apua!!mikä tuota ratsua vaivaa, tyhjäkäynnillä käyvä röpäjää miten sattuu, jättää pyttyjä välistä. ajettu 12000km mopo vetää ilosesti ja pelaa muuten hyvin, tulpat ja öljyt just vaihettu. voisko olla läppärungon synkronoinnissa? vika ilmeni talven jälkeen ja jatkuu edelleen, laitoin talven aikana sliparin kii voisko vaikuttaa?
älä ressaa!! sullahan on takuuta vielä jäljellä!! Takuukorjaukseen ni homma hoituu..![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Onko pyörä säädetty sliparin vaihdon jälkeen?
Jos ei niin hopi hopi![]()
Jees, mene säätämään seokset kohdalleen penkkiin. Mulla oli sama juttu sliparin vaihdon jälkeen, Suzukin oman boxin säätö auttoi asiaan. Itse säädätin KX-centerissä Tampereella. Niin ja siinä tuli samalla muutama heppa/Nm koko alueelle pelkällä säädöllä.
![]()
.
kannattaa kattoo se yks pieni alipaineletku joka on siinä yhden liittimen alla, heti ruiskurungon takana kun katsoo pyörää vasemmalta puolelta tankki nostettuna.. että on kiinni jos on airbox ollu irti, iteltä unohtu se ja tyhjäkäynti kateissa sen jälkeen, mutta huomasin sen ja rupes tietty pelittää het kun tyrkkäs letkun kiinni ... unohtuu helposti..
Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
kiitti vastauksista, mulla on pc3 kii ja imutin pc:n omilta sivuilta kartan ku en oo saanu vielä penkkiin säätöön. ja se kartta ei vaikuta tyhjäkäynti kierroksilta asti seokseen![]()
![]()