Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olen ostamassa moottoripyörä ajosettiä takkia/housuja niin mikä olisi hyvä merkki/laatu itsellä oli juuri ixs setti mutta tuli kaaduttua niin nyt olisi taas tarve ostaa uusi hintaa saisi olla jotain noin 300e pitäisi olla normaalit suojat ja pitää vettä/tuulta

tällaiset olisi http://motovelhot.fi/shop/catalog/pr...roducts_id=937 mutta onko noi minkä laatuiset/hyvät?

ja sit olisi vielä myös Sinisalon Tech ajosetti housut ja takki h: 280e uusi jota saa ainakin tampereelta kx-center

ja vielä yks olisi tiedossa ixs ajosetti h 299e jota myy ainakin rm heino

mutta jos joku vaikka tietäisi vähän enemmän kun minä niin mikä noista olisi paras vaihtoehto vai onko vielä sitten myös jotain muita merkkejä onhan niitä kyllä mutta taas ruvetaan jo puhumaan isommista rahoista

ja niin muuten vielä olisi myös tarve ostaa myös uusi kypärä avatavaa mallia josta saisi pois irroitettavat ja pestävät sisäkalut hintaa saisi olla max n 250e

Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
    Minkäs kokoinen olet? Mulla voisi olla Rukkan Gore-Tex setti myytävänä.
    minkälainen setti?käykö 175 cm?millä hintaa irtoaa?
    Itsellä on Mp-asun sportlight takki, hinta muistaakseni oli ostettaessa 139€. Paita pysyy kuivana pahemmallakin sateella. Tosin mp3-soitin, joka oli sisätaskussa meni rikki. Ilmeisesti se kosteus pääs sinne asti. :/
    Housuina STR Lindstranssit, jotka myös pitävät vettä, mutta vuoren kanssa saa olla tarkkana, päästipä kerran farkut kastumaan kassien kohdalta (kun olin menossa kouluun.) Niillä oli hintaa 100€.

Takissa on kyynär-, olkapää, ja selkäsuojat. Housuihin "joutui" ostaa erikseen lantio ja polvisuojat. Niiden hintaa en muista, merkki oli Halvarsson. Hanskat mulla on yokon, mutta ne eivät pidä vettä. Ite oon vielä faijan kautta saanu sievin goretex kengät. Niiden ovh muistaakseni reilut 100€..

Housuissa on vetoketju, jolla sen vissiinki saisi liitettyä takkiin, mutta takissa ei sellasta ole.

Tässä kuva ajokamoista, heijastimiakin siis riittää. (mistään muusta kuvassa ei saa kommentoida )

Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    Itse ostin itselleni sekä vaimolle IXS:n Pathfinder & Nima ajopuvut. Kyseisen paketin tarjoushinta oli / on 399 euroa, mutta kummasti tinkimällä tippui hinta 360 euroon. Kyseinen takki istuu todella hyvin ja tuuletuskin pelittää vallan mainiosti jopa helteillä. Nuo housut tahtoo kyllä kovilla helteillä hiostaa jonkin verran, mutta niin taitaa kaikki muutkin ajohousut... Yleisesti ottaen ole itse ollut erittäin tyytyväinen tuohon kyseiseen pakettiin, jote mikäli budjetti antaa hieman periksi tuosta 300 eurosta, kannattaa myös tätä pakettia käydä sovittelemassa...

Pathfinder...
    Tuossa olis sulle varsin hyvä setti ajovarusteita jos koko on sopiva. goret kylmille/sadekeleille ja nahkatakki lämpimille...
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  7.  
    oletkos rivagi shopista kysynyt on loppuunmyynti ja hinnat kohdillaan 150 euroa takki+housut+kengät