Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Morot! Onko kellään kokemuksia lisätehoista, sinäänsä
    ihan mukavan tehoiseen Äfjiiärrään??
    "Siis" Power Commander, rupes häiritsemään "lukihäiriö"
    En päässyt muokkaamaan otsikkoa!



    FJR 1300 ABS PC III
  2. #2
    Noniin, kun jaksaa, ehtii ja viitsii sukkuloida, niin löytää Anttoo tuntuu ainakin paneutuneen
    pikku viritykseen ja ihan makeat murinat
    FJR 1300 ABS PC III
  3. #3
    Dodiih, meni Volvo lastu-ohjelman hauksi&sukkuloinniksi
    Helpommin ja halvemmalla saa vetoja tjurboon joka toteutetaan ensitilassa; >400nm bensaturbossa tuntuu kieltämättä hyvältä öbouttiarallaa >600 eeron tietämissä
    FJR 1300 ABS PC III
  4. #4
    Lainaa (varaeero @ Kesä. 03 2006,02:32) kirjoitti
    Dodiih, meni Volvo lastu-ohjelman hauksi&sukkuloinniksi *
    Helpommin ja halvemmalla saa vetoja tjurboon joka toteutetaan ensitilassa; >400nm bensaturbossa tuntuu kieltämättä hyvältä öbouttiarallaa >600 eeron tietämissä
    ?? Miten tää liittyy topicciin. Mutta kyllä on FJR + Power Commander + LeoVincet. Ja kyllä olen tyytyväinen tulokseen (=+8 hp ja + 8 Nm ja ennenkaikkea ne äänet).
  5. #5
    PCIII + Muzzyn kokoputkisto 4-1 = +10 hp renkaalta & +10 vääntöä & kierrosherkkyyttä & liki litran pudonnut kulutus.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  6. #6
    Lainaa (FiJeR @ Kesä. 04 2006,20:20) kirjoitti
    PCIII + Muzzyn kokoputkisto 4-1 = +10 hp renkaalta & +10 vääntöä & kierrosherkkyyttä & liki litran pudonnut kulutus.
    ja mulla litran lisää kulutusta, joten päittäin menee
    Saattaa olla, että asiaan vaikuttaa Accelerator Pump, jonka asensin PCIII:n päälle (ne race-asetukset!). Sekin muuten vaikuttaa myös ääneen, kaasua kääntäessä murinat vaan paranee.
    Ja muuten näyttää olevan niin eri kokemuksista summaten, että PCIII parantaa FJR:n tehoja ja vääntöä suht' tasaisesti KOKO kierroslukualueella.
  7. #7
    Lainaa (Anttoo @ Kesä. 04 2006,21:15) kirjoitti
    Ja muuten näyttää olevan niin eri kokemuksista summaten, että PCIII parantaa FJR:n tehoja ja vääntöä suht' tasaisesti KOKO kierroslukualueella.
    No sekin taitaa olla sen pumpun ansiota. Minulla ei tapahtunut oikeastaan mitään muutosta alle neljän kilorundin. Suurin ero vakiokäyriin on kierrosvälillä 4000-7000.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  8. #8
    Entäs pelkkä Power Commander, auttaako mitään? Ärsyttää lievä nykiminen taajama nopeuksilla, eikä se lisätehokaan pahaa tekis *

    Mitä PC III maksaa? FJR vm -03
    ...mokomakitehokasakutakakumisuli...
  9. #9
    Lainaa (FiJeR @ Kesä. 05 2006,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Anttoo @ Kesä. 04 2006,21:15) kirjoitti
    Ja muuten näyttää olevan niin eri kokemuksista summaten, että PCIII parantaa FJR:n tehoja ja vääntöä suht' tasaisesti KOKO kierroslukualueella.
    No sekin taitaa olla sen pumpun ansiota. Minulla ei tapahtunut oikeastaan mitään muutosta alle neljän kilorundin. Suurin ero vakiokäyriin on kierrosvälillä 4000-7000.
    Oiskohan syynä kuitenkin eri tavalla onnistuneet säädöt...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #10
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 17 2006,20:17) kirjoitti
    Lainaa (FiJeR @ Kesä. 05 2006,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Anttoo @ Kesä. 04 2006,21:15) kirjoitti
    Ja muuten näyttää olevan niin eri kokemuksista summaten, että PCIII parantaa FJR:n tehoja ja vääntöä suht' tasaisesti KOKO kierroslukualueella.
    No sekin taitaa olla sen pumpun ansiota. Minulla ei tapahtunut oikeastaan mitään muutosta alle neljän kilorundin. Suurin ero vakiokäyriin on kierrosvälillä 4000-7000.
    Oiskohan syynä kuitenkin eri tavalla onnistuneet säädöt...
    Jep. Panin pumpun päälle vasta säätöjen jälkeen. Pumpulla ei siis ole mitään tekemistä noihin käppyröihin, joten se vaan on säädön onnistumisesta kiinni.
    Säätöä katsellessa kyllä tuli vaikutelma, että pelkällä PCIII:lla ja penkittämisellä voisit päästä nykimisestä ja saada jonkin verran vääntökuoppia tasoitettua. Ainoa mutta on siinä, että jos hommaat sliparit ja vapaasuotimet, joutuisit säätämään penkissä uudelleen. Tee vain kerrasta koko roska. Ja sitten aktivoit kiihdytyspumpun race-arvoihin...
  11. #11
    Poweri tuli hankittua elokuussa. Loppui muuten nykiminen ja mopo muuttui täysin, (siis kone)
    En muista nyt penkkitehoja, mutta vakion 143,5hp asemesta
    mun pelissä oli jo lähtiessä 146hp ja muutoksen jälkeen 157hp
    Siis täysin eri peli, kokeilin esim. vitosella 40> kiihdytystä ja lähtee nykimättä. Vääntöä / tehoa tuli rutkasti lisää ja sen myötä koko moottorin ominaisuudet muuttivat mahtavaksi!

