EICMA:n julkistuksia tästä linkistä:
2010
1198R on aivan sama teknisesti kuin 2009 1098R, ei siis huhuttua 190+ hevosvoimia. Ei ole vielä mulle selvinnyt onko R:ään muita värejä saatavilla kuin tuo Corse. Minusta aika ruma ja mm. takahaarukka on alumiinin värinen. Alumiinitankkihan on teknisen näköinen, mutta minusta ei edusta Ducatin kauneutta ja muu maalauskaan ei korosta pyörän muotoja mitenkään. 1198S on myös saatavan Corsen värillä. 1198S on "normaaliväreillä" aina punaisella rungolla. Vanteiden väristä en tiedä, mutta kai on palattu mustaan.
Hypermotardista on Evo ja Evo SP. Molemmissa on koneen lohkoja kevennetty ja myös vauhtipyörää. Tehojakin on lisää. Takarunko näyttää edelleenkin teräksiseltä. Pitänee omaan HM:ään vaihtaa kevyempi vauhtipyörä, takarungon vaihdoin jo alumiiniseen ja otin takatapit pois. Jousitus on SP:ssä 30 mm korkeampi. Yleensä me on kyllä jääratapyöriä laskettu, mutta asfalttivehkeissä saattaa olla eri asia. Korotus silti ihmetyttää jos on alusta vielä tehty pehmeämmäksi?? Tangon korotus olisi kyllä asiaa, vieläkään en ole aivan sinut oman HM:n ajoasennon kanssa ja tangon korottaminen on ollut mielessä.
Torstaina ollaan messuilla kattelemassa. Eniten kiinnostaa näin etukäteen Husabergin FS570 supermoto.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Nuo erikoisväritykset on aina mielipiteitä jakavia. Mielestäni tuo Corsa on ihan ok, mutta kenties ottaisin silti mielummin punaisena.
Multia lukuunottamatta aika mitättömiä muutoksia. Kevennetty vauhtipyörä jne. no kaipa se pitää jotain uutisoida, että on "uutuuksia".
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Corsa väri on kyllä mun silmää miellyttävä, paitsi... toi "alumiininen" tankki jos olis vielä punanen niin avot!
Se, että ottaisinko ihan punasen jos sais valita... no mietitään sitä sit joskus![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
kyllä se Corse valitettavasti oli ruma luonnossa. Makuasioitahan nämä, mutta siinä päälla istuessa se alumiini ei näyttänyt vähääkään hyvältä. Siellä oli myös 1098R Bayliss numerolla 448 eli niitä ei ole myyty kaikkia vielä. 1198S:ät oli minun makuun oikeilla väreillä nyt. Omasta Hyperistä pitää ehdottomasti nostaa tankoa kun se paransi ajoasennon täysin. Evo SP:n alusta oli myös paljon pehmeämpi kun sitä oli korotettu. 1200 multistradan päälle ei päässyt istumaan, mutta ei se innostanut muutenkaan. Guzzit oli hienoja!
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500