Mitä tulee tohon huollettavuuteen..(Earthend @ Kesä. 08 2006,14:38) kirjoitti
hondassa kaikki on sullottu niin helvetin vittumaisesti samaan nippuun... Se että pääsee vaihtamaan ilmansuodattimen on ja iso urakka verrattuna yamahaan, tulppien vaihdosta nyt puhumattakaan....
nimimerkillä, kokemusta on
Alusta on todella hyvä verrattuna hondaan jossa on todellakin ne miljoonaan kertaan mainitsemani puutteet.
eli progressiiviset etujouset ja takaiskari vailla pituussäätöä.
Juuri huonon alustan takia vaihdoin oman 05rr hondan pois viimekesänä jo ennen juhannusta.. väliraha uuteen 05 r6 oli pienempi kuin hondan alustan päivitys. Nyt alla 06 R6r joka on vielä askeleen parempi verrattuna 05 yammuun.
Mä olin se helvetin hidas R6r kuski siellä RAMP:in ratapäivällä
Aprilia RSV4-R
Ai hitto.. Eipä tullut huomattua. Mehän ollaan meinaan muutamia vuosia sitten tavattu, kun mulla oli vielä ZXR400..(jannmann @ Kesä. 08 2006,15:09) kirjoitti
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Nöy, siis noista 4:stä jaappanilaisesta halvimman,(parjan_fin @ Kesä. 08 2006,14:25) kirjoitti
kaikissa varmaan hyvä hinta/laatusuhde
Kas kun ei kukaan ole suitsuttanut suitsaa, eikä kehunut kawaa sen enempiä.. Lienee tuo Jammu sen verran järkivalinta tällä hetkellä, että alan kyllä sen suuntaan kallistumaan vahvasti. Pitääkin käydä Salosella kattomassa josko niillä olis koeajopyöränä tuollainen..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Kyllä se suzuki on varmasti hyvä, mutta kawasta pitäis ottaa se 600 versio, ei 636:sta.. Jos kuitenkin tulee halu ajaa kilpaa...(Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
Tai jos ajattelit kilvetöntä jota et meinaa pistää koskaan rekisteriin vaan myydä kilvettömän, voi sen myyminen (siis 636) olla hankalaa kun se on "luokaton" peli.
Aprilia RSV4-R
Se tais olla vielä sillon kun osasin ajaa.(Earthend @ Kesä. 08 2006,15:15) kirjoitti
Nykyään vain kierretään ympyrää hiljaa, mutta toivottavasti varmasti.
Aprilia RSV4-R
Nimenomaan kilpaluokkaa vastaava peli on mielessä. Kisaaminen tulee ehkä ajankohtaiseksi kunhan pääsee kohtuullisiin kierrosaikoihin. Jokkis nyt kuitenkin lienee se ensimmäinen etappi sillä saralla.. Jos nyt kuitenkin ihan itteään ja kelloa vastaan alotellaan (ja tietty kaverien kelloja(jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
)
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Nyt kun on kuunnellu isojen poikien juttuja ja lukenu lehtiä niin se Sutsuki vois potenttiaalinen vaihtoehto. Yamaha on varmaan kaikin puolin enemmän raaempi, ehkä liianki karu. Toisaalta Yamaha tulee olemaan varmasti suosittu ja siitä tulee määrättyjä etuja. Molemmat on varmasti ihan hyviä vaihtoehtoja. mieti tarkkaan.(Earthend @ Kesä. 08 2006,15:20) kirjoitti
![]()
(jannmann @ Kesä. 08 2006,15:24) kirjoitti
Keskustelin erään takavuosien useammankin luokan mestarin kanssa tuosta Kawasakin 636:ta ja hänen mielestään pyörällä pitäisi päästä superbike-luokkaan suomessa. Ulkomaan kisoista ei sitten tiedä. Hänen mielestään kyllä ZX6rää kun tekee superbike-sääntöjen sallimat muutokset niin pyörällä on mahdollisuudet pärjätä B-luokassa kuivalla ja sateella etenkin. Tehdas ilmoittaa 136hv vakiolle ja sääntöjensallimilla muutoksilla sitä kuitenkin saa vielä hieman lisää.
