Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Onko kukaan itse rakentanut yoshimuraan db-killeriä?
    Hankin äskettäin rs3 koko röörin 12r ja mietin että putken päässä näyttäs kiereet olevan että siihen saisi kätevästi kiinni kyllä äänentappajan mutta yoshimura ei semmoista taida valmistaa ?
    Siihenhän näppärästi valmistas rosterista sisähuilun mutta onko joku jo toteuttanut ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    oon tehnyt, mutta en kyseiseen merkkiin. Näitähän on joka lähtöön malleja,vaikka tämän tyylinen:
    Tälläinen "baffle chamber" rakenne lienee järkevämpi kun tällätä pikkusormen paksuinen pilli pöntön päähän.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  3.  
    Tuo näyttää aika erikoiselle.
    Itse tein jo evo1 mallin eli laippa putken päähän ja siihen 10cm pätkä 35mm rosteriputkea kiinni ja vaikuttaa tappavan sen kaiken suurimman paukutuksen pois.
    Kokeilin laittaa siihen mutkan päähän mutta koeajo lenkillä totesin että ei ollut enää voima kanssani vaan yläkierroksilta hävis kaikki teho.Ilmeisesti kuristaa liikaa virtausta jo.
    Ois kiva saada alkuperäisistä kuvia ja mittoja vähän niin vois aikansa kuluksi värkätä noita ja hakea parhaan vaihtoehdon.
    Vois sitten ajella illalla ja aamulla kaupungissakin ilman että tulee sanomista.

Kyllähän se vaan niin tuntuu olevan että ääni on voimaa ja iso ääni on ylivoimaa *
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02