Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
    Pojan Honda NSR125 -01 oikuttelee eli ei lähde käyntiin.CDI-poksi vaihdettu,puola uusittu, tulppa uusi eikä pelitä.Ei tuu kipinää tulpalle näistä toimista huolimatta.Ei riitä ymmärrys enää missä vika ja lähtee pojaltakin kunnioitus isää kohtaan kun ei saa peliä kuntoon.Olisin todella kiitollinen neuvoista.
  2. #2
    JOVVVAIN ON...



    ....se sammutusnappila (maadoitusnappi) viallinen ! Että kahtoo et ei ou kuiteski päällä, vaikkei näyttäs olevan.
  3. #3
    Kyselen tyhmiä, mutta kai tulpanjohto ja tulpanhattu on tsekattu?
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
  4. #4
    hattu ja johto ok!
  5. #5
    Lainaa (mchuurre @ Kesä. 05 2006,18:46) kirjoitti
    ....se sammutusnappila (maadoitusnappi) viallinen ! Että kahtoo et ei ou kuiteski päällä, vaikkei näyttäs olevan.
    Usein on tosiaan puolen pyörän purkamisen jälkeen vika paikallistettu tappokatkaisijaan. Auki ja putsaus.
  6. #6
    kiitti vastauksista,mutta ei ollu tappokatkasijakaan!
  7. #7
    Pää sulake ?
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  8. #8
    Onko nyt kateissa ainoastaan sytytysvirta eli tuleeko virtaa muualle?
  9. #9
    sähköt toimii muuten ihan ok,muttei sytytä.
  10. #10
    Jos pystyt kattomaan että CDI-boksilta tulee signaali? Taikka lähet noin paikallistamaan että missä vaiheessa se signaali katkeaa.
  11. #11
    magneeton puolelta sytytyksen käämi oisko palanu...
  12. #12
    HAL-anturi kunnossa ?
  13. #13
    Sivujalan katkaisija?
    No niin, no
  14. #14
    Eikös nuo turvakytkimet estä startin pyörittämisenkin eli ovat pois laskuista? Taitaa olla paras neuvo tuo että lähtee kipinän alkulähteiltä tutkimaan. Sähkövika on aina Varrella Virran...
  15. #15
    ite mittaisin ton sytkä käämin...ei olisi ensimmäinen palanut ja sit lähtisin seuraamaan tuleeko boxille signaali... eiköhän se kierrä tappokytkimen kautta ennen tai jälkeen cdi-boxin kuten normaalisti.. kunnon mittarilla hommasta selviää...
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  16. #16
    Lainaa (HarriS @ Kesä. 06 2006,11:21) kirjoitti
    Eikös nuo turvakytkimet estä startin pyörittämisenkin eli ovat pois laskuista? Taitaa olla paras neuvo tuo että lähtee kipinän alkulähteiltä tutkimaan. Sähkövika on aina Varrella Virran...
    Ei estä starttaamista kaikissa pyörissä. Ainakin joissain vanhemmissa hondissa katkasee sytytysvirran. Muistaakseni...
    Turha tarkkuus on teknistä kypsymättömyyttä!!!
  17. #17
    KLIKETI KLIKS.. tämmöseen törmäsin aihetta pohtiessani.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  18. #18
    Villi arvaus: virtalukon pohja saattaapi joskus kiukutella nimim: kokemusta on.
    Dorsoduro 1200
  19. #19
    Lainaa (Ninja 900 @ Kesä. 06 2006,11:27) kirjoitti
    ite mittaisin ton sytkä käämin...ei olisi ensimmäinen palanut ja sit lähtisin seuraamaan tuleeko boxille signaali... eiköhän se kierrä tappokytkimen kautta ennen tai jälkeen cdi-boxin kuten normaalisti.. kunnon mittarilla hommasta selviää...
    njoo!

    jos kerta puola+piuhat+tulppa,cdi boksi on ookoo, niin ei siinä enää pal vaihtoehtoja ole.

    veikkaan kanssa, että sytkän käämi palanut

    sit jos sekin on ehjä, niin kampuran asento-anturin vois tsiigata.



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  20. #20
    Mikä on sytkän käämi?
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  21. #21
    Voisi olla ihan vaan hapettunut tai auennut johtoliitos jossain sytkäpuolella, virtalukon pohjassa tms. Aikoinaan kävi lainapyörällä, halvaantui keskelle metsätaivalta. Pirunmoisen kaivamisen ja muutaman omistajalle soitetun puhelun jälkeen löytyi tankin alta löystynyt johtoliitos.
  22. #22
    Lainaa (khassi @ Kesä. 09 2006,20:51) kirjoitti
    Mikä on sytkän käämi?
    Se joka ampuu puolalle jänää CDI vehkeissä, mutta samassa klimpissähän se on kuin laturinkin, niin oikeestaan ihan sama, vaihtoon menee samalla, jos ostaa uuden. Ainakin darrassa näin, eiköhän noissa oo sama juttu



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  23. #23
    Lainaa (khassi @ Kesä. 09 2006,20:51) kirjoitti
    Mikä on sytkän käämi? *
    magneetossa sijaitseva ensiökäämi (löytyy vauhtipyörän alta, magneeton aluslevystä). Antaa virran sytkälle ja määrittää ajoituksen...

    kwak750: näsärissä ei ole kampuran asennon tunnistinta eikä muuta hitekkiä mitä nyky sporteissa
  24. #24
    Lainaa (Rubberduck @ Kesä. 09 2006,21:43) kirjoitti
    kwak750: näsärissä ei ole kampuran asennon tunnistinta eikä muuta hitekkiä mitä nyky sporteissa
    ahaa.. no sittenhän alkaa epäilykset kohdistumaan erittäin voimaakkaasti tohon käämiin, onko se ihan erillinen ja irroitettava NSRssä?

    Silloinhan sen vois käämittää uudestaan, eikä luultavasti maksais pal..



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  25. #25
    Lainaa (kwak750 @ Kesä. 09 2006,21:48) kirjoitti
    Lainaa (Rubberduck @ Kesä. 09 2006,21:43) kirjoitti
    kwak750: näsärissä ei ole kampuran asennon tunnistinta eikä muuta hitekkiä mitä nyky sporteissa
    ahaa.. no sittenhän alkaa epäilykset kohdistumaan erittäin voimaakkaasti tohon käämiin, onko se ihan erillinen ja irroitettava NSRssä?

    Silloinhan sen vois käämittää uudestaan, eikä luultavasti maksais pal..
    ainakin yleensä on ihan irrotettava, samoten kuin "valopuola". Uusiakin myös löytyy ja hinta yleensä huitelee siinä sadan euron paikkeilla...
  26.  
  27. #26
    Kato nyt vielä että CDI-boxin maadotusjohto on OK. Kerran on käyny niin, tosin eri valmiste oli kyseessä.
    FJR -17