Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Jeps...eli minkälaisia käyttökokemuksia porukoilla on noista pehmeistä sivulaukuista ja takasatulan päälle tulevista pehmeistä takalaukuista? Myös eri merkkien *(Oxford, Giwi, IXS yms) hinnat ja käyttökokemukset kiinnostaa...

    Miten nuo sivulaukut mahtavat käyttäytyä ylösvedettyjen putkien kanssa? Sulavatko vaiko eivät? Itsellä Firestormi ja hi-pipet. Vaimentimet nyt ei mahdottomasti kuumene, mutta kuitenkin.

    Tarkoitus olisi lähteä reissuun, mutta en viitsi raiskata pyörää kiinteillä telineillä ja rinkka selässä en enää lähde!

    Ja etukäteen kiitokset niille, jotka vaivautuvat vastaamaan
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  2. #2
    Itsellä ollut tämän kevään (4-5tkm) käytössä Ixs merkkiset pehmeät sivulaukut. (ostin kaverilta käytettynä)

    Hyvin toimivat minun pyörässäni (GSX600F-88), saa hyvin säädettyä siten, että nojaavat tukevasti pyörän takaosaan. Lisäksi kiinnitysremmit ovat luotettavan tuntuiset.

    Kovin suuria painojahan noihin ei pidä laittaa, mutta kyllä ne yllättäviä kestävät. Itse kuljetan itse asiassa eniten viiden hengen lapsiperheen ruokaostokset. Muutoin riittävät hyvin, mutta viikonloppuostoksiin tarvitsen repun lisäksi selkään.

    Mutta juuri viimeviikolla koitimme laukkuja kaverin pyörään (GSX600R-97), niihin ne eivät käyneet ainakaanilman pientä askartelua, joten jätimme laittamatta. Vilkut olivat sellaisessa paikassa, että ne eivät olisi näkyneet ja olisivat varmasti painuneet rikki (ei alkup. paikallaan). Lisäksi pyörän perä oli niin "pullean" mallinen, että laukkuja ei oikein saanut hyvin istumaan mitenkään. Tuossakaan vielä ei putki haitannut kuitenkaan.

    Mutta kaveri jolta ostin, sanoi että omassa pyörässään, jossa oli ollut ylösvedetyt vakioputket (ei kuitenkaan mitään satulan alla olevaa putkea), ei voinut käyttää lainkaan, koska laukut olisivat tulleet putken päälle (ulkopuolelle) ja jääneet vielä vinoon. Samalla olisi taatusti saanut poltettua ainakin jotain pilalle.

    Sehän noissa on, että ne kyllä syövät mopon pintaa aika nopeasti. Omassa vanhassa mopossa ei väliä, ja olenkin käyttänyt aivan päivittäisessä ajossa, mutta nyt jo näkyy hankausjäljet selkeästi. Epäilemättä uudemmassa mopossa en antaisin noin käydä.

    Hyvää niissä taasen on niiden helppo käytettävyys. Kun pääsen perille esim. töihin, nappaan ne olalle ja kun taase on lähdön aika, ne ovat hetkessä takaisin paikallaan, vain kaksi pika kiinnikettä ja tarkistus! Lisäksi painopiste ei ole lainkaan niin paha kuin esim. takalaukussa, jota myös käytän ajoittain. Repussa en mielellään kuljeta mitään, itse asiassa reppua kuljeta usein näissä Ixs-laukuissa.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  3. #3
    Itelläni on Louikselta tilatut sivulaukut. Viime kesänä reissua heitin ja hyvin pysy laukut kyydissä. Varmuuden vuoksi pakkasin tavarat luakkuihin muovipussin kera, jos sade olis päässy yllättään.. Näin ei kuitenkaan käyny.

    Hornetin pakoputki ei liikaa laukkua lämmittäny, eli ei senkään puolesta ongelmaa..

    Samoilla perusteilla mitä itsekin toit esille päädyin kangaslaukkuihin, eikä hintakaan Louiksella päätä huimannut. Uskaltaa suositella.
  4. #4
    Itsellä on moto detailin laukut. Motowelhoilta reippaan viiskypää. Hyvin toimi sevenfiftyssä. Sv:ssä en ole vielä kokeillut. Tarpeeksi kovat pitääkseen kuitenkin muotonsa. Hyvä kiinnitys, tosin hieman hankala, mutta pikku fiksaamisella helpottaa. Sateessakin toimii huput, pysyi reippaamassakin menossa päällä. Kumimatto pohjalle ja pohja kiinni niin ei naarmuja kun ei mihinkään liiku. Knips ja naps niin laukut irti ja jalan (fiksaamisen jälkeen). Pohja tosin liukas kyytiläisen pyllylle, mutta mitäpä kumimatto ei korjaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen laukkuihin.


