Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Voihan v..ddu, että osaa olla vaikeeta päivittää Navigator II.
    Ilmaiseksi jaetaan päivitys CD:tä, mut sit pitää noutaa Garminilta lisenssi (maksaa 75 €). Normaalisti sen jälkeen ladataan jutut koneelle, ja aktivoidaan saadulla lisenssikoodilla. Mut BMdoublev ei ole niin helppo. Aina tökkää johonkin ja sit pitää käydä rekisteröitymässä Garminilla ja ties mitä, jonka jälkeen taas joku juttu hieman etenee, kunnes taas töksähtää johonkin, jonka jälkeen taas pitää käydä Garminilla jne...........
    Minä yritin "kansakoulupohjalta" eilen illalla 3 h. Tänään tyttäreni, joka työkseen tekee samanmoisia juttuja sairaalalaitteistoille, eli ohjelmoi, virittää, päivittää jne em. laitteita, askarteli 3,5 h asian kimpussa ja sai sen viimeistä juttua vaille valmiiksi, mutta joku pikku kartanlukujuttu ei lataudu. Latailee kyllä valittuja karttoja, mut sitten se viimeinen palikka, joka saattaisi kartat toimimaan, ei lataudu. Jököttää vaan aikansa ja sit ilmoittaa et OK, mut ei vaan toimi.

Et jos haluat ATK haasteita, osta BMdoublev: navigaattori, sit niitä riittää. Voihan v..ddu!
    JK. Maksut lisensseistä tietty onnistui heti ensi yrittämällä luottokortilla, mut sen jälkeen vaaditaan sitkeyttä ja peräänantamattomuutta. Mulla taistelu jatkuu, kunhan tyttärelläni on taas aikaa muutama tunti.....

Elikkä ÄLKÄÄ H..LEVETISSÄ ostako BMdoublev:n navigaattoria, tänäpäivänä saa muutamalla kymmenellä € toimivia ja helppoja navigaattoreita. BMdoublev:n navigaattori on eilispäivää, tai sitten jenkit ei luota sakuihin ja tiedon pitää olla niin monen lukon takana, et ei sitä valkoihoisen hermo kestä. Raha kyllä kulkee sujuvasti, mut tieto ei.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    Jos tietotekniikka olisi helppoa, niin noita hommiahan tekisi kaikenmaailman räkänokat, eikä minullekkaan riittäisi hommia. :-)

Jos siinä on todellakin Garminin systeemi pohjalla, teettää tuo eri karttojen lisenssiointi pikkaisen työtä. Sitkeesti vaan, kyllä se jossain vaiheessa antautuu.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    Nytkö pitää mainostaa TomTom'ia?
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 14 2006,22:16) kirjoitti
    Nytkö pitää mainostaa TomTom'ia?
    No ei sekään ihan aina mene kuin koulukirjoissa Juuri eilen viimeksi yksi päivitys kökki ja "asiakas" ootteli vieressä kunnes kypsy ja sano tulevansa myöhemmin uudelleen Noita nyt sentään on tässä kymmenkunta tullut jo asennettu/päiviteltyä, mutta just tällä kertaa kun oli pienoinen kiire niin hommat meni reisille - tai sitten juuri sen takia epäonnistui Ja tietysti 10min sen jälkeen kun jannu oli hävinnyt, homma onnistu
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Nytkö pitää mainostaa TomTom'ia? *
    Tuskinpa vain, mielummin kannattaa lukea vaikkapa sitä tomppa-topikkia, erinäisiä ongelmia, murheita, vaikeuksia enemmän kuin heikkohermoinen sietää...
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Tietotekniikka se on semmoista ..
    jos sillä pitäisi lentää, niin me olisimme kuolleet jo ajat sitten..

Ihan oikeasti olen sitä mieltä, että jos manuaalia "joutuu" lukemaan,
    niin tuote on persiistä. Ihan oikeasti ihan kaiken kyllä pystyy
    rakentamaan niinkin, että ne toimivat ihan kunnolla ja meko
    itsekseen, jos vain halutaan, mutku .. on tärkeää ensin poimia
    kuluttajilta rahat ja sitten poimia helpparitoiminnasta lisärahat.
    Ihme on ettei jengi protestoi enempää vaan tyytyy kaikkeen sontaan.

<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 15 2006,08:24) kirjoitti
    Nytkö pitää mainostaa TomTom'ia? *
    Tuskinpa vain, mielummin kannattaa lukea vaikkapa sitä tomppa-topikkia, erinäisiä ongelmia, murheita, vaikeuksia enemmän kuin heikkohermoinen sietää...
    No. Oman kanssa elänyt (sitä päivitellyt ja ohjelmia siihen asentanut) viime Joulukuusta alkaen. *NokNok* ilman ongelmia.
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 15 2006,11:49) kirjoitti
    *NokNok* ilman ongelmia.
    Tarkoitin myös niitä "ongelmia", joita myös Tompan "ominaisuuksiksi" kutsutaan
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kuten otsikostakin näkee, niin IT-hommissa ei ole ongelmia lainkaan
    ne on haasteita ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 15 2006,14:59) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 15 2006,11:49) kirjoitti
    *NokNok* ilman ongelmia.
    Tarkoitin myös niitä "ongelmia", joita myös Tompan "ominaisuuksiksi" kutsutaan
    Niih. "Ominaisuuksien" ongelmallisuus tai -mattomuus on kovin yksilöllinen asia, jotka kai riippuvat asioista kuten

a) miten paljon tuo ominaisuus haittaa sinua henkilökohtaisessa käytössäsi
    b) tiesitkö ominaisuudesta ennen laitteen hankintaa
    c) paljonko enempään "kuvittelit" laitteen pystyvän kuin se itseasiassa pystyy (kts. kohta b )