    Kolmosvaihde on tätänykyä esim. mainio mutkatie vaihde, mopo nimittäin lähtee 30> vaikka 200 asti kuin se kuuluisa hauki rannasta vaihtamatta
    Kulutus ehkä vähän lisääntynyt, syystä että makeeta moottoria tulee kiihdyteltyä enemmän

    Nykimisen selitykseksi minulle kerrottiin sen johtuvan ankarista päästönormeista. Juuri tuossa 4000rpm kohdalla on mm. kuoppa jossa moottori säätyy laihalle aiheuttaen nykimistä ja hengettömyyttä. Myös alemmilla kieroksilla sitä oli havaittavissa.
    Dynon käppyröistä voi todeta miten PC kaunistelee käyrän ja lisää vääntöä ja tehoa reippaasti, muuttaen moottorin ominaisuudet totaalisesti
    FJR kuskin hankinta No 1! Mua ei noi plexin virittelyt paljoa kiinnosta
    __

    Nyt keulii vielä kakkosellakin
    FJR 1300 ABS PC III
  12. #12
    Lainaa (Hansu @ Kesä. 17 2006,20:12) kirjoitti
    Entäs pelkkä Power Commander, auttaako mitään? Ärsyttää lievä nykiminen taajama nopeuksilla, eikä se lisätehokaan pahaa tekis *
    Katso TPS-keskustelu, niin voi löytyä syy nykimiseen...
  13. #13
    Lainaa (varaeero @ Loka. 27 2006,10:45) kirjoitti
    Poweri tuli hankittua elokuussa. Loppui muuten nykiminen ja mopo muuttui täysin, (siis kone)
    En muista nyt penkkitehoja, mutta vakion 143,5hp asemesta
    mun pelissä oli jo lähtiessä 146hp ja muutoksen jälkeen 157hp *
    Kiva kuulla että toimii sielläkin. Alkaa vaan olla jo enemmän sport kuin tourer; mullekin oli melko yllätys kun matkavessa keulii kaasulla...
    Hommasitko muutakin kuin PCIII:n? Ja oliko noi hirmutehot takanakilta mitattu? Mulla oli nakilta "vain" 133 hp ja 131 Nm. Ja paneppas päälle vielä pumppu päälle (80,20,20), niin jo vasta lysti alkaa. Siis puolen vuoden päästä
  14. #14
    Lainaa (Anttoo @ Loka. 27 2006,22:23) kirjoitti
    Lainaa (varaeero @ Loka. 27 2006,10:45) kirjoitti
    Poweri tuli hankittua elokuussa. Loppui muuten nykiminen ja mopo muuttui täysin, (siis kone)
    En muista nyt penkkitehoja, mutta vakion 143,5hp asemesta
    mun pelissä oli jo lähtiessä 146hp ja muutoksen jälkeen 157hp *
    Kiva kuulla että toimii sielläkin. Alkaa vaan olla jo enemmän sport kuin tourer; *mullekin oli melko yllätys kun matkavessa keulii kaasulla...
    Hommasitko muutakin kuin PCIII:n? Ja oliko noi hirmutehot takanakilta mitattu? Mulla oli nakilta "vain" 133 hp ja 131 Nm. Ja paneppas päälle vielä pumppu päälle (80,20,20), niin jo vasta lysti alkaa. Siis puolen vuoden päästä *
    ..No eipä tule usein täällä sukkuloitua mutta
    takanakilta tehoa tuli 135 kaakin verran ja 127nm vääntöjä.
    Eli se mikä tehoissa voitettiin, niin väännössä hävittiin sun
    arvoja peilaten
    Mulla on siis PCIII ja k&n hudlari, putket ovat vakavassa harkinnassa! Asentaja frendi sanoi vain, että en kestäis kuunnella pitemmillä reissuilla ja aika arvokkaathan ne myös ovat. Onko sulla ne "huiluputket", jotka saa pikairrotettua/kiinnitettyä?

    Miten on niiden soundien kanssa on pitkällä taipaleella, onko pää kuin Haminan kaupunki vai nou
    FJR 1300 ABS PC III
  15.  
  16. #15
    Lainaa (varaeero @ Marras. 16 2006,19:51) kirjoitti
    Mulla on siis PCIII ja k&n hudlari, putket ovat vakavassa harkinnassa! Asentaja frendi sanoi vain, että en kestäis kuunnella pitemmillä reissuilla ja aika arvokkaathan ne myös ovat. Onko sulla ne "huiluputket", jotka saa pikairrotettua/kiinnitettyä?

    Miten on niiden soundien kanssa on pitkällä taipaleella, onko pää kuin Haminan kaupunki vai nou
    Putket on LeoVince Evo2 alumiinimalli ja siinä on irroitettava noise killer, jonka otin pois. Killerin saa päälle/pois yhden ristipääruuvin irroittamalla, muutaman sekunnin juttu. Äänet ei mielestäni matka-ajossa kyllä haittaa, ei ne nyt sentään mitään suoria putkia ole. Jos kiinnostaa, niin voitais vaikka vaihtaa karttoja. Mulla tosin on tunattu noitten huiluttomien putkien kanssa ja sulla orkkisputkilla.