Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Löytyykö ketään, jolla olisi kokemusta Moto Guzzi V35C:stä.
    Paljonko vm 82 ajettu 35 000km voisi maksaa?

    Vitosvaihde ulisee --> siis rattaiden vaihto. Saksan rekisterissä joten syntyy kustinkia kun laitetaan kotimaan rekkariin. Iskarit vaihdettu ja venttileistä en tiedä.



    BMW R60/6 vm 1975
  2. #2
    800-1500 euroa kunnosta riippuen.
    Onko vitosvaihteen rattaat jo vaihdettu-eli uliseeko vitonen?
    Koliseeko kytkin?
    Onko iskarit kunnossa?
    Onko sähköt OK?
    Onko venttiilit OK?
    Osia saa ja aika hyvin maahantuojalta.
    Korjaamista saattaa riittää eli jos et välttämättä halua Italialaista niin ehka kuitenkin Kawa, ahonda, Suzuki tms.
    Taivas saa odottaa
  3. #3
    Lainaa (BlackCat @ Kesä. 11 2006,21:45) kirjoitti
    800-1500 euroa kunnosta riippuen.
    Onko vitosvaihteen rattaat jo vaihdettu-eli uliseeko vitonen?
    Koliseeko kytkin?
    Onko iskarit kunnossa?
    Onko sähköt OK?
    Onko venttiilit OK?
    Osia saa ja aika hyvin maahantuojalta.
    Korjaamista saattaa riittää eli jos et välttämättä halua Italialaista niin ehka kuitenkin Kawa, ahonda, Suzuki tms.
    Ja jos päädyt tuon hintaluokan japanilaiseen, tarkista myös samat asiat ja erityisesti saako osia helposti.
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  4. #4
    Lainaa (BlackCat @ Kesä. 11 2006,21:45) kirjoitti
    800-1500 euroa kunnosta riippuen.
    Häh!! Mistä moiseen hintaan saa? Ei ainakaan Suomesta.. Tuon verran voisiN toki maksaa, mutta pyynnit lienevät noinkin vähillä kilometreillä jotain muuta.
    Kyllähän vanhan Guzzin kanssa toki saa varautua pieneen näpräilyyn, mutta tekniikka on sentään huoltoystävällistä ja kohtuu kestävääkin. Osia pikkulohkoisiin todellakin saa helposti ja melko edullisesti.
    Itsellä on tuon Larion kanssa ollut pientä kilometreistä johtuvaa ruuvailua ja sitten jonkun verran on saanut korjailla muiden töppäilyä (mm. pakettiauto päätti peruuttaa päälle ). Mutta en haluaisi mitään muuta pyörää tuon tilalle, jokainen kilometri on ollut lystiä. Kelistä riippumatta.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  5. #5
    Lainaa (TunturiTT @ Kesä. 13 2006,13:43) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Kesä. 11 2006,21:45) kirjoitti
    800-1500 euroa kunnosta riippuen.
    Häh!! Mistä moiseen hintaan saa? Ei ainakaan Suomesta..
    Niimpä. Näkyi mobilessa olevan pari myynnissä niin tuo 1500 taitaa olla lähtöhinta saksassa. Arvovehkeitä
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  6. #6
    Lainaa (Rölli @ Kesä. 13 2006,15:24) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Kesä. 13 2006,13:43) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Kesä. 11 2006,21:45) kirjoitti
    800-1500 euroa kunnosta riippuen.
    Häh!! * Mistä moiseen hintaan saa? Ei ainakaan Suomesta..
    Niimpä. Näkyi mobilessa olevan pari myynnissä niin tuo 1500 taitaa olla lähtöhinta saksassa. Arvovehkeitä
    Niinpä.
    Siihen rahti ja suomilisä päälle, niin ollaan jo 80-luvun lopun japsipyörän hinnoissa. Mutta, hyvä maksaa.
    Moto-Guzzissa on oma "juttunsa" ja vähän sen kanssa pärjäämisessä vaaditaan sitä ennakkoluulottomuutta ja reipasta otetta.
  7. #7
    Lainaa (lario @ Kesä. 15 2006,21:10) kirjoitti
    Moto-Guzzissa on oma "juttunsa" ja vähän sen kanssa pärjäämisessä vaaditaan sitä ennakkoluulottomuutta ja reipasta otetta.
    Tämä on totta. Omaani olen saanut pariin otteeseen "hieman" huoltaa (guzzifoorumilla voinee seurata), mutta tyytyväinen olen. Se vaan jotenkin sopii mun kouraan ja olemukseen.
    Raapustan joka viikko loton ja ässäarvan, jotta voisin ostaa omalle Lariolle kaverin, en siis ole valmis luopumaan tuosta.
    I'm in love with it.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  8. #8
    Oli muuten tuo V35 pyörä jota ihan vakavissani muinoin katselin ekaksi pyöräkseni, kun olin ensin ihastunut Larioon.. Lykkääntyi vaan silloin mopon hankinta.

    Lario on yhä todella nätti pyörä.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  9. #9
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 16 2006,22:25) kirjoitti
    Oli muuten tuo V35 pyörä jota ihan vakavissani muinoin katselin ekaksi pyöräkseni, kun olin ensin ihastunut Larioon.. Lykkääntyi vaan silloin mopon hankinta.

