Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Hitsi kun oli helppoa ajella kun bensamäärämittari toimi kuten kuuluukin. Oikein lopussa ilmoitteli, kuinka pitkälle vielä pääsee ja varoitusvalokin paloi.
    Oli helppoa, kun ei tarttenu tripppimittarista kytätä....
    Muutenkin oikein namukeli ajella Espoosta Kuopijoon.....

PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Moi!
    Mulla on R100R-malli eikä siinä ole bensamittaria ja olen miettinyt olisko vaikee homma sellainen siihen lisätä. Sitten näin sun ilmoituksen josta oli aistittavissa jonkin asteista tyytyväisyyttä jälkiasennetusta bensamäärämittarista.
    Voisitko ystävällisesti valaista minua ja kertoa hieman enemmän siitä. Esim. toimintaperiaate, mistä hankittu, mitä kustansi jne.

Kiitos etukäteen ja hyvää kesää
    T: Arska

moottoripyörä on mottoripyörä...
    Toi Psmo:n bensamäärämittari on varmaankin R1200GS:n vakio, mikä on vaan muuten oikutellut.
    Dixi et animam levavi
    No, niinhän se varmaan onkin. Tulipa asia selväksi.
    T:Arska
    Lainaa (852033 @ Kesä. 22 2006,10:46) kirjoitti
    Mulla on R100R-malli eikä siinä ole bensamittaria ja olen miettinyt olisko vaikee homma sellainen siihen lisätä.
    Hiukka offtopic: Kaivarin näyttelyn parkkiksella oli jonkun nohevan customimiehen tankkiin vedetty päälle rälläkällä joku 40+cm viuru, johon oli asennettu asteikolla varustettu ikkuna ilmeisesti alkujaan jostain täysin muusta nestesäiliöstä.

Tuollaisesta saa ainakin varmasti tarkkoja tietoja tilanteesta, kun pääsee suoraan tirkistelemään tankin sisällön hölskyntää.
    Kiitos vinkistä mutta taidan mielummin avata korkin ja kurkata siitä sisään kuin että rikkoisin tankkia rälläkällä.

T:Arska
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Lainaa (ek@ @ Kesä. 22 2006,10:50) kirjoitti
    Toi Psmo:n bensamäärämittari on varmaankin R1200GS:n vakio, mikä on vaan muuten oikutellut.
    Juu kysymyksessä oli tosiaankin GS:n orkkismittari. Siinä oli sellainen vika, et uimuri hirtti kiinni tankin reunaan ja jäi näyttämään n. 1/3 tankillista. Vika korjattiin takuuna ja nyt on peliitänyt ihan OK.
    Samassa "rytäkässä" tuli selville, että ko R1200GS:n olisi pitänyt huoltojen yhteydessä tehdä muistaakseni 4-5 muuta takuusäätöä/korjausta. Mototripissä sen kertoivat kun em. vikaa kävin valittamassa. Samalla ne teki kaikki jutut, kun mittarikin korjattiin. Mitään oleellista en huomannut menossa, mut ompahan taas päivitetty kone.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  8.  
    Okei. Hienoa että tuli kuntoon. *
    Hyviä ajokelejä!