Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Pyöräni on bandit 1200s -05 ajettu 7500km ja laitoin siihen joku aika yoshimuran sliparin, sekä pyörästä säädettiin seokset penkissä, sekä suuttimet & neulat pysyivät vakioina. Sain samalla kuulla, että olisi hyvä laittaa yhtä pykälää isommat tyhjäkäynti suuttimet ja sitten pienentää seosruuvia yhden kierroksen.
    Laitoin nyt vihdoin siihen ne yhden pykälän isommat tyhjäkäynti suuttimet, kun alkuperäiset on kokoa 15 ja nyt on koko 20, sekä kiersin seosruuveja kiinni sen yhden kierroksen.
    Nyt pyörä on todella älyttömän rikkaalla, kun haiseekin jo putken päästä tolkuton bensa ja putken pääkin on jo kostea bensasta, Olen jo ruuvannut niitä seosruuveja kiinni aina yhtä kierrosta vaille kiinni, mutta sen enempää niitäkään ei uskalla pienemmälle ruuvata.
    Eli pyörä röpöttää pahasti ja bensaa tuntuisi tulevan tolkuttomasti, sekä nelos pytyn tulppa oli hieman kostea, mutta kipinää siihen kuitenkin tuli.
    Mielessä pyörii sellainen juttu, että olisin tehnyt jonkun virheen niiden suuttimien vaihdossa tai joku pytty ei polta ainetta.
    Huomenna taidan käyttää taas ne kaasarit pöydällä ja vaihtaa ne alkuperäiset tyhjäkäynti suuttimet paikalleen, sekä laittaa seosruuveja 4 kierrosta auki. Silloin kaiken pitäisi olla niin kuin ennenkin, mutta epäilen sitä kuitekin suuresti.
    Mikäli jollain olisi hyvää neuvoa antaa, niin olisin niistä todella kiitollinen ja huoltoon sitä en voi viedä, kun on rahatkin niin vähissä

edityörä saattaa myös käydä, ehkä kolmella pytyllä, kun on äänetkin niin omituiset.

Ahdettu 1216
    Ettei vaan olisi alkanu tulvimaan roplauksen jälkeen?
    Eiks yhtä pykälää suuremmat kuin 15 pitäisi olla 17,5? Jos olet asentanut 20:set niin prosentuaalisesti AIKA paljon rikkaammalla käy kuin alkup. suuttimilla.
    Tuli jo herättyä mieleen sellainen juttu, että olisiko jäänyt neulaventtiili jumiin, mutta pitää lähteä amupäivän aikana purkamaan ne kaasarit pöydälle ja tutkia asiaa.
    Tyhjäkänti suuttimet on todellakin 5 pykälän jaolla ja sitten pääsuuttimet taitaa olla sillä 2.5 pykälän jaolla. Kyllä se kuulostaa "hurjalta", kun nostetaan 15->20, mutta niiden välissä ei ole kokoja ja tämä asia on varmistettu jo muutamalta taholta.
    Ahdettu 1216
    Tuli juuri mieleen sellainen juttu, kun kaasuttimet oli pöydällä, niin kaasuttimien "pohjat" pystyi ottamaan suoraan pois ja laittamaan takaisin, paitsi poikkeuksena nelos pytyn kaasarissa. Siinä nelosen kaasarin pohjan välittömässä läheisyydessä on sähkö johdon liitin joka on mutterilla kiinni ja siitä johtuen sen pohjan joutui laittamaan takaisin toinen reuna edellä. Johtuen siitä pohjan takaisin laitosta koho on voinut liikahtaa, jolloin se neulaventiili voi olla jumissa. Pitää nyt lähteä tallille ja ottaa sen nelosen kaasuttimen pohja irti kaasuttimien ollessa paikallaan, sekä katsoa miten siellä asiat on.
    Ahdettu 1216
    Irroitettuani sen nelosen kaasarin pohjan, niin vika oli todellakin selvä, sillä tyhjäkäynti suutin oli tippunut sinne pohjalle. Huomattuani sen irtonaisen suuttimen, niin ensin ketutti todella kovasti, mutta sitten helpotti, kun tiesin vian johtuvan siitä. Olin näköjään unohtanut kiristää sen suuttimen ja sitten se oli tärinästä kiertynyt kokonaan irti, jolloin oli kaasuttimeen tullut bensaa ihan loronaan.
    Laitoin suuttimen takaisin paikoilleen, sekä kaasarin kannen paikalleen, niin jopa alkoi pyörä pelata todella hyvin.
    Hyvä tulee kun itse tekee, mutta myös mahdolliset viatkin on sitten itse aiheutettuja
    Ahdettu 1216
    Hienoa! Pahimmatkin vastoinkäymiset unohtuu, kun kuitenkin lopulta tulee kuntoon! Ja eikun kovaa ajoo!
    Eli "tulvihan" se jossain määrin!
    Minä sain noista omista kaasareista kahden vuoden ropauksen jälkeen tarpeekseni ja panin uudet tilaukseen.
  9.  
    Lainaa (kuulapää @ Kesä. 16 2006,22:37) kirjoitti
    Eli "tulvihan" se jossain määrin!
    Minä sain noista omista kaasareista kahden vuoden ropauksen jälkeen tarpeekseni ja panin uudet tilaukseen.
    Kyllä olit aivan oikeassa ja se todellakin tulvi reilusti
    Ahdettu 1216