    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  5. #5
    Mulla on sellainen takasatulan päälle tuleva laukku ja on erittäin kätevä. Remmeillä kiinitetään, hyvin on pysynyt eikä katteetkaan ole kärsinyt. Kuuluupa laukkuun vielä toimiva sadesuojakin, tavarat on pysynyt kuivana vaikka on pitkiäkin pätkiä joutunut vesisateessa ajamaan. Laukku on Polo-merkkinen ja maksoi muistaakseni noin 50e. Tavaraa on mahtunut sen verran mitä 10 päivän Norjan-reissussa tarvitsin. Pyörä on 600 gsx-r.
    *harrastukset on väärät jos kaikki rahat ei mene*
  6. #6
    Itsellä kolmen laukun satsi. Sadehuput ei ainakaan itsellä toiminut viime viikon sateissa eli putkikassin päälle venytettävä suoja meinasi lähteä lentoon kolme kertaa ennenkuin uskoin ja poistin kokonaan. Sivupussisuojat suojasivat periaatteessa mutta yksi sivu jää osittain auki, jolloin renkaasta ja jostakin pääsi vettä lentämään hupun sisään ja laukun renkaan puoleiselle sivustalle ja sitä myöten myös imeytymään laukun sisäpuolelle. Valkoiset t-paidat saivat rusehtavan sävyn . No suojasi ne sadehuput sen verran sivulaukkuja ettei ulkovuori tullut paskaiseksi. Suosittelen pakkaamaan vaatteet muovipussin sisään.
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  7. #7
    Tulipa hommattua pehmeät laukut itsellekin. En vielä ehtinyt tutkailla kiinnitystä sen tarkemmin, mutta kuinkas muut laittaa nuo kiinni? Noissa laukuissa on kaksi vyötä penkin yli ja mukana tuli kaksi "kuminauhaa", jotka on kai tarkoitettu varmistamaan jotenkin. Laitatteko jonkun remmin penkin alta vai ihan penkin päälle ja painovoima pitää paikallaan? Mihinkähän nuo varmistusnauhat kannattaa laittaa? Pyörän perää ajattelin suojata kontaktimuovilla, jottei liikaa naarmuuntuisi.
    FZS 600 Fazer, -00
  8. #8


    Tuo oli ihan pätevä laukku omalla euroopanreissulla, eikä maksa kuin 39.90e www.louis.de Bestellnr. 10025337
  9. #9
  10. #10
    Sivukatteidem suojaus kannattaa tehdä huolella. Jonkun tuossa kertaalleen mainitsema kumimatto varmaankin paras, itse en ole kokeillut kuin teippiä. Tuloksena raapimisjäljet sivukatteissa. Aina kun laittaa pehmeät sivulaukut paikalleen kannattaa pieni hetki uhrata pölyjen pyyhkimiseen katteista.
    SV 650 S -03 Loukkaantui 7.5-06, kuoli saamiinsa vammoihin 23.5-06
    Z 750 S -06
  11. #11
    "Hirveän tiukasti niitä ei kuitenkaan kiinni saa, joten ne liikkuvat ajaessa hieman. Kannattaa siis suojata sivukatteet jollain tapaa ettei mene maalipinta pilalle."

    Jeesusteippiä olen käyttänyt kohtuullisella menestyksellä.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    Moto Guzzi California EV Touring, BMW F650 Funduro
  12. #12
    Joo Norjan reissulla tulin siihen tulokseen että kannattaa teippailla sivukatteita.

    Sekä etten tankkilaukua enää käytä.

