996 tarvitsee uudet jarrupalat eteen. Ajo on enimmäkseen lenkkiä mutkateillä ja jonkun verran rata-ajoa. Osaattekos sanoa/suositella sopivia jarrupaloja? Toimiiko racing-palat tiellä? Tavoitteena olisi riittävä jarruteho ja toimivuus tiellä sekä radalla. Kulutuskestävyys ei ole näilä kilometreillä ongelma.
Itse kyselin täällä jo samaa.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Normi ferodo toimii ainakin 998:ssa, pitoa myös sateella. Toisin kuin yksi halpispala (merkkiä en muista, vihree paketti) palassa ei poikittaisuraa ollenkaan, sateella aivan olematon pito. Eikä uran tekeminen auttanu asiaa.(Ripa @ Kesä. 15 2006,23:10) kirjoitti
750SS,900SS,749,998,S4
1098:n jarruaplat alkaa kohta olemaan finaalissa. Kertokaahan millaiset palat tuohon kannattaa hankkia? Noista seoksista kun ei itsellä ole mitään tietoa, että mikä on hyvä. Merkkjäkin saa ehdottaa. Vai kannattaako pysyä vain orkkispaloissa?Katuajoon lähinnä tulevat, mutta muutamia kertoja radallakin tulee käytyä olemassa pujottelukeppinä![]()
Ex.
Ducati 1098 -07
Ducati 749s -03
Ducati Monster 750M -99
1098 orkkispalat mun mielestä aivan hirveät, kitisee ja vinkuu aivan helvetisti... lähes joka ajokerralla pitää alkuun kiskasta sellanen raju jarrutus et pinta aukee.
998:iin tuli Brakingin palat ja tyytyväinen olen ollu.