Tollasen 2002 mallin ja vähän ajetun hommasin tänään ;)
Ekan 200km jälkeen tuntuu oivalta peliltä tällaselle vanhemmalle ukolle - tolla se taas 40-kriisi helpottaa.
Vaikka en haluaisi pilata linjoja niin jonkunlainen taka boxi + sivulaukku viritelmä tarttee hommata - Ehdotuksia ?
Jäähdytys nesteen ylikuumenemisen anturi oli hapan, mutta heampa uuden huomenna. Muuten pelittää mainiosti.
GS ei ole vielä mennyt, mutta nyt on ilmassa...
Mainos
Metzelerin kiekot MZ4 näytti olevan alla jonkun aikaa niillä kurvailee mitäs vaihtoehtoja noille olis ?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Onneks olkoon! Mukava peli kaikinpuolin, ellet halua välttämättä olla "Kylän kovin kundi, ja omistaa eniten heppoja koko pitäjässä" *
Itselläni on alla Mez4 edessä, ja Battlax 020 takana, minulle ainakin toimiva kokoonpano. Samat kuviot oli edellisessä pyörässä, enkä ole toistaiseksi onnistunut pääsemään metsähallituksen puolelle *
TÄÄLTÄ löytyy sitten linkkejä enemmänkin kyseisein pyörän jutuille, jos kiinnostaa vähän enemmän.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Tännä olen mopon "purkanut ja koonnut" Ainoo feelu on toi vedenlämpötilan anturi joka tulee varotusvalolle se on KUOLLUT...
Mistähän noita saisi tai käykö siihen jonkun muun ajokin vastaava anturin ?
Suizan oma kustantaa 50€ ja se on aika kova hinta vastuksesta joka on valettu messinkiin.
Siis se anturi joka tulee termari koteloon ja josta lähtee yksi johto.
e: typoja
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Sanokaas asiantuntijat että minkä verran aikaa tuo SV650S (-99) tuhlaa kiihdytyksessä 0-100 km/h? Kun tuota välillä kyselevät enkä osaa vastata (tai uskalla kokeilla). Huiput lienee kai 200 km/h vakiona?
Yamaha FZ6-S ABS -08
mitä oon lehdistä katsonut noita tietoja niin lupaavat n.3,5-4sek 0-100km/h. huiput on juu tullut kokeiltua (tietenkin suljetulla alueella) n.220km/h oli mittarissa ja sen jälkeen sen saikin viedä pajalle ja perkeleellinen määrä euroja taskussa mukana. joten en enään ikinä kokeile kyllä huippuja tuolla vehkeellä *(Charlie @ Heinä. 12 2006,00:18) kirjoitti
muuten on ollut hyvä pyörä ja tehoja en kaipaa yhtään enempää.
[QUOTE= (pissis88 @ Heinä. 13 2006,13:29)]Mitäs tapahtu??Charlie,Heinä. 12 2006,00:18 kirjoitti
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
[QUOTE= (Lates @ Heinä. 13 2006,13:32)]Haluaisin minäkin tietää? Kyllä huiput on "kokeiltu" moneen otteeseen, eikä ole vielä tullut minkäänlaisia ylimääräisiä oireita sen takia, ei kuskilla eikä pyörällä.(pissis88 @ Heinä. 13 2006,13:29) kirjoitti
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
[QUOTE= (GriZzLy @ Heinä. 13 2006,17:19)]etumainen mäntä leipo kiinni ja muuta pientä laakerin vaihtoa tuli samalla. tiedä sitten että minkä takia ei kestänyt sitä... nooh sellasta se on tää mopoilu.(Lates @ Heinä. 13 2006,13:32) kirjoitti
[QUOTE= (pissis88 @ Heinä. 15 2006,14:41)]Mikä vuosimalli kyseessä?(GriZzLy @ Heinä. 13 2006,17:19) kirjoitti
[QUOTE= (GriZzLy @ Heinä. 15 2006,14:48)]vm2000 ja oli ajettu noin vajaa 20000km. tiedä sitten oliko paskaa tuuria vai mistä johtu mutta luulisi pyörän kestävän tuollaisen kokeilun.(pissis88 @ Heinä. 15 2006,14:41) kirjoitti
[QUOTE= (pissis88 @ Heinä. 16 2006,16:30)]Voitelujärjestelmä parannettiin vuosimalleista 2001 eteenpäin, joten 2000-malleissa oli edelleen voiteluongelma. Eli jos vetää keulan ylös, niin voitelu loppuu etummaiseen sylinteriin.(GriZzLy @ Heinä. 15 2006,14:48) kirjoitti
Veikkaan että sinun yksilö oli saanut astetta enemmän kenkää/vedettyä pitempiä siivuja, tai sitten voitelu on kussut muuten vaan?
