Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    onko kenelläkään kokemuksia XT-660x:n (-04)kanssa moisesta, laitoin sliparit kiinni juuri ja mielestäni kaipailee nyt hieman säätöä.
    Yamahalla sanottiin ettei vakiota pysty säätämään ollenkaa elikkä vaatii lastun, pitääkö paikkansa??
    Yamaha XT660X
  2. #2
    Kyselinkin sulta näitä tuolla omat pyörät osiossa, mutta sitä ruuttaa pystyy säätämään jonkin verran suoraan mittaristosta. Käypä katsomassa xt660.com säätö vinkkejä.
    2004 bmw 1200 gs
  3. #3
    en löytänyt sieltä ohjeita tai sitten
    olisiko laittaa suoraa linkkiä em. ohjeisiin?
    Yamaha XT660X
  4. #4
    Ohjeet sopan lisäämiseksi Co säätö , *TPS säätö ja nykäse ilmasnorkkeli kotelon päältä huitsin nevadaan
    2004 bmw 1200 gs
  5. #5
    kiittää hän täytyy säädellä ja ilmoitella miten äijän käy..
    Yamaha XT660X
  6. #6
    Noniin, tulipahan vähän viikonloppuna taas säädeltyä. Mulla toimii parhaiten seuraavanlainen kombinaatio: tps 20 (ohjeissa mainittu 26 liikaa) co 39 (alkup. 9). Vielä vähän paukkuu putkessa, mutta nykiminen loppui ja jaksaa vetää hyvin.
    2004 bmw 1200 gs
  7.  
  8. #7
    Jep, onhan taas veivattu päivä ja säädelty ympäriinsä. Aloitin arvoista: CO-3, TPS 17, nostin co 18-35-37. tps 20-22-25 ja viimeisimmät tuntuis toimivan melko lailla parhaiten, huomenna joutunee ehkä vielä miettimään lisää(commanderilla kun saa kaikki säädettyä niin että voi saada tehot nousemaan n.10hv ja nyyttonit about saman verran ellei enemmänkin)
    paukutta meikäläiselläkin putkissa mut se kuuluu asiaan, meno on sitävastoin jonkun verran jouhevampaa . Eihän se ikinä yksmukisissa voi kauhean tasaista ollakkaan.



    Yamaha XT660X