Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 55:een 55:sta
  1. #31
    Lainaa (tn954 @ Kesä. 26 2006,23:56) kirjoitti
    Lainaa (Emppu85 @ Kesä. 26 2006,20:24) kirjoitti
    Juuri sen takia haluaisin nähdä dynokäppyröitä että näkis millaiseksi käyrät muuttuvat.
    04 1000RR Morin kokohuilulla ja Dynojetin penkissä väännetyllä kartalla.

    http://www.mp-foorumi.com/gallery....3d8.jpg

    PCIII:n ja asianmukaisen kartan tehtävänä on laittaa seokset kohdilleen eli vetää irti max. tehot, poistaa vääntökuopaat jne. Ainakin omassa tapauksessa mitään potkukohtaa ei tullut, pikemminkin päinvastoin, tasaisempi vääntökäyräkin väittää samaa. Kone on ajettavamman tuntuinen ratakäyttöön eli siis se "tylsä" miksi oikeat vetomiehet tapaa tuota konetta kutsua.
    Kuhan saan vähän rahaa kokoon niin asennutan commanderin ja putken. Mutta tosiaan se kokeilema pyörä lähti vetää 8000rpm jälkeen aika mukavasti. Itse pidän kyllä tuosta tasaisuudesta.
  2. #32
    Kaikki kyykyt lähtee vetään yli 8000k/min ja lujaa!!!
    Suk dik!
  3. #33
    Yllätyin kuinka hyvä tuolla 1000rr:llä on ajaa vähän pitempää matkaa. Ei väsynyt selkä eikä kädet vaikka olen kohtalaisen pitkä (186cm).

    Nyt olen vakuuttunut kyllä tuohon Hondaan ja siitä olen varma etten enään ikinä hanki Kasawikaa tai Suikkaa

    Näin se vaan menee
  4. #34
    Lainaa (tn954 @ Kesä. 26 2006,23:56) kirjoitti
    04 1000RR Morin kokohuilulla ja Dynojetin penkissä väännetyllä kartalla.

    http://www.mp-foorumi.com/gallery....3d8.jpg

    PCIII:n ja asianmukaisen kartan tehtävänä on laittaa seokset kohdilleen eli vetää irti max. tehot, poistaa vääntökuopaat jne. Ainakin omassa tapauksessa mitään potkukohtaa ei tullut, pikemminkin päinvastoin, tasaisempi vääntökäyräkin väittää samaa. Kone on ajettavamman tuntuinen ratakäyttöön eli siis se "tylsä" miksi oikeat vetomiehet tapaa tuota konetta kutsua.
    Eihän tossa ole juuri mitään eroa orkkiksen ja viritetyn välillä, mitä nyt pienenpieni kuoppa siinä alle 4000:ssa loiveni ja koko käyrä siirtyi hieman ylöspäin. Joskus meinaan näkee aikamoisia vuoristoratoja käyrissä orkkisvehkeitä penkitettäessä. Olisiko niin, että Hondalla se peli vaan toimii ihan pakasta vedettynäkin, eikä lisävirittelyjä ole niin tarpeen tehdä... *



    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  5. #35
    Lainaa (Mosse @ Heinä. 05 2006,12:14) kirjoitti
    Eihän tossa ole juuri mitään eroa orkkiksen ja viritetyn välillä, mitä nyt pienenpieni kuoppa siinä alle 4000:ssa loiveni ja koko käyrä siirtyi hieman ylöspäin. Joskus meinaan näkee aikamoisia vuoristoratoja käyrissä orkkisvehkeitä penkitettäessä. Olisiko niin, että Hondalla se peli vaan toimii ihan pakasta vedettynäkin, eikä lisävirittelyjä ole niin tarpeen tehdä... *
    Vertailussahan tuossa ei ole orkkis ja custom kartta vaan Morin putki Akran kokohuilun eurokartalla punaisella (Dynojetiltä ei löytynyt webasta euro-1000RR:n Moriwakin kokoputkelle tehtyä karttaa) ja penkissä tehty custom-kartta sinisellä. Jos olis vertailtu stock vs. putki+custom kartta ero olis ollut varmaan paljon suurempi...
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  6. #36
    Lainaa (tn954 @ Heinä. 05 2006,13:35) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Heinä. 05 2006,12:14) kirjoitti
    Eihän tossa ole juuri mitään eroa orkkiksen ja viritetyn välillä, mitä nyt pienenpieni kuoppa siinä alle 4000:ssa loiveni ja koko käyrä siirtyi hieman ylöspäin. Joskus meinaan näkee aikamoisia vuoristoratoja käyrissä orkkisvehkeitä penkitettäessä. Olisiko niin, että Hondalla se peli vaan toimii ihan pakasta vedettynäkin, eikä lisävirittelyjä ole niin tarpeen tehdä... *
    Vertailussahan tuossa ei ole orkkis ja custom kartta vaan Morin putki Akran kokohuilun eurokartalla punaisella (Dynojetiltä ei löytynyt webasta euro-1000RR:n Moriwakin kokoputkelle tehtyä karttaa) ja penkissä tehty custom-kartta sinisellä. Jos olis vertailtu stock vs. putki+custom kartta ero olis ollut varmaan paljon suurempi...
    Tämä selvä, ihmettelinkin asiaa hieman.