Monelle saattaa olla "ongelma" se, että Autocomiin sovittamisessa ainakin oli ongelmia - ei minulla, kun ei moista ole. Joillekuille saattaa olla ongelma se, että BT-mötikkää ei voi ladata käytön aikana - ei minulle, kun 5 tuntia on aina riittänyt minulle yhden jotoksen maksimiajomääräksi ennen pysähdystä. Tuohan latautuu about alle puolen tunnin. Itselleni oli ikävä yllätys, että en voi suunnitella reittejä kunnolla omalla PC:llä ja ladata niitä gaattoriin. Ongelmana en tuota kuitenkaan pidä, koska olisin voinut ottaa tuosta selvää ennen hankintaa - katson peiliin.

Oliko vielä muita ominaisuuksia tai joillekuille ongelmia käsittelemättä?
    <p>2002-2014</p>
    Liittyi Jun 2002
    Lainaa (MattiR @ Kesä. 15 2006,15:23) kirjoitti
    Kuten otsikostakin näkee, niin IT-hommissa ei ole ongelmia lainkaan
    ne on haasteita ...
    Juuri noin, tänään homma loksahti kohdalleen ja päivitys onnistui. Tein vaan kaiken aivan samalla tavalla kuin eilen ja toissapäivänä...
    Mut kun on sen verran huono tuossa ATK:ssa, että yrittää päivittää Torstaipäivän päivitystä tiistaina ja keskiviikkona, niin eihän se päivity vääränä päivänä. Varmaan se jossain ohjelmiston 2000 sivun manuaalissa olisi sanottu.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    Saas nähdä. Mulla BMW Motorrad Navigator II ja pitäisi varmaan päivitää ennen matkaan lähtöä !!!

Uskaltaako edes aloittaa, ettei hermot mene

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    Liittyi Jun 2002
    Lainaa (BMW cowboy @ Kesä. 15 2006,20:51) kirjoitti
    Saas nähdä. Mulla BMW Motorrad Navigator II ja pitäisi varmaan päivitää ennen matkaan lähtöä !!!

Uskaltaako edes aloittaa, ettei hermot mene

Helppo homma, varaa n. 3 pv aikaa ja 2 koria kaljaa, haet päivitys levykkeen BMW jälleenmyyjältä, ostat lisenssikoodin Garminilta ja lataat päivitykset Navigaattoriin. Jos kaikki menee hyvin, voi jäädä 2 koria ja 2 päivää vapaata aikaa, mut jos ei, niin sitten tarttet nuo molemmat!
    Rohkeesti vaan, kyllä se siitä, ei kaikilla oo noin haasteellisia nuo ATK hommat kun mulla!!!
    Navigator 2:een on BMW:n sivuilla ladattavissa myös ohjelmistopäivitys 4.7 (470). Sen voi purkaa mapsource ohjelmistoon ja latadata Navigatorille.
    PSmo
    *
    Tätä se on kun amatöörit säätää

Jokainen itseäänkunnioittava IT-alan asiantuntija olisi ymmärtänyt että ensitöikseen hakeudutaan rauhalliseen paikkaan eristäydytään ja aloitetaan alttarin rakentaminen. Kun alttari on valmis, uhrataan aiemmat versiot käristämällä niitä hiljaisella tulella mantraten asennusohjeita hiippalakki päässä. Tämän jälkeen rakennetaan kynttilöistä piiri ja asettaudutaan piirin keskelle suitsuketta polttaen. Nyt voidaan laitteen päivitys aloittaa ilman pelkoa ongelmista. Asennuksen jälkeen voidaan laitteen päälle pirskotella moottoripyörän päältä kerättyä pyhää sadevettä ja varmistaa laitteen toimivuus myös silloin kun laitetta oikeasti tarvitsee.

nimim. Alaa opiskeleva

Ps. Muistathan tarkistaa astronomisen karttasi ennen päivityksen aloittamista. Etenkin jupiterin suhde venuksen ja marsin linjaan kannattaa tarkistaa. Itse epäilen, että tämä on ollut ketjun aloittajan tekemä amatöörimäinen virhe.
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
    Liittyi Jun 2002
    Lainaa (Sartre @ Kesä. 16 2006,14:58) kirjoitti
    Ps. Muistathan tarkistaa astronomisen karttasi ennen päivityksen aloittamista. Etenkin jupiterin suhde venuksen ja marsin linjaan kannattaa tarkistaa. Itse epäilen, että tämä on ollut ketjun aloittajan tekemä amatöörimäinen virhe.
    Niinpä, katsoin vain ettei ole täysikuu, etten ala ulvoa..
    PSmo
    *
    Itse olen luottanut it-hommissa astrologian sijaan sporalogiaan. Kun kolmosen ratikka on Helsinginkadun mäessä menossa ylämäkeen ja Kymppi tulee samaan aikaan Tullinpuomiin, kaiki onnistuu!

Onneks mulla on puimurissa vaan mekaaninen trippimittari eikä mitään elektronisia matkan- tai suunnanilmaisimia.. (paitsi että taitaa sekin olla oikeesti sähkömekaaninen... )
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  17.  
    Tulee mieleen vanha lausahdus:
    ".. Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella..? "

FIN_GSer