Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Pyöränä siis -00 vm Fazeri. AJattelin putsailla ketjuja ja samalla tarkistaa etuhammasrattaan kunnon, mutta eihän sitä eturatasta näe millään. Rattaan päällä oleva suoja näyttä siltä, että sen irtiruuvaamisen mukana putoaa kutakuinkin koko moottorin vasen puoli. Kuinka siis tuon rattaan saa näkyviin?
    FZS 600 Fazer, -00
  2. #2
    hmm...joo... ehkä ois voinut olla jammu-osastolla.

    Kylläpä sen kotelon siitä rattaan päältä joutuu löysäämään (kuusiokolopultteja). Joudut myös irroittamaan vaihdepolkimen etupään pooreistaan. Eli aikalailla samoin kuten muissakin "normi"mopoissa.
    Huono tie, parempi mieli
  3. #3
    Ihan helposti sen saa esille sieltä. Vaihdepoljin vaan pois paikaltaan ja kuusiokoloruuvit irti. Ei sieltä puoltamoottoria putoa Yks tai kaks pulttia on sitte pitempiä ku muut, muista kattoo mistä reijästä ne otat pois nii ei tartte kasaamisvaiheessa alkaa arpomaan



    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  4. #4
    Juu, just tollei, itse sen tossa keväällä irroitin kun innostuin ketjut putsaa kunnolla, jumaliste mikä määrää töhnöö sieltä alta paljastu !
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  5.  
  6. #5
    Lainaa (kane80 @ Kesä. 20 2006,08:34) kirjoitti
    jumaliste mikä määrää töhnöö sieltä alta paljastu !
    Juurikin se syy, miksi ajattelin ko. hommaan ryhtyä Tattista vastanneille, ehkäpä homma onnistuu, vaikka kuusiokoloruuvit onkin tuttuja lähinnä Ikean tuotteitten kasailusta
    FZS 600 Fazer, -00