Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Onko tellussa lätkä vai ruuvi säätö venttiileille? Jos ruuvi niin pitänee tarkistaa säädöt. Mikä välys?
    Säilyykö kopan tiiviste ehjänä normaalisti?
  2. #2
    Kurkkaa tuolta huoltomanuaali ketjusta. Jos sattus löytymään manuska.
  3. #3
    tellu on palakone ja tiivisteet yleensä säilyy ehjänä, välyksiä en enää muista ulkoa.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  4. #4
    venakopan tiiviste on paksua kumia, eli jos ei sitä saksilla katkaise, niin säilyy ehjänä. Homma on kuitenkin suht pitkävetoinen koska etupytyn katsomiseen tarvitsee syyläri otttaa pois.

    kun irrotat kansia, niin varo, ettei kohdistusholkki tipu koneeseen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    Kai ne ässän välykset on samat ku ärrän.
    Imu 0,10-0,20
    Pako 0,20-0,30

    ..ja kylmänä tietty

    Ehkä hiukan normaalia suurempitöinen homma, mut ei mitenkään ihmeellinen/ylivoimainen.



    TL1000R
  6. #6
    Pitäsköhän tuo säätö jättää ensi talvelle, jolloin paremmin aikaa syventyä ko. toimitukseen. Olin ajatellut laittaa tehoputket jotta sais paremmat soundit ja samalla lisää tehoa ja samaan syssyyn säädöt kohdalleen (kaupan päälle) paikassa josta ajattelin ostaa ko. putket. Pitänee toivoa että välystä löytyy. Tulpat vaihdonkin pari viikkoa sitten jolloin otin katteen ja syylärin irti. Samalla olis voinut välyksetkin tarkistaa kun olis silloin tullut mieleen. Mitä putkia suosittelette? Yoshimura ? Harris?
  7. #7
    Minkäs takia olisit noita tarkistamassa? Huolto-ohjelman mukaan? vai muuten vaan varmuuden vuoksi?

    Mulla noin 30 tkm:n kohdalla pari venttiiliä kaipasi säätöä siihen seuraavaan palakokoon eli 0,05 mm. Mahdollisista aikaisemmista säädöistä ei hajua. Mopo saanu kai rataa kokolailla paljon ja muutenkin kokenut kovia.



    TL1000R
  8. #8
    Ostin ko. pyörän vajaa kk sitten. Pyörä Italian tax free ja ajettu yli 70tkm, siksi välys asia mielen päällä. Nykii alle 60km/t ajettaessa ja ajattelin josko voisi olla syy yhteyttä jos venttiili kantaa tai vuotaa. Mietin myös että voi tehoputkien säädöt mennä hukkaan jos ko. asia ei ole kunnossa. Mieluummin ajaisin kesällä ja tekisin tuttavuutta pyörän kanssa talvella. Kommentoikaa nyt mitkä teho putket kannattais laittaa!!!
  9. #9
    Lainaa (tl1000 @ Kesä. 21 2006,22:30) kirjoitti
    Ostin ko. pyörän vajaa kk sitten. Pyörä Italian tax free ja ajettu yli 70tkm, siksi välys asia mielen päällä. Nykii alle 60km/t ajettaessa ja ajattelin josko voisi olla syy yhteyttä jos venttiili kantaa tai vuotaa. Mietin myös että voi tehoputkien säädöt mennä hukkaan jos ko. asia ei ole kunnossa. Mieluummin ajaisin kesällä ja tekisin tuttavuutta pyörän kanssa talvella. Kommentoikaa nyt mitkä teho putket kannattais laittaa!!!
    Nykimisviat tellussa johtuu monesti vain puutteellisesta säädöstä. Ihan ensimmäisenä kannattaa vaihtaa bensansuodatin, sit säätää ruiskurunkojen synkka sekä kaasun asentotunnistin kohilleen.

    Itsellä on tellussa Yoshimura RS-3 hiilikuitusliparit, K&N suodatin ja vakioboksia säädetty. Olen tyytyväinen.
    Kawasaki AR125 -> Suzuki GSX750 -> Honda CBR1000 -> Suzuki TL1000S -> Aprilia RSV1000R -> Aprilia Tuono V4R
  10. #10
    No joo, mullakin on alkanut esiintymään pientä nykimistä vaikka viime keväänä tuli säädettyä venat ja laitettua synkka kohdilleen. Kaasun asentotunnistin jäi tarkastamatta.. ehkäpä siinä vika. Tai sitten syynä on tulpat. Vanhat jäi paikoilleen. Tulppiin liittyen pitäis tehdä myös sparkko mod. Halvimmat pari heppaa ja parempi käynnistyvyys sekä tyhjäkäynti.
    TL1000R
  11.  
  12. #11
    Nyt on Yoshimura ja vapaavirtaus suodatin. Säädetty omalla ohjauksella, 123hv renkaalta. Ei nyi enään alakierroksilla ja äänet on miehekkäät, yes.