[QUOTE= (GriZzLy @ Heinä. 17 2006,13:04)]itse en kyllä ole tuolla mopolla keulinut pitkiä siivuja ollenkaan. kun tiesin sen jo alun alkaen että tuolla sitä ei voi harrastaa. aivan lyhkäsiä ehkä max 10-20m siivuja on tullut vedettyä ihan vaan muutama, sen määrän saa laskettua sormilla, ja niissäkään ei keula todellakaan ole ollut lähelläkään mitään kilven raapimis mahdollisuuksia. enkä muutenkaan rääkännyt pyörää millään rankalla kädellä. sitä varten on sitten toinen pyörä *(pissis88 @ Heinä. 16 2006,16:30) kirjoitti
tosin en sitten tiedä millanen sankari edellinen omistaja on ollut pyörän suhteen.
Minkäslaisilla kierrosluvuilla ajelette matka- ja kaupunkiajoa? Itse ajelen yleensä välillä 4000-5000r/min.
Yamaha FZ6-S ABS -08
mulla ´04 vuoden SV ja siinä 4000 rpm kohdilla kaupungissa ja maantiellä taitaa 6:lla mennä 5000 rpm matkavauhtina 115km/h. muistelisin. tietenkin välillä kun sarvet kasvaa päähän niin ne kiekat ei sieltä 6500 alle tipukaan...![]()
![]()
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Mitenkäs käy jos päästätte vauhdissa ohjaustangosta, alkaako vatkaamaan? Minulla alkaa, onkohan tuo pyörän ominaisuus vai jotain väljyyttä/epätasapainoa etupäässä?
Yamaha FZ6-S ABS -08
Mulla ei vatkaa - vakaasti menee.
T
Jussi
---
Ei se mullakaan mitenkään vatkaa vaikka tangosta iroottaa..
Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
Tuli vaan mieleen, että onko renkaat tikissä ? ja missä vauhdissa vatkaa vai kaikissa ?
Ohjauslaakerihan on helppo tsekata ja samalla pyöränlaakerit kun saat etupään ilmaan. Se onkin se vaikein homma tossa prosessissa.
T
Jussi
---
Eipä se nyt juuri 60-80:n vauhdissa vatkannut kun uudestaan kokeilin. Ensimmäisellä kerralla oli tosin perälaukkukin mukana, josko sillä olisi ollut jotain vaikutusta asiaan. Pitää vielä kokeilla...
Yamaha FZ6-S ABS -08
Mun pyörä on SV650 vm. 06. Akku oli irti (reilun kuukauden), kävin tänään sitten tallilla laittamassa akun kiinni ja käyttämässä pyörän lämpimäksi.
Käänsin virta-avaimesta sytytysvirran päälle, niin kierroslukumittarin viisari ponkaisi 7000 kohdalle, oli siellä vähän aikaa ja laski sitten nollaan. Tavallisesti mun Suikero ei tätä ole tehny. Liittyykö se akun navan irroittamiseen vai onko jokin viivakoodi?
Kuitenkin, otin sitten virran pois, laitoin virran takaisin päälle (viisari oli "nollilla" tällä kertaa) ja starttasin... tuttu V2:sen ääni tuli ilmoille kuin kesälämpimällä.
Tosiaan, ohjekirjasta en moista kohtaa ensisilmäyksellä löytänyt, olisko jollain parempaa "sisäpiirin tietoa"?
----------------------
Suzuki SV650S -06
Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
En ole varma, mut luulen et kierroslukumittari vaan sykronoi ittensä.(Wiltsu @ Marras. 08 2006,20:49) kirjoitti
Kyllä se tarkoittaa vikakoodia, eikä mitään synkkausta...
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.