Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 42:sta
  1. #1
    http://www.zrxoa.org/forums....umber=1

    Erityisesti viimeinen kuva on karmiva
    Jälkitilanteesta ei löytynyt kuvia, mutta veikkailen että tais typyn fiilikset latistua pienen asfalttihottuman ohella.

    No, olihan niillä sentään kypärät ja hanskat



    Ducati Diavel Dark
  2. #2
    AUTS!!!! miten se sanonta menikään että mistä.. kärsii koko ruumis. ja varmasti kärsi!
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  3. #3
    Saattaapi hiukan koetella perhesuhteita, jos semmottisia on tai jos kyseessä oli "mä annan sille ekaks kyydin niin se sitten varmaan antaa mulle kyydin" reissu niin voipi jäädä kyydit saamatta.

    Kyllähän tuota näkee aika paljon kuumina kesäpäivinä täällä meilläkin. Shortsit tai farkut, aivan sama, ei ne farkutkaan mitään suojaa (teininä pari kertaa asfaltille farkut jalassa kipannut, eli kokemusta kyseisestä ihottumasta on). Se vielä ymmärtää että joku oman nahkansa riskeeraa, mutta että ottaa kyytiläisen, ei vaan mene jakeluun.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  4. #4
    Ei hitto, pahaa tekee, varsinki toi viimenen kuva....huhhu
    kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
  5. #5
    Syyttäkää/haukkukaa vain mua kukkahatuksi, mutta vaimoani/tytärtäni/saatikka ketään muutakaan tms en suostu ottamaan kyytiin moisin varustein.
  6. #6
    Kyllä oli mukavaa rodoksella ajella sandaaleissa, shorteissa ja t-paidassa. Jokin vanha avokypärä oli päässä, kun en auringon pistosta halunnut saada. Niin ja aurinkolasit, kun pörriäisiä oli ilmassa ja aurinko paistoi .

    Kulkupelinä oli 80cc skootteri, joka ei tosin kulkenut kuin vajaan 100km/h alamäkeen.

    Oli niin kuumaa, ettei olisi tullut mieleenkään ajaa kunnon varusteissa. Sitten olisin ajanut mieluummin jollakin muulla. Ajeltiin järki päässä ja mitään ei sattunut. Yhden kerran piti vähän kovempaa jarruttaa, kun edessä oleva auto pysähtyi väistämään jotakin.

    Helvetin kivaa oli, ei olisi ollut kivaa kuumassa ajoasussa.
  7. #7
    Jokaikinen kerta kun moottoripyörällä ajat on jonkinlainen riski, ilman hyviä kamoja se riski lisääntyy, mutta lisääntyköön on se niin mukavaa. Toisaalta ajo myöskin rauhottuu. Niin paljon on nähty niitäkin kuvia jossa on täydellinen nahkasetti ja silti on henki lähtenyt. Kyllähän tuo kanttaus on aika reipas noin ranta kledjuissa, ehkä olisi kannattanut ajella niinkuin rantakledjuissa kannattaa ajella. Ja tiedetään sattuu kun osuu, mutta nautinnosta otan sen riskin.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  8. #8
    Pakko myöntää että en näe kun kolme ekaa kuvaa. Duunipaikan koneen vika varmaan...
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  9. #9
    Lainaa (Timberline @ Kesä. 07 2006,13:38) kirjoitti
    Pakko myöntää että en näe kun kolme ekaa kuvaa. Duunipaikan koneen vika varmaan...
    Eipä näy kyllä täälläkään kuin klome kuvaa. Viimeisessä kuvassa näkyy eturengas olevan jo lupaavasti killissä.
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
  10. #10
    Ei niitä ole kuin nuo kolme kuvaa. Itse en välittäisi nähdä edes 4,5,6... kuvasarjaa.

    Originaalit löytyy täältä
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  11. #11
    Katoin eka kolmatta kuvaa, että onpa idiootti jätkä kun vetää noissa varusteissa noin eniten, mutta sitten vilkasin etupyörää. Ei se ollutkaan kovin hallittua eniten vetämistä

    Saattohan tuosta jäädä henkiin, joskaan ei ehkä kauniina.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  12. #12
    Auts..

    näkyy tarkkaa eturenkaa päälle keltainen sulkuviivan...

    ei kiva..
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  13. #13
    "näkyy tarkkaa eturenkaa päälle keltainen sulkuviivan..."

    Kattelin samaa, ei tainnut trumppakuski tietää maalin luikkautta?
    Sääliksi käy kyytiläisparkaa, ihan terveen näköinen tytteli vielä tuossa vaiheessa..



    Edit: onkohan kuski yrittänyt ottaa tiukempaa linjaa mutkaan edessä olevien hiekkajälkien vuoksi?