Yamaha R6R -07
Ainakin kaudella 2004 joku moisella päästeli suht. menestyksekkäästi Norjan Superbike-sarjassa eli ainakin silloisten sääntöjen puitteissa oli paitsi "laillinen" niin myös ihan kilpailukykyinen, tosin monilla sikäläisillä radoilla koneteholla taitaa olla vielä vähempi merkitystä kuin meikäläisillä...(janne-ki @ Kesä. 08 2006,16:38) kirjoitti
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
Ja jotenkin oli arvattavissa kuka sen tekee...(jannmann @ Kesä. 08 2006,03:05) kirjoitti
...tai vaikka kavereilta ostettua kelloa ;)(Earthend @ Kesä. 08 2006,15:30) kirjoitti
R6R saattaisi sopia sinulle kuin nenä päähän. Tosin kulttuurishokki saattaisi olla aika suuri, tuon vanhan tankkerisi jälkeen.
Ex hippi!
Nimenomaan(Legolas @ Kesä. 08 2006,17:06) kirjoitti
Voishan se olla joo.. Siedätyshoitoa vaan niin eiköhän se siitä.. Toi Honda-tatuointi otsassa ei vaan lähde niin helpollakirjoitti
![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Asiallinen keskustelu. Meidän kaikkien tulisi ajaa 125:lla, koska niilläkin on menty kovempaa Parkissa kuin kukaan meistä on koskaan mennyt.
Mä tykkään ohitella supermotolla kuussatasia suoralla ulkokautta keulien. Tonnisista mennään stoppiella ohi kiihdytyksissä. 125:t ohitetaan crossikumeilla sisämutkan puolelta. Mut mä oonkin saamarin nopea.
- JAM Racing Team -
Tunteella, Honda. Tartteeko sen välttämättä olla se kaikkein nopein ja seksikkäin... Harrastamassahan sitä ollaan.(Earthend @ Kesä. 07 2006,11:47) kirjoitti
Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
Minusta menee ohi vain nopeammat.
http://www.veepee.fi/
ei oo kawan voittanuttaMut vihree onkin niin hyvä, ettei sitä tarvii turhaan kehua
Ei vaan, eiks paras kehu liene, että kawasaki kuskille riittää mekaanikoksi tämmönen tolvana joka ei mistään mitään tajua - ei tarvii siis paljoo huoltaa, niin ei tarvii mekaanikonkaan osata
Hyväähän Kawassa on teho ja luistokytkin. Ongelmat lähinnä että keula pohjaa ilman jäykempää keulaa. Eli alustan laittoa siinäkin. Kaatumisia ei suositella oikealle kyljelle, koska sumekolta on ollut suhteellisen vaikea saada oikeanpuolen jalkatappikolmioitaPositiivista on myös että kawasakikuskeja/tiimejä on jonkun verran ja yhteistyö tuntuu pelaavan hyvin.
No nyt on kehuttu kawaakin - ettei jää paitsioon![]()
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Ainakin siellä hiekoilla.(johtaja @ Kesä. 08 2006,17:37) kirjoitti
![]()
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Sit oli sellanen "joku vitun" Rossi joka tossa takavuosina nousi 250:stä (tosin silloinhan ne oli vielä viissatkuja se iso luokka)(parjan_fin @ Kesä. 08 2006,11:37) kirjoitti
Vähän offtopiccia, mutta mihin kannattaisi kiinnittää huomioota käytettyä ratapyörää ostaessa? Sekä onko Suomessa jokin paikka(nettisivu?) missä myydään niitä, kun itse en löydä kuin Saksasta moisia.
SRRA:n foorumilta saattaisi moisia kilpavehkeitä löytyä.
Pain is just weakness leaving the body
kun valitsee vaimon oikein - voi valita myös mieleisensä pyörän.
alustalla on oikeasti paljon merkitystä - myös tonnisen talutusharrastajan kannalta. Ahvenistolla ei tehoista ole ittelleni ollut mitään muuta etua kuin +20 km/h enemmän siellä pitkän suoran päässä (ajatelkaas vain sen verran enemmän), jolloin mutkaan on varmaan tullut mentyä -5km/h.