    Tällä hetkellä kuminen säkki takaritsillä joka paras vaihtoehto. Toki pehmeät laukut kulkee edelleen messissä jos pidempiä reissuja teen. Sivut eivät minulla vettä vuotanee 10 pvän reissussa kertaakaan vaikka vettä saatiin niskaan välillä hieman reilumminkin. Toki näppärä ompelee tai ompeluttaa sinne kumia Sadesuojat pysyivät koko reissun todella hyvin ilman mitään sen kummempia virityksiä vaikka vauhti välillä lipsahtikin reippasti yli kahden markan. Remmit olen vaihtanut erilaisiksi että on nopeampi irroittaa ja kasata ja varmempi pitävyys. Kaikilla remmeillä en edes laita kiinni.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  13. #13
    Jooo-o, Oxfordin pehmot on. Laitoin alle Foliatec:in kalvot peräpäähän ja siihen sit vaan remeleillä ja mustekaloilla... vauhtia tosinopeutena käytin sitä maakista 300km/h, saksassa.. ei valitelleet kyytistä, eikä ilmavirrasta..
    Ilman kalvoja olisi katteet olleet varmana naarmuilla...
  14. #14
    Lainaa (rammus @ Kesä. 03 2006,23:02) kirjoitti
    Itsellä on moto detailin laukut. Motowelhoilta reippaan viiskypää. Hyvin toimi sevenfiftyssä. Sv:ssä en ole vielä kokeillut. Tarpeeksi kovat pitääkseen kuitenkin muotonsa. Hyvä kiinnitys, tosin hieman hankala, mutta pikku fiksaamisella helpottaa. Sateessakin toimii huput, pysyi reippaamassakin menossa päällä. Kumimatto pohjalle ja pohja kiinni niin ei naarmuja kun ei mihinkään liiku. Knips ja naps niin laukut irti ja jalan (fiksaamisen jälkeen). Pohja tosin liukas kyytiläisen pyllylle, mutta mitäpä kumimatto ei korjaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen laukkuihin.


    Samanlaiset nyssäkät tuli hankittua mutta meikäläisellä juuri laukkujen muoviset kiinnikkeet ei pysy lukossa (siis ne millä laukut kiinnitetään pohjakankaaseen. ovat samanlaiset mitä repuissa käytetään). Tiedä sitten onko mulla joku maanantaiversio. Reissulla ratkaisin onkelman niin, että laitoin puutikun kiilaksi siihen kohtaan, mistä kiinnikkeet avataan. Vaikuttavat jotenkin liian löysiltä, eivät ole jämäkästi lukossa. Liukkaan pohjan ratkaisin niin, että tungin koko pohjakankaan takapenkin alle rytyyn niin, että kiinnikeremmit kulki penkin ja takakatteen välistä. Hyvin toimi ja mamma pysyi kyydissä.

    Fillarina Daytona
  15. #15
    Itse tilasin Englannista muiden härpäkkeiden ohella Oxford 1st time-laukkusarjan.

    Oxprod -> luggages -> 1st Time

    Setti sisältää magneettitankkilaukun, takalaukun sekä sivulaukut. Tavaraa saa upotettua noihin laukkuihin vähintäänkin riittävästi. Asennus on luonnollisesti remmeillä, joita ensimmäisellä asennuskerralla sai vähän funtsailla, että mihis tämä remmi nyt sitte oikein....
    Nyt muutaman asennuskerran jälkeen homma hoituu muutamassa minuutissa ja laukut pysyvät varsin hyvin paikoillaan...siellä kovemmassakin kyydissä...
    Laukkujen mukana tuli aivan hulluna eri mittaista ja näköistä remmiä, joten kiinnitystarpeita on kyllä riittämiin. Mukana tottakai myös sadehuput joka laukkuun. Niin ja takalaukku muuttu säpäkästi selkärepuksi, kun kaivaa selkäremmit laukun uumenista esiin.

    Hintaansa nähden ( 53£ -> ~80€ ) oon ollut varsin tyytyväinen hankintaan.
    Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja sehän on ennenkin riittäny....
  16. #16
    motodetailin sivulaukut oli parikesää. toimivat ihan ok, mut vettä ei pitänyt tippaakaan, sadesuojat suojas kyllä yläpuolelta, alhaalta keräs kuraa, Karkeesta kankaasta ei lähtenyt paska kun painepesurilla. Jonkin aikaa kattelin kauppoja ja nettiä ja lopulta en oikein olllu tyytyväinen saatavilla olevaan tarjontaan, joten tekasin ite.... tietty. Tämä versio on toki vielä aika helppotekoinen, ei vaadi mitään ihme taitoja, ompelukone helpottaa mut käsinkin voi hihnojen ompeleet tehdä..

    http://www.24.fi/mcjaykat siellä kalusto/projektit -> vedenpitävät pehmeät sivulaukut sporttiin.