    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  14. #14


    Nostanu vielä tuosta pystyyn... kun ei oo muuta näytettävää.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  15. #15
    Lainaa (Köpi @ Kesä. 07 2006,12:35) kirjoitti
    Syyttäkää/haukkukaa vain mua kukkahatuksi, mutta vaimoani/tytärtäni/saatikka ketään muutakaan tms en suostu ottamaan kyytiin moisin varustein.
    Kukkahattu = tätimäinen vanhoollinen piaru,joka valittaa asioista jotka ei millään tavalla kosketa häntä itseään. Toistaa asioita mutu-pohjalta,eikä usko tutkimustuloksia tai esimerkkejä ulkomailta,koska suomalaisethan ovat eri rotua. Ei myöskään myönnä olevansa ikinä väärässä.

    Tuo on aivan tervettä järkeä huolehtia omasta tai kyyditettävän turvallisuudesta.
    Vasta kun puhutaan muiden epäterveellisistä harrastuksista on aika sovittaa kukkahattua päähän...
  16. #16
  17. #17
    Fakta kuitenkin on, että akselilla Espanja-Italia-Portugali-Kreikka mutuna yli 50% kuskeistakin ajaa kuumalla kelilla ihan shortsi/teepaita-pohjalta ja aika usein ilman pottaakin. Ei edes kukkahattua päässä!
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  18. #18
    Lainaa (rolcen @ Kesä. 07 2006,16:05) kirjoitti
    Kukkahattu = tätimäinen vanhoollinen piaru,joka valittaa asioista jotka ei millään tavalla kosketa häntä itseään. Toistaa asioita mutu-pohjalta,eikä usko tutkimustuloksia tai esimerkkejä ulkomailta,koska suomalaisethan ovat eri rotua. Ei myöskään myönnä olevansa ikinä väärässä.
    Suorastaan pelottavan kiehtovaa huomata, kuinka hyvin kukkahatun määritelmä osuu ensimmäistä lausetta lukuunottamatta sanktioista ruikuttaviin vannapäärosseihin, vetarikandeihin ja heidän myötäeläjiinsä..!
  19. #19
    Tutkimustuloksia... niitä Turun yliopistossa teetettyjä liikenneturvallisuus"tutkimuksiako" sitten pitäisi uskoa? Nyt mäkin olen kukkahattutäti
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  20. #20
    jep, ei näytä hyvältä nuo kuvat sitten alkuunkaan.. varsinkaan jos vauhtia on enemmän kun.. sanotaanko nyt vaikka 60km/h? eilen otin kans vähän tuntumaa asvalttiin, risteyksessä lähti ihmeellisesti alta, pyörä+mies asvaltille.. Varusteina oli ajotakki, kypäräofkoors, hanskat, FARKUT ja TENNARIT, voin kertoo, että vauhtia oli ehkä joku 30-40 ja kaks viimestä käpslokki päällä kirjotettua meni ihan pillun päreiks.. nyt istuskellaan kotona tietokoneen ääressä, sairaslomaa sain polven haavan ja nilkan venäytyksen takia loppuviikon mopo taitaa mennä loppuviikosta jonkin sortin kuntoarvioon.. toivon vaan että menis lunastukseen, ei kiinnosta oikeen alkaa mitään säätään tuon kanssa kun kaikki katteen kiinnikkeet on vääntyny yms. paskaa.. hauskempi olis ostaa vaan uus pyörä
    Pieru kertoo paskan laadun
  21. #21
    Auts.

    Muutama vuosi sitten Kreikassa ajeltiin ukon kanssa skootterimopolla ja kaaduttiin n 20-30 km/h vauhdissa... Mulla päällä olkaimeton hellemekko ja ukolla T-paita ja shortsit. Jälki sen mukaista = ikuiset arvet kyynärvarressa ja polvessa + loppu loma pilalla. Onneksi oli ikivanhat umpipotat päässä, koska oli sen kypärän oikea sivu+ visiiri aika naarmuinen tuon kaatumisen jälkeen... Jos ei olisi niitä ollut, ne naarmut olisivat mun naamassa!
    Kawasaki EN500 -04 --> Suzuki GSF 650 S bandit -07

    "Motoristilla on aina kaveri...
    ja se kaveri on toinen motoristi"
  22. #22
    Juu, ei , en haluais nähdä niitä loppukuvia..
    Joskus oli täällä foorumissa filmin pätkä samanlaisesta ja siinä oli tytön kuvat kaatumisen jälkeen.
    Kipeää käy ja ikuiset arvet..
    Mutta tule ajatelleeksi sellainen jokak on satunnaisesti kyydissä.
    Kuskin pitäis tietty olla viisaampi.
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  23. #23
    Oiva esimerkki siitä, että pikku vauhdeistakin saattaapi napsahtaa kipeesti.
    kiloGixxerillä alinopeutta!
  24. #24
    Lähdin tänään töitten jälkeen ilta-ajelulle, oli pakko lähteä tuulettumaan. En nähnyt ensimmäistäkään motoristia täysissä vermeissä. Jaa miksiköhän? Nyt tätä kirjoittaessani (huom. kellonaika) näyttää mittari varjossa +28, uutiset väittää +29. Huomiselle ja tiistaille luvattu lämpimämpää...
  25. #25
    Saman juuri tein, kävin "sysäämässä" iltakierrokset kylällä ja tunnustan ettei niitä varusteita pahemmin päälle eksynyt. Vieläkin on todella lämmin Mutta niinhän se vaan on että niin tyhmältä kun niiden varusteiden pukeminen tuntuukin niin idioottimaista on olla tekemättä niin. Muutama kaveri on saanut pahat asfaltti-ihottumat juuri tuollaisilla "käyn nopeasti tuulettumassa tutuilla kulmilla" -ajeluilla ja eikö tilastollisestikin kotiseutu ole se vaarallisin ajopaikka...