    Ei muuta kuin kauppaan hommaamaan kokohuilua! Punnitsitko/osaatko arvioida, paljonko oli painoeroa putkistojen välillä?



    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  7. #37
    Lainaa (tumeetti @ Kesä. 26 2006,15:09) kirjoitti
    Lainaa (Emppu85 @ Kesä. 24 2006,17:20) kirjoitti
    Mites teillä joilla on 1000rr pyörä onnistuu keuliminen? Painopiste on tosi alhaalla mutta kun keulan saa ylös niin sielä se pysyy tosi nätisti. Kaasulla on todella helppo kontrolloida keulakulmaa.
    Kylllllä. Aiemmin oli Gikseri joka oli huomattavasti vaikeampi kontrolloitava hytti ylhäällä. Johtuneeko tehoerosta vai mistä, mutta kyllä Blade paremmin tottelee tassu taivaalla. Vielä kun oppis ajamaan niin hyvässä kulmassa ettei tarvis koko ajan pykältää..
    Joo, allekirjoitan tämän. En oo kovin montaa kyykkyä päässy estottomasti testaamaan, mut tonninen RR oli mun mielestä kyykkypyöräks tosi helppo keulittava. Varmaan johtuu juurikin hyvästä ja tasasesta väännöstä, mitään yllätyksiä ei kaasun kanssa tullu. Kymmenen minuutin testiajolla pysty jo nostaa siihen kulmaan, ettei tarvinu kiihdyttää keulan ylhäällä pitämiseksi. Helppo keulittava siis. Toisaalta kyllä ohjaaminen keula pystyssä ei onnistunu sitte ollenkaan, mut vika oli kyllä varmasti kuskissa. Huomattavasti vaikeempi kuitenki kammeta mutkiin keula pystyssä ku tollanen supermoto, mikä nyt ei tietysti yllätä ketään.

    Mukavalta pyörältä tuntu muutenkin, vaikee sanoo mitään tarkempa ku en oo ajanu radalla tai ees mutkasella tiellä... enkä tota kymmentä minuuttia enempää
  8. #38
    Lainaa (Mosse @ Heinä. 05 2006,13:53) kirjoitti
    Ei muuta kuin kauppaan hommaamaan kokohuilua! Punnitsitko/osaatko arvioida, paljonko oli painoeroa putkistojen välillä?
    Tottamooses punnitsin, orkkis oli muistaakseni lämpösuojineen jne. jotain 10,6 kg, Moriwaki kokohuilu (teräksiset alkukäyrät + titaanivaimennin) tais olla jotain 6,4 kg eli sellanen 400 Eur/kg painonsäästöäkin tuli ostettua.
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
  9. #39
    Aika paljon kevyempi kuin tuo vakio putki. Mun pitäisi mennä säädättämään/penkittää tuo oma kun siihen on laitettu Yoshimuran slipari. Samalla olisi sitten ensi kevättä varten vertailu kuvaa kun silloin laitetaan kiinni powercommanderia ja muuta pientä.
  10. #40
    Ajattelin että tänne olisi hyvä kertoa kokemuksia jne CBR 1000RR pyörästä. Tänään vaihdoin 15 piikkisen vakion tilalle (16) ja kävin kokeilemassa nopeusnäyttöön. Mittarin mukaan ajoin 100km/h ja nopeusnäyttö näytti 87km/h eli nopealla laskutoimituksella ero oli 13%. Nyt vaan enemmän testailee tuliko se mukavammaksi ajaa.
  11. #41
    Mimmosesta vauhdista/millä vaihteella tonnisella rr:llä saa keulan kaasua humpsuttamalla nousemaan?
  12. #42
    riippuu niin kuskista....
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  13. #43
    Täysin noviisikin saa vielä kakkosella. Vauhtia 100-150 tai jotain.
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  14. #44
    Hyvin lähtee kakkosella satasen vauhdista kaasulla vaikka on tota elopainoa kertyny reilu satanen
  15. #45
    Juu kyllähän se kakkosella nousee mukavasti 100km/h vauhdista mutta olkaa varovaisia kun kokeilette
  16. #46
    Kuulemma vaarallinen ajokortille...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  17. #47
    Lainaa (jhayrin1 @ Heinä. 11 2006,16:30) kirjoitti
    Kuulemma vaarallinen ajokortille... *
    todellakin..
  18. #48
    ^ Joko olet pyörän hankkinut?



