Kattelin motonetissä Sigma bc1200, paketissa luki että, max speed 60? Kyselin myyjältä että eikö näytä enempää vai mitä se tarkoittaa? ei tienny.. Mitenköhän on??
Valmistajan sivulla luvataan 199 km/h(maza @ Heinä. 07 2006,12:45) kirjoitti
Sigma BC 1200
Tuota noin... BC1600 luvataan se 199 ja se onkin sitten suurin lukema joka näkyy actiivisena näytöllä, mutta kuitenkin se tallentaa suuremmatkin nopeudet. Mulle on ainakin aivan se yksi ja sama näkyykö siinä actiivisena 300 vai 199 vai vain 150 koska yleisesti ajan kierrosten perusteella
http://www.trailtech.net/accessories_1.htm
eikö tuolla sivulla olevia magneettipultteja myyvä missään suomessaMy Webpage
koittaa siniseks
Triumph Tiger 800 XRX
eikö kukaan tosiaan tiijä noista magneettipulteista ,onko suomes saatavilla
Triumph Tiger 800 XRX
noita magneettipultteja kannattaa kysellä crossi/enska mopoja myyvistä liikkeistä. enduroissa toi magneetilla toimiva nop.mittari on enempi sääntö ku poikkeus(OULA @ Heinä. 09 2006,13:02) kirjoitti
www.trackpunkracing.com
Stormilta löytyy noita magneettijarrupultteja..
busanistit +200mph club finland
Onpahan muuttunut perhana. Mun BC1200nen kyllä näyttää kiltisti kaikki mitä vaihteistosta löytyy, keskituella tietysti(kera @ Heinä. 07 2006,13:09) kirjoitti
![]()
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
http://www.storm-motor.fi/advanced_search_result.php?keywords=magneetti&x=0& y=0
Mulla on tollanen pultinkantaan sopiva neodymium-magneetti. Ilmarakoa anturiin on noin 5mm ja hyvin toimii. Kohdistus on tärkeää. Anturin tälläsin sen omalla kiinnittimellä ja pikaliimalla jarrusatulan pidikkeeseen. 215 km/h on ainakin näkynyt taulussa, tosin se lukema ajettiin vaan huoltopukin päällä...
Sigma
Tässäpä kuvat Sigma 1200 asennuksesta..
Pyörä Blade -93
Laite makso motonetissä 17,90€
Eturenkaan ympärykseksi mittasin maalarinteippi systeemillä 1803,80mm eli Sigmaan luku 1804.
2komponenttiliimalla magneettimeisselin kärki jarrulevyn niitin reikään ja anturi iskariin..
Raakasti vaan ruuvi läpi...
Siinä se sitten näpöttää...
Täytyy kyllä kysyä... Miks ihmeessä te niitä sigmoja laitatte mopoon kiinni?
Tokihan mä ymmärrän, jos rakentaa tai muuten vaan joutuu heittämään alkuperäisen mittarin hevonkuuseen, niin se on ok. Mutta, eiköhän tuo mopon oma, alkuperäinen mittari näytä ihan riittävän oikein... Ja siihen sitten lisää se +10kmh ja hyvin menee.
Ok, jos joku toteaa, että kellon takia, niin perustelu on siltä osin hyväksyttävissä.
Mutta mitä muuta sellaista, se tuo mukaansa että kannattaa ruveta värkkäilemään. Vai onko kyse siitä että löytää itsestään sen pienen "kontrollifriikin" joka haluaa tietää aina kaiken, mikä on mitattavissa.
![]()
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Mullon varmaan joku vika kun tulee vain 115 maksimi näyttö !
hehheheeeeee
niijoo sentakia tarkka mittari ko ei tienny mittarivirhettä uuvessa mopossa .
Nopeusnäytöt ei suomes oo näyttänny mut ruåttissa kyllä näyttäävät pyöränkii .
ei tartte ko ajjaa sitä sallittua noppeutta justiin niin suurin osa kotiloista tullee perä eeltä vastaan ja vähempi roikkuuvatten tarakan takana niin on mukavenpata ajella .
Triumph Tiger 800 XRX
Taitaa itelläni olla suurimmaksi osaksi puuhastelemisen iloa! Ja kyllähän tuo muutenkin ihan näppärä vekotin on, kellot ja systeemit..