Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Epätietonen jänkhän reunalta kyselee seuraavaa:

    molemmin puolin katteita saa näkösille katteitten aukoista kummallaki puolella kaasaria olevan "säätöruuvin". Se on pieni, joka kiertyy vaijaan kierroksen ja on semmosella "tapilla" varustettu joka siis estää siis enemmän kiertämisen.

    Oli molemmat käännetty "ääri kaakkoon" elikkäs myötäpäivhän, tappiin saakka. Mikäs noitten tarkotus on ja pitäiskö net olla asennossa joku muu...sen verran tyhjäkäynnillä pyörittelin ettei ainakhan tottumattoman korvhan ollu mithän kuuluvaa vaikutusta, en tosin muutenku tyhjäkäynnillä vain ruuvailin...

    ...prkl joskus minäki vielä muutaki ossaan kuin tarkistaa ilmanpainhet renkhaista ja tankata...

    edit: vuosimalli on 1992



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  2. #2
    Ettei vaan nuo ruuvit kuuluisi kumminkin takaiskarin säätö systeemiin
    "oikeassa momentissa"
  3. #3
    Lainaa (triangel @ Kesä. 16 2006,14:51) kirjoitti
    Ettei vaan nuo ruuvit kuuluisi kumminkin takaiskarin säätö systeemiin *
    ...saattaa, jos net kerran sääjethän kaasarin kyljestä...minä tiiä miten net Yamahassa on, mutta ei ehkä kuitenkhan (vaikka näistä mithän ymmärräkhän...) iskarin säätöjä varten...
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  4. #4
    Jos tarkoitat noita aukkoja jotka ovat tuossa satulan edessä Klik niin ainakin ysiseitosen äffässä on vasemmalla puolella pyörää on tyhjäkäynnin säätö. Ruuvin pää on vielä sellainen muovinen jotta sitä voi sormin pyörittää, mutta pieni se ei kyllä ole kuitenkaan.
    Honda CBR1100XX
  5. #5
    Lainaa (CebariTonni @ Kesä. 16 2006,16:08) kirjoitti
    Jos tarkoitat noita aukkoja jotka ovat tuossa satulan edessä Klik niin ainakin ysiseitosen äffässä on vasemmalla puolella pyörää on tyhjäkäynnin säätö. Ruuvin pää on vielä sellainen muovinen jotta sitä voi sormin pyörittää, mutta pieni se ei kyllä ole kuitenkaan.
    ...jes, tuon kyllä olen löytäny (ja jopa tiiän mikä se on...) mutta siitä kun kattelee muutaman sentin vasemmalle, niin siellä alareunassa on se josta kyselen...ja samanlainen löytyy toiselta puolelta kun samalta kohalta kattelee. Eli lähenee lähenee...toivottavasti myös ratkasu tähän kysymykseeni.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  6. #6
    taidat tarkoittaa" pilot mixture screw"ja suomentaa saa ite.
    no täältä
    löytyy lisä tietoo
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
  7. #7
    Stadin kundi vastaa:
    käynistysventiilin ruuvi, anna olla tapissa
    niin on minunkin cebarissa
    The Difference Between Men and Boys is the Price of the Toys !
  8.  
  9. #8
    Lainaa (Cebarimies @ Kesä. 21 2006,12:50) kirjoitti
    Stadin kundi vastaa:
    käynistysventiilin ruuvi, anna olla tapissa
    niin on minunkin cebarissa
    Mihinkäs tuolla on vaikutusta, eli pittääkö siis olla "tapissa" myötä- vai vastapäivhän? Ja miksi (perskeles kyselee niinkö tuo nuorimmainen 5v...) semmonen on molemmin puolin ja mitä jos ovat erilailla säädetyt...? Ilmeisesti ei ole kauhia ongelma monellakhan kun ei enempää kommentteja tästä ole tullu...

    ...ja väliäkö sillä; huomena päivä töissä ja iltasella Hondan keula kohti etelää
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla