Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kuinkas on CB500 kuskien pyörissä tärinöitä matkanopeuksissa.
    Omassani (-02) *jalkatapit ja satula alkavat pitää epämääräistä värinää satasen vauhdissa *joka tuntuu ajaessa kiusallisena "kutinana" *jalkapohjissa ja persuuksissa.
    Hitaammissa nopeuksissa värinöitä ei ilmene.
    Eipä tärise minun CB muuten kuin alle 3000 kierroksen. Eli eipä juuri satasen nopeudessa.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
    olisko kakkaa renkaissa tai sit eestä irronnut tasapaino..
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Itellä ei oo kyllä cb500:sta, mutta tuo "kutina" tuntuu lähes kaikissa pyörissä. (Ainakin niissä, joita itse olen ajanut) Omassa Cebarissani on uudet kiekot edessä ja takana, tasapainotettukin on. Muutenkin tehty alku keväästä suurempi huolto, eikä pyörässä ole vikoja. Silti vaan "kutinata" tuntuu 6500rpm:n paikkeilla. Jos tärinät haittaa kannattaa vuorata kengänpohjat vaahtomuovilla, tai siirtyä autoiluun...

(Pitäähän moottoripyöräilyn jossain tuntuakin)
    Viisas pääsee vähemmällä!
  5.  
    Omassa '98-vuotisessa CB:ssä tuntuu myös tuo tärinä, enimmäkseen jalkatapeissa, mutta lähinnä suurissa kierroksissa. Liian pienillä kierroksilla kone pitää outoa klak-klak-klak-klak -ääntä, mikä on omiaan kääntämään ohikulkijoiden katseet
    Nöpö.