Ostin sen siis syksyllä, koska se oli halpa ja punavalkoinen.
Sain sen jopa käymäänkin uusilla tulpilla, hatuilla, kiksillä ja virtalukolla...kunnes se pudotti toisen pytyn pois.
Talvehdittuaan kärsivällisesti koitti viimein SE viikonloppu, jolloin minä lähdin täältä suuresta Tammerkoskenrannanvaltakunnasta pellonlevyistä tietä pitkin riihimäkeä kohti, muassani kaasuttimien vuotokorjaussarjat, uudet läpät, pakoaukkojen ja imuaukkojen tiivisteet, sekä kalleista kaunein, taikalaatikko, uunituore VCDI!
Nykyaikaisen teknologian ihmeenä käsitettävä ylistyslaulu slovenialaiselle sähköteknologialle, eli ohjelmoitava sytyksenohjausyksikkö pyörääni, jonka kaikista ominaisuuksista ei suinkaan vähäisimpänä hinta, ollen vain puolet yamahan ikioman upouuden ja kömpelön boksin hinnasta...
Kävi siis näinä aurinkoisina päivinä tämmöistä;
http://edu.kauhajoki.fi/~akiku/surku/
Lopputuloksena tietysti se, että pyörä kävi paremmin kuin koskaan...mitä nyt keskimäärin 1,5:llä pytyllä voi käydä.
Heräsin siis taas, kuten monesti ennenkin, yksin tähän aurinkoiseen sunnuntaihin...vaan koskaan ennen ei yksinäisyys ole tuntunut näin painostavalta, näin ontolta, näin....tyhjältä.
Minun sydämeni on särkynyt, ja tuota viimeistä aurinkoista kuvaa katsoessani tuntuu ettei tässä maailmassa voi enää koskaan olla mitään hyvää. Maailmassa, missä hiellä ja rakkaudella ei voi parhaimmillaankaan saada aikaan kuin vaivaisesti yhdellä pytyllä tyhjäkäyntiä yrittävän, ja mitenkuten 9870rpm kiertävän pyörän, jolla ei ole toivoakaan lähteä juhannusreissulle?
Eihän se vain ole oikein...
Osia en myy, mut koko romun saa hakee tonnilla pois kahvakoplan tallilta. Ohjelmointiyksikön ja manuaalit voin vaikka pistää postiin.
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Voih... Tunnen tuskasi kuin omani... Ja olen pahoillani puolestasi...!!![]()
![]()
![]()
![]()
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
No voi hitto, eikö sitä yamahan paskaa sais millään elvytettyä ?![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Voimia ja jaksamista kaikean kertomasi keskelle...![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Eipä taida tämän tunnelin päässä näkyä valoa. Mutta valoisakin puoli on...kesän lopulla olen varmaan mansen nopein työmatkafillaristi...
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Mikäli oikein rekkarin muistan,niin tossa kuvassa makaa vanha pyöräni?
Myin sen pari vuotta sitten epäkuntoisena eteenpäin,muistaakseni hämeenlinnaan? Samoja vikoja oli silloinkin.Kivoja muistoja jäi 1,5 kesältä tuostakin. En itse ruvennut vikaa paikallistamaan,kun hommasin 10v uudemman... (onneksi) Toivottavasti pyörävanhus tapaa arvoisensa remppamiehen ja saisi viettää eläkepäivänsä kunnossa.
![]()