Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Moro!

Voisittekos työ viisaammat neuvoo tällasta vihreetä vähän... Nyt on tuolla omalla pikku Banditillä ajettu melkein 12tkm ja pitäis vaihtaa rengaat... Mikähän mahtais olla hyvä rengas?! *
    Suzuki GSF650S Bandit
    Minkälaiseen ajoon ja minkälainen on ajotyyli...? Jos rauhallinen ajotyyli niin Bridgestone bt-020 on todella hyvä rengas niin kuivalla kun sateella ja rajummassa menossa Pirelli Diablo (kompromissi sporttirenkaasta jolla uskaltaa ajaa normaalisti satella). Näistä omakohtasta kokemusta... eli uskallan suositella. Diablo ei oo mikään nopea lämpenemään verrattuna bt-020...
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    edellisessä pyörässä (CBR 1000F) oli batlax 020 joka piti hyvin ekat 3000km, sit loppu pito niin märällä kui kuivallakin....... Ny on mezelerin meZ4 900 RR:ssä jo toinen nakki peräkkäin ja oon ollu tyytyväinen ! !
    hakua peliin!!..ja tuloksena aika lailla sama kuin tämä---->Pirelli Diablo..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Kannattaa kiinnittää huomiota rengas paineisiin!!! ei kannata ajaa alhasilla paineilla, se juuri johtaa renkaan nopeaan kulumiseen.
    Hiukan epäilen että bt-020 pito häviäisi noin äkisti, olen itse ajanut ihan sileeksi ja on pitänyt loppuun asti. Voi tietenkin vaikuttaa renkaan pito muutoksiin jos ajotyylistä johtuen on sulanut alle oikein kunnolla *
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    Itsellä kanssa vakiona bridgestone ja kilometrejä hieman ýli 2000 ja alkaa kohta puolin olemaan vaihtokuntoinen...

Sitten kokeillaan Michelinia että tekeekös sillä mitään.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Kovasti riippuu minkälaiseen ajoon tulee. Motorradin mielestä ei Bridgestoneihin juuri kannata panostaa vaan esim. Mezelerin Z6:

http://www.mynetmoto.com/motorra....ws.html

Power is nothing without mojo!
    No miehän mopottelen ihan rauhallisesti vaan pitkin mutkateitä * Toinen juttu sit viel... Mistä ootte renkaat ostaneet? Mopoliikkeestä vaiko rengasliikkeestä? Niinku tolleen pitemmällä kokemuksella, ni mistä paras hinta?
    Suzuki GSF650S Bandit
    Tuolta saa aina edullisesti =>Shop
    Fun is not a straight line
    ostin Mezelerin Z4:sen ihan vaa vianorilta ja se oli noi 150€...... (ite asensin paikoilleen)
    Onko kellään koemuksia Continentalin renkaista? Itse tilasin juuri RoadAttackit kun edukkaasti firman kautta sain. Koko taakse 180/55ZR17, eteen 120/70ZR17.
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    Lainaa (Tuube @ Kesä. 10 2006,11:44) kirjoitti
    Onko kellään koemuksia Continentalin renkaista? Itse tilasin juuri RoadAttackit kun edukkaasti firman kautta sain. Koko taakse 180/55ZR17, eteen 120/70ZR17.
    Takana on Road Attack mullakin. Edessä vielä alkuperäinen Michelin. Hyvin on ainakin kestänyt, alkuperäinen Pilot Sport takarengas vaihdion kuin oli vajaa 5000 km mittarissa (oli silloin ihan lopussa), nyt on ajettu Contilla saman verran eikä vielä näyttää edes kuluneelta...

Kaverilla Road Attack sekä edessä että takana, hyvinhan nekin ovat kestäneet mutta eturengasta se moitti sen takia että kun oikein kallistaa pyörää tiukassa mutkassa rengkaan reunassa olevat urat aiheuttavat vaarallisia heittoja.

Itse en tiedä vielä mita rengasta tulee laitettua eteen kun nykyinen loppuu. Ehka pitäisi harkita Sport Attack-mallia joka pitäisi olla hieman pehmeämpi ja sporttisempi. Eturengashan ei kulu paljon joten pehmeäkin malli käy hyvin.
    Itellä Pirellin Sport Daemonit, hyvät kadulla (märkäpito tuntuu hyvältä verrattuna aiempiin kivisillan bt 45:iin) ja radallakin voi käydä. Hinta-laatu- suhde tosi hyvä.
    Good to the bone
    ...
    Lainaa (shemeikka @ Kesä. 09 2006,00:34) kirjoitti
    edellisessä pyörässä (CBR 1000F) oli batlax 020 joka piti hyvin ekat 3000km, sit loppu pito niin märällä kui kuivallakin....... Ny on mezelerin meZ4 900 RR:ssä jo toinen nakki peräkkäin ja oon ollu tyytyväinen ! !
    Toinen uus jo tälle kauelle menossa: pitkänäperjantaina vielä Pirelli GTS Dragon, johon olin tosi tyytyväinen. Niitä vain ei vaihtohättään ollu saatavilla. Sitten vaihoin muutamien henkilöitten suositusten mukasesti B020:n, jonkalaista en laita ennään toista tähän pyörhän (CBR 1000 F)...joskin ajoin sillä melekein 10 tkm. Mutta en tykänny. Jostaki syystä.

Vaihoin sen viime viikolla reissun päällä Z4:een ja parin tuhannen kilometrin kokemuksen jälkhen on mukavampi minun ajotyylille kuin tuo B020, joskin kestosta en ossaa vielä sanoa.

Mutta jos jostaki sais tuota GTS Dragonia...itte ainaki tykästyin siihen. Mutta älä kysy miksi. Tuntuu vain pershen alla ajaessa oikialta tähän pyörhän ja meikäläisen ajotyylille

Näyttää siis siltä, että mukava ottaa vasthan kommentteja, mutta totuus löytyy ajaessa omien tottumusten/tuntemusten mukasesti.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  15.  
    Continentalit toimii mulla erittäin hyvin GSX-1400:ssa.Vaihdatin viime syksynä etu ja taka renkaan tutussa MP-liikkeessä 280€.
    Suzuki GSX 1400-05