    Ens talvena vois vähän kehittää et sais korkeammat ja kapeammat, Vois kokeilla jopa laittaa niin et sulku oli ylös ja ehkä "puolikovat". tai sit pikakiinnikket suoraan pyörään jotain ku SW-motekin telineissä..

    kaikenlaista pitää olla et mokkihöperyys ei iske talven pimeinä iltoina..



    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  17. #17
    Meitillä ollu viis vuotta nuo Givin pehmeet laukut ja helpolla ei ole päässeet. Aina liikaa tai ****sti liikaa tavaraa eikä vieläkään ole vetoketjut poksahdelleet. Pitänee vettäkin jotenkuten, sisäkassit tuli mukana, hyvät vermeet.
    FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone
  18. #18
    Lainaa (Duster @ Heinä. 22 2006,11:29) kirjoitti


    Tuo oli ihan pätevä laukku omalla euroopanreissulla, eikä maksa kuin 39.90e www.louis.de Bestellnr. 10025337
    Hitto ku kätevän näköinen! Miten sä oot ton ratkaissut?? Kiinnostaa ehdottomasti tietää!!!
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  19. #19
    Edellisen valokuvan kaltainen laukku löytyy myös Bagsterilta. Kiinnitystä varten penkin alle tulee vahvikekangas josta näkyviin penkin viereen jää pelkät vetoketjut, vastaavasti laukun reunoissa myös vetoketjut valmiina. Nosta laukku paikalleen, vedä vetoketjut kiinni molemmin puolin ja aja. Helppo ja nopea.
    Tarkoitettu lähinnä kyykkypyöriin, joihin ei saa (tai sovi tyyliin) kiinteitä laukkuja.

    Valmistaja antaa muistaakseni suosituksen suurimmasta sallitusta nopeudesta, 130km/h. Käytännössä on kestänyt ja pysynyt kyydissä vielä pitkäaikaisella 180 km/h keskinopeudella ja hetkittäin yli 250 km/h.

    Samalta valmistajalta myös tankkilaukkujärjestelmät. Koko tankin peittävä nahkainen tankin suojus saatavana käytännössä kaikkiin pyöriin pyörän alkuperäisvärityksen mukaisena. Tankkilaukun kiinnitys pikalukituksilla tankinsuojukseen. Tämäkin helppo ja nopea, ei enää naarmuja tankkiin, säänkestävä. Itselläni kahden kesän kokemus, toimii.

    2-3 viikon Euroopan reissulle joutuu vähän karsimaan mukaan otettavien tavaroiden määrää, mutta onnistuu.
    Huonoa se, että toimii ainoastaan yhden hengen kuormalla, laukku tulee kyytiläisen penkin paikalle.

    Lisätietoja www.bagster.com.
  20. #20
    Lainaa (rammus @ Kesä. 03 2006,22:02) kirjoitti
    Itsellä on moto detailin laukut. Motowelhoilta reippaan viiskypää. Hyvin toimi sevenfiftyssä. Sv:ssä en ole vielä kokeillut. Tarpeeksi kovat pitääkseen kuitenkin muotonsa. Hyvä kiinnitys, tosin hieman hankala, mutta pikku fiksaamisella helpottaa. Sateessakin toimii huput, pysyi reippaamassakin menossa päällä. Kumimatto pohjalle ja pohja kiinni niin ei naarmuja kun ei mihinkään liiku. Knips ja naps niin laukut irti ja jalan (fiksaamisen jälkeen). Pohja tosin liukas kyytiläisen pyllylle, mutta mitäpä kumimatto ei korjaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen laukkuihin.
    Samanmoiset laukut on Hornetissa. En oikein uskaltanut niitä putkiin kiinni kiristää, joten askartelin pyöreästä alumiiniputkesta tukiraudat takajalkatapeilta kauhukahvan kiinnityspultteihin. Noihin "tukiin" laukut on helppo kiristää myös alapuolelta, ja ne pysyvät irti putkista.