  19. #49
    juu, tuli niin hyvä sukisuki (k6 1000)vastaan et päädyin sellaseen ku noist hondista pyydettiin mielestäni kohtuu paljon,eikä se tricolori iskeny yhtään.. mut ehkä seuraavax ..?
  20. #50
    ^Onnea uuden pyörän johdosta
  21. #51
  22. #52
    itellä -05 Repsol edition mallin cebari ja kokemukset todella positiiviset.

    Viime kesän ajoin jostain syystä aluksi Kawa 10R:llä 04 mallilla mutta ei todellakaan ollu minun makuun, Kasawika ei ole moottoripyörä. Vaihdoin sen Gigseriin 1000R tarjolle sattu 03-malli ja kyyti oli paljon parempaa mutta jarruissa ei ollu oikein kunnollista tuntoa. Pyörä oli huollossa ja koeajossa cebari... Piti saman tien vaihtaa. En kyllä ole paremmalla vielä ajanu, vaikka montaa on tullu testattua. Tälle kesälle kilsoja noin 7000 ja laite on yllättävän hyvä matka-ajossa. Tukevampi ja vähemmän tuuliherkkä kuin suska eikä välitä urista tuon taivaallista. Kiristin edestä vaimennuksia 1/2 kierrosta ja löysäsin takaa saman verran ja avot.

    Ei ongelmia vaikka pituutta 190 ja painoa yli 100... tosin kyykyissä peileistä ei näy kuin kyynärpäät mutta kaikkea ei voi saada... seuraava saattaa kokeeksi olla bemarin K1200S



  23. #53
    Lainaa (cbr1000RR @ Elo. 07 2006,16:49) kirjoitti
    itellä -05 Repsol edition mallin cebari ja kokemukset todella positiiviset.

    Viime kesän ajoin jostain syystä aluksi Kawa 10R:llä 04 mallilla mutta ei todellakaan ollu minun makuun, Kasawika ei ole moottoripyörä. Vaihdoin sen Gigseriin 1000R tarjolle sattu 03-malli ja kyyti oli paljon parempaa mutta jarruissa ei ollu oikein kunnollista tuntoa. Pyörä oli huollossa ja koeajossa cebari... Piti saman tien vaihtaa. En kyllä ole paremmalla vielä ajanu, vaikka montaa on tullu testattua. Tälle kesälle kilsoja noin 7000 ja laite on yllättävän hyvä matka-ajossa. Tukevampi ja vähemmän tuuliherkkä kuin suska eikä välitä urista tuon taivaallista. Kiristin edestä vaimennuksia 1/2 kierrosta ja löysäsin takaa saman verran ja avot.

    Ei ongelmia vaikka pituutta 190 ja painoa yli 100... tosin kyykyissä peileistä ei näy kuin kyynärpäät mutta kaikkea ei voi saada... seuraava saattaa kokeeksi olla bemarin K1200S
    Samat sanat, kokeiltu on muutkin kilokyykyt mut RR otti voiton.
    Seuraavaksi KTM950SM (sit joskus)
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  24. #54
    Vaihdoin juuri K3 kilogixerin uuteen -06 1000 RR:ään.
    Hyvä pyörä! Ketterämpi ja pienempi kuin Suzuki. Menee melkein sisäkaarteen puolelta ojaan samalla ohjauksella, kun Suska vaan painoi suoraan. Jarrut todella hyvät ja tunnokkaat ja nestekytkin tekee vaihtamisesta pehmeää. Ulkonäkö omasta mielestäni RR:ssä on aina ollut paras kilokyykyissä. Mittaristo on selkeä ja toimiva. Muutamia "leluosia" pyörästä löytyy, joidenka pitkäaikaiskestävyys on vielä ?. Lisäksi vahaaminen on hankalaa lukuisten kulmien, saumojen ja mattapintaisten muoviosien takia.

    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  25.  
  26. #55
    Mun mielestä taas siinä mittariosastolla on Bladessa eniten parannettavaa. jotenkin tosi vanhan ja ruman näköinen se mittaristo. Samaten kaikki jarru- ja muut nestesäiliöt sekä hätäkatkaisin on vähän halvan näköisiä. Vois olla vaikka samat systeemit, kuin 600 f:ssä.
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12