Meneekö etukatteet suoraan kiinni pc25 tosta uudemmasta pc31:srä? Katteet pitää kuitenkin uusia, niin samallahan vaihtais ne sit vähän uudemman mallisiksi. Toinen mitä oon miettinyt, että vaihtais ihan etumaisen katteen+tuulisuojan johonkin uudemman malliseen (esim. k5 gsxr). Siinä taitaakin olla sovittamista enemmänkin. Onko porukka vaihdellut ylipäänsä pc25 uudempia katteita? esim:
http://www.nettimoto.fi/viewVeh....g_type=
Ei varmaan mahdottomia muutoksia joudu tekemään.
Jossain olin näkevinäni että oli pc-25:een vaidettu tuollasen 98 mallisen takakatteet ja takavalo. Näytti kyllä hyvältä. Eikä varmasti ole paha homma laitella.
Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
Koko pc31:sen katteet on helppo laittaa pc25:seen.
Etukehikon joutuu vaihtamaan ja mittaristo istuu pienillä kiinnikkeiden soveltamisella uuteen kehikkoon.
Itse laitoin juuri 31:sen katteet 25:seen.
Juu, samaa tossa viikonloppuna mittailin. Ostin kanssa pc31 koko etukate satsin. Tuli vaan turhankin kalliiks kun purkaamo pisti vääriä katteita, sit joutu hommaileen niitä muualta kohtuuttoman kalliilla. Niin ja sit vielä plexin joutu ostaan tarvikkeena. Noh, jospa siitä nyt tulis sit edes vähän paremman näkönen. Hommasin samalla myös vilkkupeilit, katteissa olevat vilkun paikat vedetään umpeen. Sit vaan katteet yhteen väriin ja teipit päälle (mielessä on pyörinyt siniset katteet ja mustat teipit).![]()
Ai niin se unohtu mainita että ainakin itsellä huoltoluukuista joutu ottamaan pienet siivut pois viilalla ettei nojannut syyläriin.
Ja torven kiinnikkeen katkoin pois rungosta, että huoltoluukku mahtui paikalleen. 31:sen kehikossa on paikka torvelle.