    Sadesuojat ovat aivan ala-arvoiset: Laukkujen takapuoli kastuu joka tapauksessa, ja surkean ohut kangas repesi kuminauhan ompeleesta jo hetkisen ajon jälkeen. Lopulta ~200 vauhti repi jo puoli sadesuojaa irti kuminauhasta, ja tämä puolikas sitten sotkeutui niin komeasti laukun vetoketjuun kiinni etten ole vieläkään jaksanut alkaa sitä siitä irti leikkelemään. Onpahan jotain puuhaa vielä tuleville talvi-illoillekin. Toiselle sadesuojalle ei käynyt ihan yhtä pahasti, mutta pahasti kuitenkin. Muovipussia siis tarvitaan, mutta muuten laukut ovat mielestäni hintansa arvoiset.
    Try again. Fail again. Fail better.
  21. #21
    Lainaa (äRRäpää @ Joulu. 15 2006,13:12) kirjoitti
    Edellisen valokuvan kaltainen laukku löytyy myös Bagsterilta. Kiinnitystä varten penkin alle tulee vahvikekangas josta näkyviin penkin viereen jää pelkät vetoketjut, vastaavasti laukun reunoissa myös vetoketjut valmiina. Nosta laukku paikalleen, vedä vetoketjut kiinni molemmin puolin ja aja. Helppo ja nopea.
    Tarkoitettu lähinnä kyykkypyöriin, joihin ei saa (tai sovi tyyliin) kiinteitä laukkuja.

    Valmistaja antaa muistaakseni suosituksen suurimmasta sallitusta nopeudesta, 130km/h. Käytännössä on kestänyt ja pysynyt kyydissä vielä pitkäaikaisella 180 km/h keskinopeudella ja hetkittäin yli 250 km/h.

    Samalta valmistajalta myös tankkilaukkujärjestelmät. Koko tankin peittävä nahkainen tankin suojus saatavana käytännössä kaikkiin pyöriin pyörän alkuperäisvärityksen mukaisena. Tankkilaukun kiinnitys pikalukituksilla tankinsuojukseen. Tämäkin helppo ja nopea, ei enää naarmuja tankkiin, säänkestävä. Itselläni kahden kesän kokemus, toimii.

    2-3 viikon Euroopan reissulle joutuu vähän karsimaan mukaan otettavien tavaroiden määrää, mutta onnistuu.
    Huonoa se, että toimii ainoastaan yhden hengen kuormalla, laukku tulee kyytiläisen penkin paikalle.

    Lisätietoja www.bagster.com.
    Mistähän tota bagsterin takalaukkua sais suomesta? Keravalla löyty joku liike mutta ei niilläkään ollut tuonne taakse niitä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  22. #22
    Lainaa (rammus @ Joulu. 15 2006,15:31) kirjoitti
    Lainaa (äRRäpää @ Joulu. 15 2006,13:12) kirjoitti
    Edellisen valokuvan kaltainen laukku löytyy myös Bagsterilta. Kiinnitystä varten penkin alle tulee vahvikekangas josta näkyviin penkin viereen jää pelkät vetoketjut, vastaavasti laukun reunoissa myös vetoketjut valmiina. Nosta laukku paikalleen, vedä vetoketjut kiinni molemmin puolin ja aja. Helppo ja nopea.
    Tarkoitettu lähinnä kyykkypyöriin, joihin ei saa (tai sovi tyyliin) kiinteitä laukkuja.

    Valmistaja antaa muistaakseni suosituksen suurimmasta sallitusta nopeudesta, 130km/h. Käytännössä on kestänyt ja pysynyt kyydissä vielä pitkäaikaisella 180 km/h keskinopeudella ja hetkittäin yli 250 km/h.

    Samalta valmistajalta myös tankkilaukkujärjestelmät. Koko tankin peittävä nahkainen tankin suojus saatavana käytännössä kaikkiin pyöriin pyörän alkuperäisvärityksen mukaisena. Tankkilaukun kiinnitys pikalukituksilla tankinsuojukseen. Tämäkin helppo ja nopea, ei enää naarmuja tankkiin, säänkestävä. Itselläni kahden kesän kokemus, toimii.

    2-3 viikon Euroopan reissulle joutuu vähän karsimaan mukaan otettavien tavaroiden määrää, mutta onnistuu.
    Huonoa se, että toimii ainoastaan yhden hengen kuormalla, laukku tulee kyytiläisen penkin paikalle.

    Lisätietoja www.bagster.com.
    Mistähän tota bagsterin takalaukkua sais suomesta? Keravalla löyty joku liike mutta ei niilläkään ollut tuonne taakse niitä.
    Olipas sittenkin 135 € hinta. Onhan tuo suolanen, mutta tilasin! Toivotaan että on hyvä.

