Onko kokekemuksia/näkemyksiä korkeammasta pleksistä kuin alkuperäinen?
Kuinka toimii?
Onko suora/korkeampi parempi, kuin korkea yläreunan kaarroksela?
Onko tiedossa muita merkkejä, kuin Givi
![]()
Mulla on -04 Varaderossa MRA:n säädettävä. En ole siihenkään ihan tyytyväinen (parempi tosin kuin alkuperäinen). Pyörteitä tuntuu olevan, oli säätö mikä hyvänsä. Pituutta mulla on 183cm.
Taidan tehdä plexistä vain pienen jatkopalan silikonilla kiinni.
Sillä voi kokeilla, toimiiko.
Kiitos vinkeistä.
![]()
Moro,
Laitoin sitten MRA:n spoileripleksin omaan Teroon ja huomasin että 120 km/h jälkeen alkaa 'vemputtamaan' niin pirusti puolelta toiselle ja 140 km/h on max. nopeus mitä uskaltaa ko. pleksin kanssa ajaa. Orggis pleksillä en moista ilmiötä ole havainnut mitä nyt joskus rekan turbulenssissa ajaessa hieman heiluttaa. Onko kellään mitään kikkaa millä saisi tuon vemputuksen loppumaan. Muuten on ihan kiva pleksi, kypärämelu putosi tosi paljon MRA:n asennuksen jälkeen, mutta ei ajamisesta tule mitään jos jo kotimaisilla max. nopeuksilla noin ravistaa.
Renkaat on uudet Misukan Anakeet ja 12 tkm huollossa ohjauslaakerin kireys on tarkistettu.
t. Timo
LTD450->VN750->VZ800->ZR-7->GSF1200->DL650->XL1000V->ST 1300->M1800R ->K1200S->FXWDGI -> FXDF
Mulla -99:ssä Givin korkeampi kuin alkuperäinen.Aiheutti melkoisia jyrinöitä varsinkin tuulisella ilmalla.Myös kyytiläinen rupesi pitämään
korvatulppia.Kallistin pleksiä eteenpäin yläreunasta laittamalla ylimmäisten kiinikeruuvien alle noin 10 mm kovakumi palat.Jyrinät vähentyivät huomattavasti,mutta eivät kokonaan.Ehkä hiljaisempi kypärä seuraavaksi.Itsellä mittaa 190+.
.http://www.varaderoforum.com/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl
http://www.honda-varadero-uk.org/for...p?action=forum
Noista osoitteista löytyy juttua aiheesta.
Oliko sulla ne Anakeet alla jo ennen pleksinvaihtoa vai sen jälkeen?(banditman @ Heinä. 25 2006,15:14) kirjoitti
Tuolla varadero forumissa jengi oli valitellut juuri noita vemputus ongelmia Misukan Anakee renkailla
Itsellä Touratechilta tilattu korkeampi pleksi joka on hiukkasen parempi kun orkkis. Eikä vatkaa vielä 160 nopeudessa
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
Anakeet vaihdettiin 12 tkm huollossa (14 tkm mittarissa) ja pleksin vaihdoin huollon jälkeen,joten ei kokemuksia MRA:sta orggisrenkailla. Pitänee ajaa Anakee loppuun ja kokeilla sitten jotain muuta rengasmerkkiä. Siihen asti mennään org. pleksillä ja tulpat korvissa.
t. Timo
LTD450->VN750->VZ800->ZR-7->GSF1200->DL650->XL1000V->ST 1300->M1800R ->K1200S->FXWDGI -> FXDF
Itsellä on myös Anakeet alla, en ole havainnut mitään tuollaista heilumista missään vauhdissa.En myöskään Touratecheillä.
Onko moottorin kiinnitys ruuvit momentissa runkoon nähden?
Ei mullakaan ole ongelmaa orkkispleksin kanssa. 160 km/h asti on kokeiltu eikä vispaa mihinkään suuntaan. Probleema onkin tuo MRA:n pleksin myötä ilmaantunut vemputus.
t. Timo
Banditman: tarkoittanet MRA:n "varioscreeniä"?
Mulla on ollut ko. lasi käytännössä ihan uudesta pyörästä lähtien 19 tkm ajan, joten en osaa verrata mainitsemaasi MRA:n aiheuttamaa vemputusta alkuperäiseen.
Olen itsekin huomannut, että pyörä ravistelee esim. rekan perässä/sivulta ohi ajaessa, mutta ei todellakaan niin paljon, että edes harkitsisin lasin vaihtoa takaisin alkuperäiseen.
Olen ajanut pyörällä lentokentällä huipuiksi 194 km/h, eikä pyörä ravistanut lainkaan. Silloin oli kohtalainen sivutuuli ja pyörässä oli takalaukku kiinni.
Itse asiassa en pidä pyörääni erityisen tuuliherkkänä
Lähinnä olen ajatellut, että kovassa sivutuulessa tuuli ravistaa minua, mutta pyörä menee vakaasti.
Jussi