Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    niinpä näkyi tämän päivän roskalehdissä olevan...
    täytyy toivoa ettei ikinä itse olisi avuntarpeessa, on meinaan aikas pitkä matka täältä maaltakin lähteä monivammapotilasta lanssilla kuskaamaan isompiin lasaretteihin
    Ymmärtääkseni kuitenkin kunnat ja valtio avustaa lanssifirmoja, miksei sitten noita kopterifirmoja, ne on kuitenkin monen hengen pelastaneet???
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
    Eikö valtio todellakaan voi heittää muutamaa rahasäkillistä MediHelille?
    Kuinkahan monta ihmishenkeä MediHeli on pelastanut?
    Toivottavasti ei tule tarvetta kyseiselle kopterille.

Mitäpä jos nostettais porukalla MediHeli takaisin ilmaan??
    Tästä pääset tekemään kertalahjoituksen kopterihemmoille...
    Kuka on mukana? *minä ainakin* *
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (LS 650 @ Kesä. 14 2006,13:30) kirjoitti
    Mitäpä jos nostettais porukalla MediHeli takaisin ilmaan??
    Tästä pääset tekemään kertalahjoituksen kopterihemmoille...
    Kuka on mukana? *minä ainakin*
    Aivan loistava idea !

20€ lähti täältä juuri...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    10€ mukana...
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
    Ne muutamanvuoden takaiset keräyshuijaukset varmaankin vielä valitettavasti näkyvät.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Kurja uutinen. Toivottavasti saavat kopterit pian taas liikkeelle. Lahjoitus vasta tilipäivänä..
    VT750C2 -2000
    no johan nyt on helvetti...kyllä vaan valtiolta rahaa riittää lähetettäväks ties mihin ulkomailla tapahtuneeseen katastrofiin mutta sitten kun on kyse omista niin.... *
    mutta mihis me nyt mediheliä tarvittas..tai ambulansseja...pää-asia että herroilla menee hyvin ja kansa vaikeroi.

04 Buell xb12s

Itse olen jo useamman vuoden syytänyt rahaa tuonne Vispilän ylläpitämiseksi, mutta todettakoon että tässäkin tapauksessa itse varainkeräys taitaa olla suurin rahan kuluttaja.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Lainaa (mopokuume @ Kesä. 14 2006,15:50) kirjoitti
    Itse olen jo useamman vuoden syytänyt rahaa tuonne Vispilän ylläpitämiseksi, mutta todettakoon että tässäkin tapauksessa itse varainkeräys taitaa olla suurin rahan kuluttaja.
    Tosihan on niin että koptereita, ei med-iheliä eikä muitakaan vastaavia pidetä ilmassa ostamalla pinssejä.

Nyt näyttää tämä homma taas keskittyvän ruuhka Suomeen, muualla kopterit lentävät. Kyse on tietysti kokonaisuudesta, miten asiat hoidetaan. Helikopteri on joissain tapauksissa hyvä kapine hädässäolevan auttamiseksi, mutta valtaosa myös kiireellisistä sakuista hoidetaan perinteisin menetelmin, niinkuin Medi-heli nytkin ( maayksikkö).

Tietysti voisi esittää fiktiivisen kysymyksen, jos kaikki ne rahat jotka on laitettu lääkäri/pelastuskoptereihin olisi sijoitettu kehittämään esnihoitoa, kalustoa, koulutusta ja laatua hm...

Anywägen, mediheli ehkä joutuu nyt kurkistamaan myös peiliin, ja kysymään menikö kaikki niin kuin viranomaiset ovat edellyttäneet, mm kilpailutus ja kaluston ominaisuudet. Tälläkertaa valtiota ja veikkausta syyttäminen menee ehkä väärään osoitteeseen.

Toivotaan parempaa tulevaisuutta
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
    ja mukana 20 ekellä.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
  13.  
    Hallitus on päättänyt antaa väliaikaista tukea syyskuulle saakka jotta kopteri saadaan ilmaan.
    Vantaa on aikaisemmin tänään ilmoittanut tukevansa lentotoimintaa 300 000 eurolla.

Kerrankin valtiolta erinomainen päätös, taisi olla ensimmäinen pitkään aikaan.
    Kaksi asiaa mistä en luovu, ensimmäinen on shoei ja toinen moottoripyöräily.