"liialla pärjää aina" ... mutta totuus on että itse syyllistyn juuri mainittuun suoralla kovaa / mutkassa hiljaa -tyyliin. jos itse ostaisin kilvettömän ratamopon koittaisin varmaan etsiä 400:n ettei tarttis noviisina hävetä edes jarrutuksissa -hehehehe. (onko 400cc laitteita enää olemassakaan?)
niin joo omat kommenttini menevät vähän ohi alkuperäisen aiheen kun koskevat vakiokuntoisen katulaitteen ulkoiluttamista radalla harrastusmielessä.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
penkkailin tuossa bomberweekendissä ~120 mopedia viikonlopun aikana, ja 05-06 636 kawasakit antoivat sliparilla/täysin vakiona 117-122hv takarenkaalle. Yhtään R6Rrää ei penkissä käynyt mutta täysin vakio 1500km ajettu gsxr1000 nykäisi 161,9hv takarenkaalle. yoshin japaniputkella ja commanderilla ryydytetty yksilö 169hv joten vaikkei superbiken säännöt ihmeellisiä muutoksia sallikkaan tonniseen niin todella kovaa saa 636 kulkea mutkassa jotta suoralla ei tulisi turpaan. itse kokisin näin ison tehoeron häiritseväksi enkä edes harkitsisi 636sella ajamista vaan suosiolla 600rr ja sportteihin.(janne-ki @ Kesä. 08 2006,16:38) kirjoitti
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
[offtopic] Ihan mielenkiinosta, mitähän se penkki sanoi 1000rristä, jos sellaisia kävi rullan päällä?[/offtopic](Cterror @ Kesä. 12 2006,09:20) kirjoitti
Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
Minusta menee ohi vain nopeammat.
http://www.veepee.fi/
-04 1000rr yoshin rs sliparilla 151hv(veepee78 @ Kesä. 12 2006,09:51) kirjoitti
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Jeps, no ei voi verrata kun eri dynossa, mutta oma sanoi pc säädön jälkeen saman verran :|. No kyllä tuollakin ehtii.(Cterror @ Kesä. 12 2006,10:02) kirjoitti
Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, Africa Twin -22, GL1500 -88. Virago 535 -91.
Minusta menee ohi vain nopeammat.
http://www.veepee.fi/
Mitä tulee tähän 636:lla superbikessä ajamiseen, niin muistaakseni uusituissa säännöissä on maininta että pitää olla yli 650cc, eli ei pitäs olla 636:lla mitään asiaa ajaa superia.
Tämä tulkinta siis SML:n uudesta sääntökirjasta.
Aprilia RSV4-R
Aiheesta kysely sähköpostina menossa moottoriliittoon. Tyhmältähän tuo tuntuu, ettei 636 saisi ajaa tonnisten joukossa.(jannmann @ Kesä. 12 2006,10:31) kirjoitti
Asiasta toiseen. Pääsin viime viikon loppupuolella koeajamaan uuden CBR1000RR:n radalla ja kyseessä oli ohjausiskaria ja michelinin slicksejä luukuunottmatta täysin vakio pyörä jonka tuttava oli ostanut tax-freena ratapyöräksi. Ei mikään huono vaihtoehto ratakurvailuun ja eikä kauhean kalliskaan ole. Tietysti rakentelua se vaatii jos totisemmaksi jossain vaiheessa touhu alkaa menemään.
Yamaha R6R -07
Pyydän anteeksi, että mainitsin Supersportin MM-sarjan ja 600RR:n sekä sitä, että teiltä kahdelta meni sen johdosta yöunetkin.(tommipommi @ Kesä. 08 2006,17:04) kirjoitti
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
136hp ramairilla, sillon pitää verrata muittenkin ramair tehot.(janne-ki @ Kesä. 08 2006,16:38) kirjoitti
kumma kun kawa haluaa ilmoittaa tehot noin, no saihan
se sillä konstilla zzr:stä 200hp. (Mulla on muuten kawa)