Siinähän oli siis Honda CBF600S ja Kawasaki er-6n.(lara @ Kesä. 21 2006,20:17) kirjoitti
IMO toi kwaakku on tollasena punahopeena sairaan siisti.![]()
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.
Näemmä mutuilu CBR125:n turhuudesta moottoripyöräilyn alkeiden harjoittelussa alkaa pääsemään voitolle... Mutta noissa suosituksissa aloittaa homma 500...600-kuutioisella voisi olla pikkaisen varovaisempi, aloittelijoita kun on niiiiin monen tasoisia. Sitä ei välttämättä ihan heti hoksaa, mutta nollassakin on monta eri vivahdetta. Kuskin (kinttujen) pituudellakin on hieman vaikutusta...
Nimim. jo toinen CBR125 tallissa, edellinen löysi uuden kodin... köh köh... ruttutukusta...![]()
1000
noni, lainasin joku sata alan lehteä kirjastosta ja aion nyt jussiviettojen lomassa perehtyä niihin
hehe
jos paljon ajelet motarlla tms. niin joku katettu peli olisi parempi.. toki tuommoinen gs500 (saahan senkin katettuna ) olisi varmaan varsin oiva peli! helppo kuristaa 25kw.ksi,halpa hankinta hinta, vie vähän bensaa, halvat vakuutukset, matala,halpa huoltaa ja todella näppärä ja helppo ajaa...
lara teet ihan oikein ku aloitat pienellä pyörällä. itsekki suoritin oman väli-aan hondan 125cc varaderolla. viime kesänä ja eikä missää tapauksessa kannatta mittää kauhiaa tykkiä laittaa ekaks pyöräks koska silloinhanse vahinko saattaa jopa tullakki. vaa kannattaa tosiaanki aloittaa pienellä pyörällä vaikka kaverit kieroon kattoiski mutta voit puolustautua sillä et näin on kaikkein parasta ja turvallisinta aloittaa harrastus.(lara @ Kesä. 11 2006,16:50) kirjoitti
mutta kuiteski tervetuloa joukkoomme![]()
![]()
![]()
![]()
mitenhän muute CBF600s jaksaa kulkea 25kilowattisena? tai CBR kumpiki nimittäin pikkasen himottas.(Elazi @ Kesä. 21 2006,21:29) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sitten on toki vielä yksi, hieman harvinaisempi luokka - nimittäin 400 kuutioiset!
Pirun harvinaisia Suomessa (huoltamolla riittää juttuseuraa vaivaksi asti), mutta jos hyvän onnistuu löytämään, voisin kuvitella tuollaisen olevan mitä mainion peli harrastuksen aloittamiseen. Pienikokoisia ja kevyitä ovat, ja kun kuristukset (saa) ottaa pois, on teho/paino-suhdekin kohdillaan vaikka vielä yhden kesän ajeluihin (~65hp/165kg).
Ja katsokaa nyt minkä näköinen tuo ZXR-400 on!
http://www.zxrworld.co.uk/zxr400/myzxr/myzxr3.jpg
Hondalta löytyy myöskin 400 kuutioinen CBR, niitä en ole ainuttakaan livenä nähnyt:
http://www.totalmotorcycle.com/submitt....A-A.jpg
...ja toki Suzukilta GSX-R400, ei myöskään ole tullut vastaan:
http://i19.ebayimg.com/04/i/07/6f/1f/d0_3.JPG
Tämä olis komia... Hondan VFR 400
http://w1.bikepics.com/pics/2005%5C0...94633-full.jpg
Harvinaisia vaan ovat täällä. Mutta kyllä sinä pyörän löydät, huoli poisNiitähän maailmassa riittää jos jonkinlaisia. Nämä olivat enemmänkin tällaisia erikoisuudentavoitteluvehkeitä... Helpoiten harrastuksen aloittaminen varmastikin sujuu jollain 500-600 kuutioisella peruspyörällä, kuten Honda CB500/CBF600.
Try again. Fail again. Fail better.
=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=2@sortCol=@ord=@id_bike_typ e=2@id_make=157@id_model=1329@id_sub_type=@pfrom=@ pto=@yfrom=1990@yto=@efrom=400@eto=750@status=F@id _drive_type=@eng_type=]zxr 400 on noita suomessaki jokunen tyrkyllä mutta miks ihmeessä noita ei vois vaikkapa käytettynä tuua esim saksasta tai japanista? ku kaikki mitä oon nähny livena ovat olleet vähintää kuussatasia tai joitain.(Luolis @ Heinä. 04 2006,02:07) kirjoitti