    -o-
    - Kun en ota niin ajan -
  26. #26
    Lainaa (OdzordZ1K @ Kesä. 11 2006,23:34) kirjoitti
    Saman juuri tein, kävin "sysäämässä" iltakierrokset kylällä ja tunnustan ettei niitä varusteita pahemmin päälle eksynyt. Vieläkin on todella lämmin * Mutta niinhän se vaan on että niin tyhmältä kun niiden varusteiden pukeminen tuntuukin niin idioottimaista on olla tekemättä niin. Muutama kaveri on saanut pahat asfaltti-ihottumat juuri tuollaisilla "käyn nopeasti tuulettumassa tutuilla kulmilla" -ajeluilla ja eikö tilastollisestikin kotiseutu ole se vaarallisin ajopaikka...

    -o-
    Älä tykkää pahaa, mutta tekstisi perusteella olet siis tyhmä idiootti


    Itse jätän ennemmin ajamatta kuin että ajaisin ilman vermeitä.
    Olihan toi 8-ruukin kierros aika lämmintä puuhaa varsinkin kaikki tauot, mutta ainakin meidän 6 hengen porukalla oli kaikki vermeet aamusta iltaan. Eikä siellä näkynyt matkan varrella kuin muutama custom kuski jotka veteli farkut jalassa.
  27. #27
    Noista vermeistä: Kävin viimeviikolla työkeikan Ranskassa, neljä päivää ja pariakymmentä vaille 3000 km autolla pitkin kaikenlaisia teitä. Näkyipä Ranskalaisen moottoripyöräpoliisin ajoasu sekä kaupungeissa että moottoritiellä olevan jotkut housut ja siisti vaaleansininen, lyhythihainen kauluspaita, toki kypärä oli päässä. Ja oli muuten splittailu hurjannäköistä Pariisin kehäteillä, piti katsella peileihin melko tarkasti, ettei kravattimies tule kylkeen kaistaa vaihtaessa.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  28. #28
    Eilen ajelin traktorilla vajaat 50 km ja tuli seurattua vastaantulevien motoristien näkyvyyttä, varusteita yms. asioita ajankuluksi. Ensinnäkin: tumma pyörä + kuskilla tumma ajopuku, näkyy yllättävän huonosti vaikka on ajovalot päällä. Jos takissa oli jotain räväkämpää väriä tai pyörä oli punainen/sininen/keltainen, tilanne oli paljon parempi. Toiseksi: yli puolet ajoi paljain käsin vaikka muut varusteet olivat asialliset. Kysymys oli siis maantienopeuksista, ei taajamapyörittelystä.
    Vaimo kippasi Suzukin kyljelleen kaksi viikkoa sitten liukkaalla märällä asvaltilla vajaan 50:n nopeudesta; kaikki varusteet olivat päällä, goret kestivät hyvin liukumisen eikä paria mustelmaa lukuunottamatta tullut jälkiä. Kevyemmällä varustuksella saattaisi olla sairaslomaa tällä hetkellä...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  29. #29
    Lainaa (kap57 @ Kesä. 12 2006,08:25) kirjoitti
    Toiseksi: yli puolet ajoi paljain käsin vaikka muut varusteet olivat asialliset. Kysymys oli siis maantienopeuksista, ei taajamapyörittelystä.
    Seikka, joka on pistänyt silmään täälläkin. Hanskat ja kypärä ovat ne, joita ilman meikä ei aja, oli kuinka lämmin hyvänsä. Olen pyöräillyt Kreikassa helleaallon aikana, viikon piti yli +35°c, sekä Eteläisessä Ranskassa vastaavilla lämmöillä ja täytyy sanoa, että olin yksi niistä harvoista, jotka olivat edes niin hyvin varustautuneita.
  30.  
  31. #30
    Näköjään täällä aika tehnyt tehtävänsä tai sitten reumatismin pelko ja kylmän kyhmyt. Enään ei viitsi kovinkaan kevyeissä tamineissa etes siirtää pyörää, jos sattuu kaatumaan päälle.

    Kaverin kanssa vedettiin slipat polkusin pyörällä liian suuren tilannenopeuden takia, sekä kyyditettävä painavempi kuin kuski. Kaveri lens kasvoilleen asvaltille. Olipahan jäljet ja arvethan niistä jäi. Ovat varmaan vieläkin. Sen jälkeen joskus vanhempana kyntänyt ihan itse kesähepeneissä. Helteellä todella mellevä vaihdella ja liotella rättejä.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen