Moi,
ongelma on seuraavanlainen: pyöräni oli alunperin Saksan kuristuksissa ja siis (oli) 98hv. Kuristuksista piti tietysti päästä eroon ja vaihdoin vkonloppuna kaasarin kurkut alkuperäisiin paremmin virtaaviin. *Samalla vaihdoin alkuperäisen änkkärin tilalle Hurricin. Pyörän kuristaminen oli tehty ainakin noilla kurkuilla, suuttimista en ole varma.
Ongelmaksi muodostuu nyt sitten keiton saanti. Olin kuukausi sitten tilannut liikkeestä Dynojetin sekä ajan sen asennukseen ja säätöön. Olin äsken viemässä mopoa liikkeeseen, mutta sielläpä kävikin ilmi, ettei kuukausi ollutkaan riittänyt mokoman hankkimiseen ja setti on jälkitoimituksessa.
Varsinainen kysymykseni onkin, että kun noita RF:iä aikoinaan kuristeltiin, niin vaihdettiinko niihin myös suuttimet kurkkujen lisäksi? Nimittäin jos vaihdettiin, niin keiton saanti on mitoitettu n. 40 hevoselle liian vähän. Mitenköhän epäterveellistä tuolla ajelu koneelle tässä tilanteessa olisi?
Entäpä, jos pitää kierrokset maltillisena, ts. ajelee käyttäen alle sitä sataa hepoa..?
Kiitokset jo etukäteen, jos joku osaa auttaa!
Hei prinsessa, tuu meille viettää jouluu!
käytä suuttimena 115 numeroista tai 117,5 tai 120, mikä ikinä sulla tallista löytyykään. 110 joka esmes factoryn setissä tulee mukana on liian pieni RFfälle. kaksi olen lähimmän kuukauden aikana penkittänyt ja molemmat ovat olleet laihalla.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Ok, hyvä tietää jahka siihen suuttimia saan.(Cterror @ Kesä. 05 2006,20:21) kirjoitti
Kiitos
Hei prinsessa, tuu meille viettää jouluu!
Itse käytin omaani juuri mittauksessa ja seokset oli kutakuinki kohdallaan, aavistuksen paikoin rikkaalla. Mutta ei niin paljoo että tarvis ruveta säätämään. Täytyy käyttää kesän kuluessa sit uudestaan.
Niin suuttimet mulla on 115. Yoshimuran pönttö on laitettu, ei muuta.
Näistä saksan kuristuksista sanon sellasen yleisneuvon: E-mailia suoraan saksan maahantuojalle ja koneen/tyyppikilven numero mukaan. Mulle lähettivät sitten pdf tiedoston, jossa luki mitä pitää muuttaa, jotta sen saa alkuperäseksi Taisi olla jo varaosanumerotkin mukana.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>