    Lario on yhä todella nätti pyörä.
    Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettua
    joskus 15 vuotta sitten(onko sama kun Lario??).
    Se oli ihan mukava peli yks päällä,kulki kun juna maantiellä
    eikä pahemin tuulessa vatkannut.Tässä kyseisessä mallissa oli
    ohjauksen iskunvaimennin,en tiiä oliko vakiona vai jälkiasennus.
    White punks on dope!!
  10. #10
    Lainaa (Waltzu @ Kesä. 18 2006,21:41) kirjoitti
    Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettua
    joskus 15 vuotta sitten(onko sama kun Lario??).
    Se oli ihan mukava peli yks päällä,kulki kun juna maantiellä
    eikä pahemin tuulessa vatkannut.Tässä kyseisessä mallissa oli
    ohjauksen iskunvaimennin,en tiiä oliko vakiona vai jälkiasennus.
    En tiedä mitä tarkoitit tuolla onko samanlainen, joten selvennän;
    Florida
    ja
    Lario

    Samaakin noissa on: Perusrunko on suurinpiirtein sama, perusmoottori sama, lukuunottamatta mäntiä, kansia (Lariossa 4-venttiiliset), kaasareita ja nokkaa, laatikko (ei välitykset) sama ja takahaarukaa + perä sama (ei myöskään välitys). Takahaarukka voi tosin olla eri pituinen.



    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  11. #11
    Lainaa (Waltzu @ Kesä. 18 2006,21:41) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 16 2006,22:25) kirjoitti
    Oli muuten tuo V35 pyörä jota ihan vakavissani muinoin katselin ekaksi pyöräkseni, kun olin ensin ihastunut Larioon.. Lykkääntyi vaan silloin mopon hankinta.

    Lario on yhä todella nätti pyörä.
    Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettua
    joskus 15 vuotta sitten(onko sama kun Lario??).
    Sotkin vähän, kun muistin vain tuon V35 merkinnän.. Se malli mitä kattelin muinoin oli ilm. Imola malli, joka muistuttaa Lariota, mutta kone on 350cc.

    Linkki1
    Linkki2
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  12. #12
    Jeps. Imola II on Larion pikkuveli. Etuhaarukka on hennompi, kone 350cc neliventtiilimalli, laatikossa ja perässä lyhyemmät välitykset, renkaat jopa Lariota kapeammat ja kaasarit putsareineen erilaiset. Nätti kuin mansikka.

    Tuo ekan linkin Imola on tuunattu oudosti; perä typistetty ja koneena kaksiventtiilinen?!?! Myös etukate poistettu ja clip-onit vaihdettu crossistongaan. Tankomuutos on ihan jees, itsellänikin odottelee Renthal pääsyä Larioon.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  13. #13
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (TunturiTT @ Kesä. 21 2006,08:04) kirjoitti
    Lainaa (Waltzu @ Kesä. 18 2006,21:41) kirjoitti
    Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettua
    joskus 15 vuotta sitten(onko sama kun Lario??).
    Se oli ihan mukava peli yks päällä,kulki kun juna maantiellä
    eikä pahemin tuulessa vatkannut.Tässä kyseisessä mallissa oli
    ohjauksen iskunvaimennin,en tiiä oliko vakiona vai jälkiasennus.
    En tiedä mitä tarkoitit tuolla onko samanlainen, joten selvennän;
    Florida
    ja
    Lario

    Samaakin noissa on: Perusrunko on suurinpiirtein sama, perusmoottori sama, lukuunottamatta mäntiä, kansia (Lariossa 4-venttiiliset), kaasareita ja nokkaa, laatikko (ei välitykset) sama ja takahaarukaa + perä sama (ei myöskään välitys). Takahaarukka voi tosin olla eri pituinen.
    stop, laatikko ei ole sama kuin Lariossa, Larion kytkinakselille menee 20 millinen levy, kun se v50 ja alaspäin on 17 millinen, eli Lariossa on sama laatikko kuin 750 koneessa. Ps. pikkulohko brevan levy menee heittämällä Larioon. Painelaakeri on kaikissa Guzzeissa sama, paitsi ensimmäiset v700 ja v7 mallit.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  14. #14
    juupa juu. Itselläni onkin vain Larion kone (650cc) ynnä laatikko, sekä Nevadan konelootineen. Joten en voine niitä pienempiin verrata. Workshop manual ei tee levyille ja lootan sisäänmenoakselille eroa, perustin tietoni siihen. Lariossakin on käytetty kahta erilaista kytkintä, mikä sekoittanee vielä pakkaa lisää. Peruslaatikko on silti sama kaikissa pikkuisissa.
    Samoin selvisi tuossa kesällä, että kaikissa pikkulohkoissa on sama nokka-akseli, ainoastaan ulostuleva tumppi on erilainen, riippuen siitä, onko kärjetön vai kärjellinen sytty.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  15. #15
    Se kolmepuolikas oli kyllä aikamoinen floppi, ei sitä paljon pyöräksi voi sanoa. Tehoa samanverran kun vanhassa piikissä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  16.  
  17. #16
    Lainaa (poku @ Syys. 27 2007,23:35) kirjoitti
    Se kolmepuolikas oli kyllä aikamoinen floppi, ei sitä paljon pyöräksi voi sanoa. Tehoa samanverran kun vanhassa piikissä.
    Kuinkahan monessa tuon aikaisessa (miksei myöhemmissäkin) 350cc nelitahtisessa on ratkaisevasti enemmän tehoa? Ei montaa tule mieleen. Tyhjäkäynti lienee tuon pyörän suurin ongelma tai "floppi". Kannet kun ovat samat kuin 500cc:ssä ja 650cc:ssä. Virtausta on liikaa tuon koneen iskulle.
    Tuossa 35C:ssä on muuten mielenkiintoinen iskusuhde: Poraus 74mm x isku 40,6mm
    Formulaluokkaa, formulaluokkaa..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)