    Kiitos neuvosta!

    Jutako on muuten firman nimi.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  23. #23
  24. #24
    Kellään tollasia Givi silver bag-laukkuja käytössä? Tarviiks noi tukiraudat vai pysyykö ilman? SW-motechilt sai vissiin ainaki jonkinlaisia tukia?
    Suzuki Hayabusa vm.2009 2017->
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  25. #25
    Silver Bagit pelaa ilman tukiakin, mutta kyllä itelläkin kävi mielessä sellaisten laitto.

    edit. Joko muuten omistit nuo? Varmaan myisin omat pois melko halvalla. Seuraavan eurooppareissun teen pienemmällä kuormalla.
    "Whatever"

    Kuvat.fi
    Flickr
  26. #26
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Silver Bagit pelaa ilman tukiakin, mutta kyllä itelläkin kävi mielessä sellaisten laitto.

    edit. Joko muuten omistit nuo? Varmaan myisin omat pois melko halvalla. Seuraavan eurooppareissun teen pienemmällä kuormalla.
    Kerkesin jo ostamaan Nyt en vaan enää löydä millään sellasia tappeja pikalukituksella mistään ku ei varsinaisia rautoja sentään viitseis laittaa.
    Suzuki Hayabusa vm.2009 2017->
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  27. #27
    Ekassa pyörässä oli Bagsterin laukut.

    Plussaa
    Ei tarvitse kiinnitysrautoja
    Helppo ottaa mukaan ja heittää kyytiin
    Yleensä ei maksa paljon
    Sopii pyörään kuin pyörään

    Miinusta
    Mahtuu vähän
    Jo eka kesän jälkeen näyttää roisilta
    Jos haluu tukevammin kiinni, niin vaatii sitomista sinne tänne
    Hankala saada puhtaaksi (varsinkin ketjurasvasta)
    Jos lastaa liikaa roikkuu miten sattuu ja eivät kestä kasassa
    Vedenpitävyys sadesuojillakin on huono
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Muista, elät NYT.
    Roppa vanhenee mutta mieli vaan ei...
  28. #28
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Silver Bagit pelaa ilman tukiakin, mutta kyllä itelläkin kävi mielessä sellaisten laitto.

    edit. Joko muuten omistit nuo? Varmaan myisin omat pois melko halvalla. Seuraavan eurooppareissun teen pienemmällä kuormalla.

    Laitoin S^Hansu privaa, mutta ei tunnu lähtevän viestit? Onko laatikko täynnä?
    Tuono V4R APRC
  29. #29
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Ekassa pyörässä oli Bagsterin laukut.
    ...
    Vedenpitävyys sadesuojillakin on huono
    Kuivasäkki on näppärä ratkaisu sisäkassiksi. Noita saa eri kokoisina. Oma suosikki on sellaisesta hyvälaatuisen telttakankaan oloisesta kankaasta tehty. Kevyt, ohut eikä itessään täytä laukkua.

    Se taas ei sellaisenaan ole paras ratkaisu mustekalan kanssa takapenkille, siihen ottaisin paksumpaa materiaalia olevan.
    Nykyiset: Yamaha FZ 1 N, Solifer SMA -79.
    Entiset: Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  30.  
  31. #30
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Joe kirjoitti Katso viesti
    Kuivasäkki on näppärä ratkaisu sisäkassiksi. Noita saa eri kokoisina. Oma suosikki on sellaisesta hyvälaatuisen telttakankaan oloisesta kankaasta tehty. Kevyt, ohut eikä itessään täytä laukkua.

    Se taas ei sellaisenaan ole paras ratkaisu mustekalan kanssa takapenkille, siihen ottaisin paksumpaa materiaalia olevan.
    https://www.xxl.fi/sea-to-summit-sts...115094_1_style

    Tuollainen "sisäpussiksi". Ei ole painolla pilattu ja toimii.

    Itsellä on Ortlieb:n PD350 35l pussi Bimmerin takapenkin päällä aina tarvittaessa remmillä sidottuna. Pitää vettä, eikä kavahda kovaakaan kyytiä. Ainakin 240km/h pussi pysyy mukana eikä repeile. Tuon kovemmalla vauhdilla en ole kokeillut, kun nuo testipaikat täällä kotimaassa on vähän harvemmassa Ja melontareissuilla toi on ehdoton.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen