Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 208:sta
  1. #91
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,14:38) kirjoitti
    Onkos tuo R6R:n alusta nyt ihan oikeasti hyvä vakiona, vai onko siihen vaan ympätty kivasti säätöjä että voidaan uskotella moista.. Jos se on hyvä, niin eipähän tarttis heti öhläreitä alkaa tilailemaan.

    Onko yamahan insinöörit ajatelleet yhtään laitteen huollettavuutta ja ylläpitoa? Onko keskimääräistä helpompi vai vaikeampi esim. venojen säätöoperaatio..

    Onko tuo putken nysä yhtään suojassa kaadolta (lowside).. Penkinalusputket on siinä suhteessa "edukkaita".. Kiinteät jalkatapit tuskin on vakiona, mutta niillä saanee suojaa.

    edit: Kaikki rata-aiheinen keskustelu on aina tervetullutta.. Haitanneeko mitään että vähän rönsyilee jutut.
    Mitä tulee tohon huollettavuuteen..
    hondassa kaikki on sullottu niin helvetin vittumaisesti samaan nippuun... Se että pääsee vaihtamaan ilmansuodattimen on ja iso urakka verrattuna yamahaan, tulppien vaihdosta nyt puhumattakaan....

    nimimerkillä, kokemusta on

    Alusta on todella hyvä verrattuna hondaan jossa on todellakin ne miljoonaan kertaan mainitsemani puutteet.
    eli progressiiviset etujouset ja takaiskari vailla pituussäätöä.
    Juuri huonon alustan takia vaihdoin oman 05rr hondan pois viimekesänä jo ennen juhannusta.. väliraha uuteen 05 r6 oli pienempi kuin hondan alustan päivitys. Nyt alla 06 R6r joka on vielä askeleen parempi verrattuna 05 yammuun.

    Mä olin se helvetin hidas R6r kuski siellä RAMP:in ratapäivällä
    Aprilia RSV4-R
  2. #92
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:09) kirjoitti
    Mä olin se helvetin hidas R6r kuski siellä RAMP:in ratapäivällä
    Ai hitto.. Eipä tullut huomattua. Mehän ollaan meinaan muutamia vuosia sitten tavattu, kun mulla oli vielä ZXR400..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  3. #93
    Lainaa (parjan_fin @ Kesä. 08 2006,14:25) kirjoitti
    Lainaa (hannuman @ Kesä. 08 2006,13:50) kirjoitti
    Ite ostaisin halvimman kusiaisen.
    "Halvin on aina paras sekä nopein."
    Nöy, siis noista 4:stä jaappanilaisesta halvimman,
    kaikissa varmaan hyvä hinta/laatusuhde
  4. #94
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  5. #95
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Kyllä se suzuki on varmasti hyvä, mutta kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...
    Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa kun se on "luokaton" peli.
    Aprilia RSV4-R
  6. #96
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:15) kirjoitti
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:09) kirjoitti
    Mä olin se helvetin hidas R6r kuski siellä RAMP:in ratapäivällä
    Ai hitto.. Eipä tullut huomattua. Mehän ollaan meinaan muutamia vuosia sitten tavattu, kun mulla oli vielä ZXR400..
    Se tais olla vielä sillon kun osasin ajaa.
    Nykyään vain kierretään ympyrää hiljaa, mutta toivottavasti varmasti.
    Aprilia RSV4-R
  7. #97
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
    kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...
    Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa *kun se on "luokaton" peli.
    Nimenomaan kilpaluokkaa vastaava peli on mielessä. Kisaaminen tulee ehkä ajankohtaiseksi kunhan pääsee kohtuullisiin kierrosaikoihin. Jokkis nyt kuitenkin lienee se ensimmäinen etappi sillä saralla.. Jos nyt kuitenkin ihan itteään ja kelloa vastaan alotellaan (ja tietty kaverien kelloja )
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  8. #98
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Nyt kun on kuunnellu isojen poikien juttuja ja lukenu lehtiä niin se Sutsuki vois potenttiaalinen vaihtoehto. Yamaha on varmaan kaikin puolin enemmän raaempi, ehkä liianki karu. Toisaalta Yamaha tulee olemaan varmasti suosittu ja siitä tulee määrättyjä etuja. Molemmat on varmasti ihan hyviä vaihtoehtoja. mieti tarkkaan.
  9. #99
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Kyllä se suzuki on varmasti hyvä, mutta kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...
    Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa *kun se on "luokaton" peli.


    Keskustelin erään takavuosien useammankin luokan mestarin kanssa tuosta Kawasakin 636:ta ja hänen mielestään pyörällä pitäisi päästä superbike-luokkaan suomessa. Ulkomaan kisoista ei sitten tiedä. Hänen mielestään kyllä ZX6rää kun tekee superbike-sääntöjen sallimat muutokset niin pyörällä on mahdollisuudet pärjätä B-luokassa kuivalla ja sateella etenkin. Tehdas ilmoittaa 136hv vakiolle ja sääntöjensallimilla muutoksilla sitä kuitenkin saa vielä hieman lisää.
    Yamaha R6R -07
  10. #100
    Lainaa (janne-ki @ Kesä. 08 2006,16:38) kirjoitti
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Kyllä se suzuki on varmasti hyvä, mutta kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...
    Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa *kun se on "luokaton" peli.


    Keskustelin erään takavuosien useammankin luokan mestarin kanssa tuosta Kawasakin 636:ta ja hänen mielestään pyörällä pitäisi päästä superbike-luokkaan suomessa. Ulkomaan kisoista ei sitten tiedä. Hänen mielestään kyllä ZX6rää kun tekee superbike-sääntöjen sallimat muutokset niin pyörällä on mahdollisuudet pärjätä B-luokassa kuivalla ja sateella etenkin. Tehdas ilmoittaa 136hv vakiolle ja sääntöjensallimilla muutoksilla sitä kuitenkin saa vielä hieman lisää.
    Ainakin kaudella 2004 joku moisella päästeli suht. menestyksekkäästi Norjan Superbike-sarjassa eli ainakin silloisten sääntöjen puitteissa oli paitsi "laillinen" niin myös ihan kilpailukykyinen, tosin monilla sikäläisillä radoilla koneteholla taitaa olla vielä vähempi merkitystä kuin meikäläisillä...
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  11. #101
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,03:05) kirjoitti
    Jotenkin oli arvattavissa että joku puupää vetää taas ton MM sarjan ja rr hondan sieltä....
    Ja jotenkin oli arvattavissa kuka sen tekee...
  12. #102
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:30) kirjoitti
    Jos nyt kuitenkin ihan itteään ja kelloa vastaan alotellaan (ja tietty kaverien kelloja )
    ...tai vaikka kavereilta ostettua kelloa ;)

    R6R saattaisi sopia sinulle kuin nenä päähän. Tosin kulttuurishokki saattaisi olla aika suuri, tuon vanhan tankkerisi jälkeen.
    Ex hippi!
  13. #103
    Lainaa (Legolas @ Kesä. 08 2006,17:06) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:30) kirjoitti
    Jos nyt kuitenkin ihan itteään ja kelloa vastaan alotellaan (ja tietty kaverien kelloja )
    ...tai vaikka kavereilta ostettua kelloa ;)
    Nimenomaan

    Lainaa kirjoitti
    R6R saattaisi sopia sinulle kuin nenä päähän. Tosin kulttuurishokki saattaisi olla aika suuri, tuon vanhan tankkerisi jälkeen.
    Voishan se olla joo.. Siedätyshoitoa vaan niin eiköhän se siitä.. Toi Honda-tatuointi otsassa ei vaan lähde niin helpolla
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  14. #104
    Asiallinen keskustelu. Meidän kaikkien tulisi ajaa 125:lla, koska niilläkin on menty kovempaa Parkissa kuin kukaan meistä on koskaan mennyt.

    Mä tykkään ohitella supermotolla kuussatasia suoralla ulkokautta keulien. Tonnisista mennään stoppiella ohi kiihdytyksissä. 125:t ohitetaan crossikumeilla sisämutkan puolelta. Mut mä oonkin saamarin nopea.
    - JAM Racing Team -
  15. #105
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,11:47) kirjoitti
    Jos nyt käy niin että laittaisinkin vireille kilvettömän ratapelin hankinnan, ja kun mieli tekisi aloittaa ihan uudella pelillä, niin mikähän noista uusista kuussatkuista olisi paras aihio.

    Sattuneesta syystä olen lähtökohtaisesti Hondan suuntaan kalleellaan, ja RR sopii käteen todella hyvin, mutta toisaalta R6R olis aika porno laitos, ja suitsa taasen muutoin moitteeton peli. Kawasakia ei nyt ihan heti tule mieleen ostaa

    Kokemuksia, ideoita?
    Tunteella, Honda. Tartteeko sen välttämättä olla se kaikkein nopein ja seksikkäin... Harrastamassahan sitä ollaan.
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  16. #106
    ei oo kawan voittanutta Mut vihree onkin niin hyvä, ettei sitä tarvii turhaan kehua Ei vaan, eiks paras kehu liene, että kawasaki kuskille riittää mekaanikoksi tämmönen tolvana joka ei mistään mitään tajua - ei tarvii siis paljoo huoltaa, niin ei tarvii mekaanikonkaan osata

    Hyväähän Kawassa on teho ja luistokytkin. Ongelmat lähinnä että keula pohjaa ilman jäykempää keulaa. Eli alustan laittoa siinäkin. Kaatumisia ei suositella oikealle kyljelle, koska sumekolta on ollut suhteellisen vaikea saada oikeanpuolen jalkatappikolmioita Positiivista on myös että kawasakikuskeja/tiimejä on jonkun verran ja yhteistyö tuntuu pelaavan hyvin.

    No nyt on kehuttu kawaakin - ettei jää paitsioon
    Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
  17. #107
    Lainaa (johtaja @ Kesä. 08 2006,17:37) kirjoitti
    Mut mä oonkin saamarin nopea.
    Ainakin siellä hiekoilla.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  18. #108
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (parjan_fin @ Kesä. 08 2006,11:37) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Samalla logiikalla kaikki 250cc RR kuskit pärjäis suoraan MotoGP pyörillä.. Aika harvoin menny näin.. Pedrosa on kyllä siitä poikkeus.
    Katsohan Stonerin vauhtia, samoin de Punien?
    Sit oli sellanen "joku vitun" Rossi joka tossa takavuosina nousi 250:stä (tosin silloinhan ne oli vielä viissatkuja se iso luokka)
  19. #109
    Lainaa (parjan_fin @ Kesä. 09 2006,08:07) kirjoitti
    Lainaa (johtaja @ Kesä. 08 2006,17:37) kirjoitti
    Mut mä oonkin saamarin nopea.
    Ainakin siellä hiekoilla. *
    Ouch!
    - JAM Racing Team -
  20. #110
    Vähän offtopiccia, mutta mihin kannattaisi kiinnittää huomioota käytettyä ratapyörää ostaessa? Sekä onko Suomessa jokin paikka(nettisivu?) missä myydään niitä, kun itse en löydä kuin Saksasta moisia.
  21. #111
    SRRA:n foorumilta saattaisi moisia kilpavehkeitä löytyä.
    Pain is just weakness leaving the body
  22. #112
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    kun valitsee vaimon oikein - voi valita myös mieleisensä pyörän.

    alustalla on oikeasti paljon merkitystä - myös tonnisen talutusharrastajan kannalta. Ahvenistolla ei tehoista ole ittelleni ollut mitään muuta etua kuin +20 km/h enemmän siellä pitkän suoran päässä (ajatelkaas vain sen verran enemmän), jolloin mutkaan on varmaan tullut mentyä -5km/h.

    "liialla pärjää aina" ... mutta totuus on että itse syyllistyn juuri mainittuun suoralla kovaa / mutkassa hiljaa -tyyliin. jos itse ostaisin kilvettömän ratamopon koittaisin varmaan etsiä 400:n ettei tarttis noviisina hävetä edes jarrutuksissa -hehehehe. (onko 400cc laitteita enää olemassakaan?)

    niin joo omat kommenttini menevät vähän ohi alkuperäisen aiheen kun koskevat vakiokuntoisen katulaitteen ulkoiluttamista radalla harrastusmielessä.
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  23. #113
    Lainaa (janne-ki @ Kesä. 08 2006,16:38) kirjoitti
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Kyllä se suzuki on varmasti hyvä, mutta kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...
    Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa kun se on "luokaton" peli.


