Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Olen vannoutunut yamaha fazermies, mutta olisi vaihdossa nyt tuollainen vfr-800 vm. 2000. ajettu 16000km saksasta. Millainen pyörä on ja millaiset erityispiirteet, kokemuksia kiitos.

    PS. Olen aivan tosissani vaihtamassa. Katselin bikez.com ista, että 80 kW ja 209kg kuivana, onko miten raskas ajettava ja miten kakspäällä pitempi reissu?
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
  2. #2
    Ajoasento kohtuu pysty.
    Helppo käsitellä liikkeessä.
    Paino ei pahemmin haitannut (ainakaan liikkeessä) .
    Moottoriin petyin pahasti, jotenkin tuntu alle 4k rpm rukeltavan ja ei oikein tuntunnu iloiselta ohittaessa, sit kun pääsi 5k rpm niin kyllä se ihan ok lähti.

    Aika ikiliikkujan maineessahan nuo moottoriltaan on.
    Ulkonäöllisesti hiton hieno, vielä kun äänet kohdalleen niin mikäs siinä.

    Yhteenvetona sanoisin että luotettava hyvännäköinen pyörä joka on hyvä ajaa mutta moottori kaipaa piristystä ja paljon!
    Tuossa kokemukset n.50km koeajon jälkeen.


    *asiavirhe pois*



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    VTEC tulee mukaan vasta 2002 malliin myota...
  4. #4
    touringiinhan tuo on tehty, kiva sillä on kyl kylilläkin ajella. Hyvät takatilat ja päivässä pystyy helposti ajeleen tollaset 700 km.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  5.  
  6. #5
    Lainaa (terä1krr @ Kesä. 03 2006,16:28) kirjoitti
    Moottoriin petyin pahasti, jotenkin tuntu alle 4k rpm rukeltavan *ja ei oikein tuntunnu iloiselta ohittaessa, sit kun pääsi 5k rpm niin kyllä se ihan ok lähti.
    Alakierrosten käytös parani, kun disabloin ilmanputsarin kotelon kannessa olevan venttiilin, joka aukoo ja sulkee toista imukanavaa alipaineella. Eli kalvoventtiilistä letku irti ja tulppa letkun päähän. Koko venttiili irti ja lopuksi teippasin ilmastointiteipillä kanavan sulkevan läpän auki-asentoon. Ton tarkoitus on kai vähentää imuääniä. Jotenkin se sai koneen sekaisin alle 3500rpm. Nyt vetää tasaisesti noin 2500rpm lähtien.
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito