Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olen pitänyt varakypärää takalaukussa ja tietenkin lyyleille sopivaa kokoa, kun ne mankuu monasti kyytiin kylillä ja kivahan se on mopopojan päästä juomaan välillä jonkun lyylin luo costaricaa ja kylmyyttä torjumaan. Yhen heitin viikonloppuna kaupungilta kotiin ja sehän alko tekstaria lykkäämään, että haluais taas kyytiin ja mitä sitten haluaiskaan...vanha miäshän mä enkä muuta ku kädestä pitelisin ja juttelisin mukavia...mopopojathan on tunnetusti sosiaalisia ja auttavaisia ihmisiä....

Kertoilkaas omia kokemuksia...

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    No, rumimpia on saanut potkiskella kauemmaksi

Taitasi meikäläiselle tulla jos akka näkisi, joten ihan yksikseen, kavereiden kanssa
    Ei kyytiläisiä.
    Kekku tiivisti asian jo v. 1992 sakkoselityksissään:

Pimu ajeli kaupungilla kahdeksaakymppiä: "Yrittäkää nyt ymmärtää mua, mun on pakko ajaa näin kovaa koska jos ajan hitaammin niin voi joku jätkä hypätä kyytiin..."
    No maanvaivaahan ne naaraat ovat, joka jumalan kahvipaikalla on elliä kiipeemässä Busan takaritsille.. Nä jo laitoin sen kuplankin paikalle, mutta ei ku kuplan nokkaan vaan kipuavat...

Samperi.

Mulla on ongelmana sellaiset +68 vuotiaat ukkelit jotka tulee siihen pyörän viereen jutustelemaan kuinka ne on joskus vuonna papu ajellut jollain Jawalla ja sit ne haluais lähtee kyytiin, hiukanko olis mukavaa tytön takarizillä istuskella.
    Tähän mennessä oon päässyt pälkähästä sanomalla, ettei oo toista kypärää, mut vähänkö pelkään milloin ne äkkää ottaa oman potan mukaan kun lähtevät shellille kahvittelemaan, sit oon pulassa *
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TBus @ Kesä. 08 2006,13:31) kirjoitti
    No maanvaivaahan ne naaraat ovat, joka jumalan kahvipaikalla on elliä kiipeemässä Busan takaritsille.. Nä jo laitoin sen kuplankin paikalle, mutta ei ku kuplan nokkaan vaan kipuavat...
    Juuh, sama ongelma täällä. Taitavat tytöt tykätä matkavessoista...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7.  
    Lainaa (Jassu @ Kesä. 08 2006,13:37) kirjoitti
    Lainaa (TBus @ Kesä. 08 2006,13:31) kirjoitti
    Juuh, sama ongelma täällä. Taitavat tytöt tykätä matkavessoista...
    Miksei tykkäis... Siks ostin oman... Ei tartte kysellä
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)