    Keskustelin erään takavuosien useammankin luokan mestarin kanssa tuosta Kawasakin 636:ta ja hänen mielestään pyörällä pitäisi päästä superbike-luokkaan suomessa. Ulkomaan kisoista ei sitten tiedä. Hänen mielestään kyllä ZX6rää kun tekee superbike-sääntöjen sallimat muutokset niin pyörällä on mahdollisuudet pärjätä B-luokassa kuivalla ja sateella etenkin. Tehdas ilmoittaa 136hv vakiolle ja sääntöjensallimilla muutoksilla sitä kuitenkin saa vielä hieman lisää.
    penkkailin tuossa bomberweekendissä ~120 mopedia viikonlopun aikana, ja 05-06 636 kawasakit antoivat sliparilla/täysin vakiona 117-122hv takarenkaalle. Yhtään R6Rrää ei penkissä käynyt mutta täysin vakio 1500km ajettu gsxr1000 nykäisi 161,9hv takarenkaalle. yoshin japaniputkella ja commanderilla ryydytetty yksilö 169hv joten vaikkei superbiken säännöt ihmeellisiä muutoksia sallikkaan tonniseen niin todella kovaa saa 636 kulkea mutkassa jotta suoralla ei tulisi turpaan. itse kokisin näin ison tehoeron häiritseväksi enkä edes harkitsisi 636sella ajamista vaan suosiolla 600rr ja sportteihin.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  24. #114
    Lainaa (Cterror @ Kesä. 12 2006,09:20) kirjoitti
    ..penkkailin tuossa bomberweekendissä ~120 mopedia viikonlopun aikana..
    [offtopic] Ihan mielenkiinosta, mitähän se penkki sanoi 1000rristä, jos sellaisia kävi rullan päällä?[/offtopic]
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  25. #115
    Lainaa (veepee78 @ Kesä. 12 2006,09:51) kirjoitti
    Lainaa (Cterror @ Kesä. 12 2006,09:20) kirjoitti
    ..penkkailin tuossa bomberweekendissä ~120 mopedia viikonlopun aikana..
    [offtopic] Ihan mielenkiinosta, mitähän se penkki sanoi 1000rristä, jos sellaisia kävi rullan päällä?[/offtopic]
    -04 1000rr yoshin rs sliparilla 151hv
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  26. #116
    Lainaa (Cterror @ Kesä. 12 2006,10:02) kirjoitti
    -04 1000rr yoshin rs sliparilla 151hv
    Jeps, no ei voi verrata kun eri dynossa, mutta oma sanoi pc säädön jälkeen saman verran :|. No kyllä tuollakin ehtii.



    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  27. #117
    Mitä tulee tähän 636:lla superbikessä ajamiseen, niin muistaakseni uusituissa säännöissä on maininta että pitää olla yli 650cc, eli ei pitäs olla 636:lla mitään asiaa ajaa superia.

    Tämä tulkinta siis SML:n uudesta sääntökirjasta.
    Aprilia RSV4-R
  28. #118
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 12 2006,10:31) kirjoitti
    Mitä tulee tähän 636:lla superbikessä ajamiseen, niin muistaakseni uusituissa säännöissä on maininta että pitää olla yli 650cc, eli ei pitäs *olla 636:lla mitään asiaa ajaa superia.

    Tämä tulkinta siis SML:n uudesta sääntökirjasta.
    Aiheesta kysely sähköpostina menossa moottoriliittoon. Tyhmältähän tuo tuntuu, ettei 636 saisi ajaa tonnisten joukossa.

    Asiasta toiseen. Pääsin viime viikon loppupuolella koeajamaan uuden CBR1000RR:n radalla ja kyseessä oli ohjausiskaria ja michelinin slicksejä luukuunottmatta täysin vakio pyörä jonka tuttava oli ostanut tax-freena ratapyöräksi. Ei mikään huono vaihtoehto ratakurvailuun ja eikä kauhean kalliskaan ole. Tietysti rakentelua se vaatii jos totisemmaksi jossain vaiheessa touhu alkaa menemään.
    Yamaha R6R -07
  29. #119
    Lainaa (tommipommi @ Kesä. 08 2006,17:04) kirjoitti
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,03:05) kirjoitti
    Jotenkin oli arvattavissa että joku puupää vetää taas ton MM sarjan ja rr hondan sieltä....
    Ja jotenkin oli arvattavissa kuka sen tekee...
    Pyydän anteeksi, että mainitsin Supersportin MM-sarjan ja 600RR:n sekä sitä, että teiltä kahdelta meni sen johdosta yöunetkin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  30.  
  31. #120
    Lainaa (janne-ki @ Kesä. 08 2006,16:38) kirjoitti
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
    Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
    Kyllä se suzuki on varmasti hyvä, mutta kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...
    Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa *kun se on "luokaton" peli.


    Keskustelin erään takavuosien useammankin luokan mestarin kanssa tuosta Kawasakin 636:ta ja hänen mielestään pyörällä pitäisi päästä superbike-luokkaan suomessa. Ulkomaan kisoista ei sitten tiedä. Hänen mielestään kyllä ZX6rää kun tekee superbike-sääntöjen sallimat muutokset niin pyörällä on mahdollisuudet pärjätä B-luokassa kuivalla ja sateella etenkin. Tehdas ilmoittaa 136hv vakiolle ja sääntöjensallimilla muutoksilla sitä kuitenkin saa vielä hieman lisää.
    136hp ramairilla, sillon pitää verrata muittenkin ramair tehot.
    kumma kun kawa haluaa ilmoittaa tehot noin, no saihan
    se sillä konstilla zzr:stä 200hp. (Mulla on muuten kawa)
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen