Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 75:een 75:sta
    Kiitoksia myös minun puolestani, vaikka tälläkertaa jäi ajolenkki väliin. Pitääpi kahtella sitten, kun saa uuden eturenkaan tilattua/paikoilleen. Meinaan tuppaa oleen vähän vekkuli ajettava, kun on sivut sileet...

Niin ja totta, kerranki keli oli meidän puolella
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Kiitokset letkan vetäjälle! Oli hyvät pätkät, mutta hieman joutui himmailemaan kun oli vähän vieras reitti. Noo, selityksiä sanoo joku
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
    Lainaa (jarru @ Kesä. 16 2006,07:08) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 16 2006,06:45) kirjoitti
    Lainaa (MikaJ @ Kesä. 15 2006,23:41) kirjoitti
    Iso kiitos sille terassin pitäjälle koska tarjosi vissiin koko porukalle ilmaiset syötävät ja juotavat, todella upeata.
    Kyllä me siel alkupäässä tulleet ihan rahaa käytettiin
    Jahas, se on ens kerralla tultava sitten myöhässä paikalle *.
    Kyseinen terassin isäntä on motoristi ystävällinen ja silloin tällöin tarjoilee kestityksen *

Varsinkin terassikauden alussa ja lopussa.
    Kahvikin maksaa motoristille euron, muille jotain enemmän....

Nimimerkillä: Jo vuosia nauttinut talon antimista *

Reiska_SB
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -
    Oli oikein mukava nähdä niitä (ei niin kauniita) lärvejä pitkästä aikaa ;)

Kiitoksia vaan meitin Hämäläistenkin puolesta...
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
    Lainaa (kava10 @ Kesä. 15 2006,23:15) kirjoitti
    Ajelukierros Acen tyylipuhtaalla johdolla ja Jassun huolehtivaisella
    peräpään valvonnalla oli Porvoonseudun merimaisemissa, vehreässä ympäristössä, mökkisaunojen koivuhaloista lähtevien, tunnelmaa jo juhannukseen johdattavien, savutuoksujen säestyksellä, aivan mahtava.
    Kuolleiden oravien muisto unohtui
    -Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia-

-Naara ittelles ennenku muut kerkijää-
    Oli raukka selällään, pahasti sisäkurviin jäänyt.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Ressukka, ei kai kukaan meistä sitä kurrea telonut. Pitää varoa näitä luontokappaleita ja himmata kun kohdalle sattuu .
    Lainaa (kava10 @ Kesä. 16 2006,15:21) kirjoitti
    Ressukka, ei kai kukaan meistä sitä kurrea telonut. Pitää varoa näitä luontokappaleita ja himmata kun kohdalle sattuu .
    Juu, ei telottu, siltä oli jo otettu ajokortti pois kun kohdalle tulin.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Niitä oli 2 kappaletta, muutaman sadan metrin välein.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Niin joo, kiitokset minunkin puolesta. Ihan jees oli, ilmaiset kahvit ja loistava ilma, ja eipä ainakaan kenenkään tarvinnut kauhistella vauhtia... Nuo pätkät on mukavia körötellä, ja nyt ei edes hiekkaa löytynyt.
    Otetaan loppukesällä uudestaan, sitten vaan täytyy potkaista se invisible traktori mun edestä ojaan, ettei tarvi ihan koko matkaa maisemia katella. Tosin meitä oli aika pieni poppoo Myrskylän keikalla, silloin se hävisi välillä.... Ja joku vessa kerran koitti häiritäkkin rauhallista ajelua, mutta sen yritys ei ollu mitään siihen cv2:een verrattuna. * Sillä meinasi kyllä tosissaan jalkatapit, ts. astinlaudat raapia maata, ja ulkokurvin puolella!

Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Lainaa (Systeri @ Kesä. 16 2006,12:12) kirjoitti
    Lainaa (kava10 @ Kesä. 15 2006,23:15) kirjoitti
    Ajelukierros Acen tyylipuhtaalla johdolla ja Jassun huolehtivaisella
    peräpään valvonnalla oli Porvoonseudun merimaisemissa, vehreässä ympäristössä, mökkisaunojen koivuhaloista lähtevien, tunnelmaa jo juhannukseen johdattavien, savutuoksujen säestyksellä, aivan mahtava.
    Kuolleiden oravien muisto unohtui
    Se vaan lepäs siinä ja odotti että harakat/varikset auttaa sen taas pystyyn
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
    Lainaa (Ace @ Kesä. 16 2006,15:36) kirjoitti
    Ja joku vessa kerran koitti häiritäkkin rauhallista ajelua, mutta sen yritys ei ollu mitään siihen cv2:een verrattuna. * Sillä meinasi kyllä tosissaan jalkatapit, ts. astinlaudat raapia maata, ja ulkokurvin puolella!
    Hyvä se on leipäluukkua auota kun on tuplasti enemmän kuutioita, prkl...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    no grizzelsson...

Onhan sinulla hieno mopo ja kuka kieltää The real Bossia ostamasta lisää kuutioita?? Rahaa kuulemma löytyy

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Mun mielestäni Grizzly on analyyttinen. Katsopa, kuinka hyvin se sen pärränsä on buunannu. Helevetin upee SV. Ja äänet on vähintäänkin hyvät. .
  15.  
    Lainaa (POMPERI @ Kesä. 16 2006,22:35) kirjoitti
    no grizzelsson...

Onhan sinulla hieno mopo ja kuka kieltää The real Bossia ostamasta lisää kuutioita?? Rahaa kuulemma löytyy
    Rahaa on niin maan tuusanasti, ja kun on koko ajan pitää olla ansaitsemissa lisää, niin ei pääse tuhlaamaan sitä ...no ei se ihan noinkaan mene....

Lainaa (kava10 @ Kesä. 16 2006,23:11) kirjoitti
    Mun mielestäni Grizzly on analyyttinen. Katsopa, kuinka hyvin se sen pärränsä on buunannu. Helevetin upee SV. Ja äänet on vähintäänkin hyvät.
    Vielä kun saisi sen yhden niitin vaihdettua, että se ikävä sirinä loppuisi, niin äänet olisi vähäsen "puhtaammat", mutta eipähän ole kukaan vielä tullut valittamaan
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123