Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Olis tossa cbr 600 sportti ja takapää on vähän tönkkö. Mitään tietoo, kuinka helposti tohon sais ton kilpitelineen kun se satulan lukkokin sattuu olee näppärästi tiellä..
    GSX-R 1000 K7
    Mä tilasin Sormilta kilpitelineen eikä mulla ollut ainakaan mitään ongelmia sen asentamisessa. Ja pyörä on 05 1000rr.
    onko pyörä siis f sport vai rr? f.ään joutuu itse säveltämään/ostamaan undertailin + kilpitelineen..
    Tokimotosta sai 1000rr:ään powerbronzelta siistin telineen... Tosin eihän mitään kaupasta ostettua voi suoraan kiinni laittaa pienellä muokkauksella tosi jees...
    -HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    Itellä 600 RR:ssä www.puig.tv mestasta maahantuojan kautta tilattu kilpiteline, melko easy asentaa, ja takapää "kevenee" kivasti
    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 25 2006,16:31) kirjoitti
    onko pyörä siis f sport vai rr? f.ään joutuu itse säveltämään/ostamaan undertailin + kilpitelineen..
    F-sport, se vanhempi malli jossa lukko on heti valojen alla. Eli vaikeeta on tuunata takapäätä?
    GSX-R 1000 K7
    Powerbronzella on tollanen tailguard. Tokimotosta vois kysellä.
    Lainaa (Markus81 @ Kesä. 26 2006,22:16) kirjoitti
    F-sport, se vanhempi malli jossa lukko on heti valojen alla. Eli vaikeeta on tuunata takapäätä?
    eipä se nyt hirveen vaikeeta ole mutta joutuuhan siinä töitä tekemään.. helpompaa/kalliimpaa on hommata tosiaan valmis undertail. samalla saa perään uutta ilmettä ja uuden/uudet takavalot. halvemmissa versioissa orkkis takavalo tosin pysyy.. stormilta taitaa löytyä ermaxin tuote 100-200€ ilman takavaloa. itse duunasin perus f.ään perän talvella uusiksi ja omasta mielestä tuli ihan hyvä.

http://album.fotosafe.com/altiapp....3309672

kirkkaita valoja saa myös stormilta.. luettelo vaan kertoo 03-05 mallin olevan perus f.ään mutta sporttiin sopii oikeasti
    Lainaa (santtu-cbr @ Kesä. 26 2006,23:21) kirjoitti
    Lainaa (Markus81 @ Kesä. 26 2006,22:16) kirjoitti
    eipä se nyt hirveen vaikeeta ole mutta joutuuhan siinä töitä tekemään.. helpompaa/kalliimpaa on hommata tosiaan valmis undertail. samalla saa perään uutta ilmettä ja uuden/uudet takavalot. halvemmissa versioissa orkkis takavalo tosin pysyy.. stormilta taitaa löytyä ermaxin tuote 100-200€ ilman takavaloa. itse duunasin perus f.ään perän talvella uusiksi ja omasta mielestä tuli ihan hyvä.

http://album.fotosafe.com/altiapp....3309672

kirkkaita valoja saa myös stormilta.. luettelo vaan kertoo 03-05 mallin olevan perus f.ään mutta sporttiin sopii oikeasti
    Uih, aivan pirun nätti takapää! Kiitos kuvasta, tollanenku olis itelläkin, mut taitaa tossaki olla uus undertaili..Katotaan mitä sais näperrettyä, kun ei mikään tekniikan ihmelapsi ole.
    GSX-R 1000 K7
    Itse kanssa keväällä muotoilin F:än perän uusiksi, aikas samanlainen tuli kuin santtu-cbr:llä. Laatikon pohjan joutuu sahaamaan poikki, ja tein 3mm alumiinilevystä uuden pohjan. Sitten rosterista uusi kilpiteline, se oli aika helppo ja nopee tehdä.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  11.  
    Lainaa (lemonade @ Kesä. 28 2006,12:53) kirjoitti
    Itse kanssa keväällä muotoilin F:än perän uusiksi, aikas samanlainen tuli kuin santtu-cbr:llä. Laatikon pohjan joutuu sahaamaan poikki, ja tein 3mm alumiinilevystä uuden pohjan. Sitten rosterista uusi kilpiteline, se oli aika helppo ja nopee tehdä.
    juuri näin itsekkin toimin. erona on vain että tuo on muovista tehty...