Pojan Honda NSR125 -01 oikuttelee eli ei lähde käyntiin.CDI-poksi vaihdettu,puola uusittu, tulppa uusi eikä pelitä.Ei tuu kipinää tulpalle näistä toimista huolimatta.Ei riitä ymmärrys enää missä vika ja lähtee pojaltakin kunnioitus isää kohtaan kun ei saa peliä kuntoon.Olisin todella kiitollinen neuvoista.
Kyselen tyhmiä, mutta kai tulpanjohto ja tulpanhattu on tsekattu?
Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
hattu ja johto ok!
Usein on tosiaan puolen pyörän purkamisen jälkeen vika paikallistettu tappokatkaisijaan. Auki ja putsaus.(mchuurre @ Kesä. 05 2006,18:46) kirjoitti
kiitti vastauksista,mutta ei ollu tappokatkasijakaan!
Pää sulake ?![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
sähköt toimii muuten ihan ok,muttei sytytä.
Jos pystyt kattomaan että CDI-boksilta tulee signaali? Taikka lähet noin paikallistamaan että missä vaiheessa se signaali katkeaa.
magneeton puolelta sytytyksen käämi oisko palanu...
HAL-anturi kunnossa ?
Eikös nuo turvakytkimet estä startin pyörittämisenkin eli ovat pois laskuista? Taitaa olla paras neuvo tuo että lähtee kipinän alkulähteiltä tutkimaan. Sähkövika on aina Varrella Virran...
ite mittaisin ton sytkä käämin...ei olisi ensimmäinen palanut ja sit lähtisin seuraamaan tuleeko boxille signaali... eiköhän se kierrä tappokytkimen kautta ennen tai jälkeen cdi-boxin kuten normaalisti.. kunnon mittarilla hommasta selviää...
Ei estä starttaamista kaikissa pyörissä. Ainakin joissain vanhemmissa hondissa katkasee sytytysvirran. Muistaakseni...(HarriS @ Kesä. 06 2006,11:21) kirjoitti
Turha tarkkuus on teknistä kypsymättömyyttä!!!
KLIKETI KLIKS.. tämmöseen törmäsin aihetta pohtiessani.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Villi arvaus: virtalukon pohja saattaapi joskus kiukutella nimim: kokemusta on.
Dorsoduro 1200
njoo!(Ninja 900 @ Kesä. 06 2006,11:27) kirjoitti
jos kerta puola+piuhat+tulppa,cdi boksi on ookoo, niin ei siinä enää pal vaihtoehtoja ole.
veikkaan kanssa, että sytkän käämi palanut
sit jos sekin on ehjä, niin kampuran asento-anturin vois tsiigata.
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Mikä on sytkän käämi?![]()
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77
Voisi olla ihan vaan hapettunut tai auennut johtoliitos jossain sytkäpuolella, virtalukon pohjassa tms. Aikoinaan kävi lainapyörällä, halvaantui keskelle metsätaivalta. Pirunmoisen kaivamisen ja muutaman omistajalle soitetun puhelun jälkeen löytyi tankin alta löystynyt johtoliitos.
Se joka ampuu puolalle jänää CDI vehkeissä, mutta samassa klimpissähän se on kuin laturinkin, niin oikeestaan ihan sama, vaihtoon menee samalla, jos ostaa uuden. Ainakin darrassa näin, eiköhän noissa oo sama juttu(khassi @ Kesä. 09 2006,20:51) kirjoitti
DUCATI is just the Italian word for Harley.
magneetossa sijaitseva ensiökäämi (löytyy vauhtipyörän alta, magneeton aluslevystä). Antaa virran sytkälle ja määrittää ajoituksen...(khassi @ Kesä. 09 2006,20:51) kirjoitti
kwak750: näsärissä ei ole kampuran asennon tunnistinta eikä muuta hitekkiä mitä nyky sporteissa
ahaa.. no sittenhän alkaa epäilykset kohdistumaan erittäin voimaakkaasti tohon käämiin, onko se ihan erillinen ja irroitettava NSRssä?(Rubberduck @ Kesä. 09 2006,21:43) kirjoitti
Silloinhan sen vois käämittää uudestaan, eikä luultavasti maksais pal..
DUCATI is just the Italian word for Harley.
ainakin yleensä on ihan irrotettava, samoten kuin "valopuola". Uusiakin myös löytyy ja hinta yleensä huitelee siinä sadan euron paikkeilla...(kwak750 @ Kesä. 09 2006,21:48) kirjoitti
Kato nyt vielä että CDI-boxin maadotusjohto on OK. Kerran on käyny niin, tosin eri valmiste oli kyseessä.
FJR -17