimotossa 20€/pää, alleasennettuna. Ei paha mun mielestä... Eteen 120/70*17, taakse 180/55*17.(wene @ Elo. 03 2006,11:53) kirjoitti
Nyt vaihdoin etusenkin uuteen Z6:seen.
Eturenkaalla tuli ajettua vain 24 000km, tosin uraa keskellä oli jäljellä tuolloin luokkaa 0.2mm![]()
[ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
Kukas on perehtynyt Z6:n merkintöihin, se on jo selvää tyyppimerkin jälkeen oleva C takana tarkoittaa raskaampiin pyöriin tarkoitettua mallia.
Mutta etunen? Katselin allaolevaa ja siinä on merkitty G ja allemenoa odottavassa kyseinen paikka on tyhjä??
Kyllä Google palvelee:
ME Z6 G Roadtec Front 120/70ZR17 58W (vahvistettu)
Meikäläisellekkin pyöräytettiin eilen Z6C kawan alle ja 300km kokemuksella tuntuu ihan lupaavalle kumille.
Aivan renkaan reunaan on tehty kohokuvioilla pieniä elefantteja. Ilmeisesti tällä halutaan kertoa renkaan olevan raskaaseen pyörään tarkoitettu tai sitten tehtaan pojat haluavat kertoa "jos et saa näitä kulumaan pois, niin ajat liian hiljaa"Omassa kawassa ainakin nappaa romut katuun paaaljon ennenkuin norsun kuva hipaisee asfaltin pintaa.
Pari viikkoo sitte laitatin cebarin alle ton Z6 ja ajanu sillä nyt reilu 2000km.
Verrattuna edelliseen BT57 ni on ku ajais uudella pyörällä. Pitoa paljon enemmän kuivalla ja märällä!! *
Eikä ole kulunut vielä nimeksikkään, kun BT:ä ei päässy kuin 6000km. Pääsääntöisesti ajan yksin, paitsi lomalla mukana oli 3 takalaukkua.
Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!
Honda CBR600F -98
ex-Honda CBR1000F -98
ex- Honda CBR600F -93
Mä oon kuvitellut niiden olevan "isojen poikien" norsunkaatoa varten. Eli jos tonnin jälkeen on norsut vielä gummissa jäljellä, niin ei ole asiaa Mutterille, tai sitten pitää istua pikkupoikien pilttuussa...(Quatzal @ Elo. 22 2006,12:20) kirjoitti
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Mitenkäs tuolta rodamoton sivuilta pääsee selaamaan niitä rengasvaihtoehtoja?(NewmanRS @ Kesä. 20 2006,16:31) kirjoitti
nimim. kerran tilannut täältä ja hyvin toimi silloin.