Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Vaivaan taas kerran..
    Mulla on uudet vaimentimet mopossa ja vakioputkiin nähden, putket muuttui jonkin verran. Nyt siis tarvisinkin 2kpl noin 25cm putkia taivutettuna S-mutkalle tai vastaavasti hitsattuna mutta jälki pitäis olla siistiä?? Onko pk-seudulta kellään mitään kokemuksia ja osaisi suositella hyvää paikkaa.
    Kemppainen Takmillillä on kova jätkä muttei tee putkia mulle.
    Kaikenlaisia rälläkkä-puikko-miähiä tietysti on mutta jälki on sen mukaista.
    Näillä mennää!
    Otetaan sitten vitsinä tämä putkentaivutus..
    Honda CRF 250 L
    Itsellä ei ole kokemuksia mutta tätä on alan miehet kehuneet: http://www.ristotiittanen.fi/
    Isoo vatta on tyhyjänä h*levetin ruman näköönen.
    Lainaa (Stube @ Kesä. 06 2006,13:47) kirjoitti
    Itsellä ei ole kokemuksia mutta tätä on alan miehet kehuneet: http://www.ristotiittanen.fi/
    Paikan tunnistaa siitä, notta tienvarret pullottaa paikkaan jonottavia kotiloita. Todella SUOSITTU paikka, eli voisi kuvitella hinta- / laatusuhteen ja työnjäljen olevan kohdallaan. Monesti olen tuossa nähnyt myös erilaisia "rakennelmia", joihin on sitten selkeästi väännetty "käsityönä" .
    <p>2002-2014</p>
    Tiittasella kyllä osataan. Vein vanhan V6 tanikan sinne niin tunnissa repivät vanhan putkiston pois ja tekivät pätkistä käsityönä taivutellen uuden aina pakosarjoilta perään. Siinä riittää pönttöjä ja mutkia, peränylitykset ja kaikki.

Niiden putkentaivutin on semmonen tavallinen, jossa se putki kuitenkin vähän menee lysyyn mutkien kohdalla, eli se poikkileikkaus ei pysy ihan ympyränä. Jossainhan tehdään niin että sen taivutetun putken läpi vedetään vielä semmonen pallura joka pakottaa putken ympyrän malliseksi joka kohdasta. (vrt. verisuonen pallolaajennus )
    MC Mankkaan Peruuttajat
  6.  
    Lainaa (YLLE @ Kesä. 06 2006,13:30) kirjoitti
    Otetaan sitten vitsinä tämä putkentaivutus..
    En mä tonne uskalla viedä, nousee liian ylös putket
    Näillä mennää!