Moro
Ruuvasin kiinni Akran sliparit, mallia avoimet, ei sisällä killereitä
Olisiko syytä käyttää penkissä ja tarvittaessa asentaa PC tai muu vastaava laite.
Miten kone käyttäytyy näiden kanssa ilman säätöjä.Onko kokemuksia ?
Mopoilua vuodesta -74
Suzuki Hayabusa vm 2004
Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
Laitappa kuvia minkä näkönen tuli.
<span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
rock, rauha ja rakkaus...</span></span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
<span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
Laitan kuvia hieman myöhemmin. Äänet on aika sopivat, murisevat kivasti, mutta ei liikaa.Käyn myös penkissä , niin näkee tarvitaanko säätöjä.Merkittävin ero on painossa. alkuperäisen peräti 8 kg kappale Akran hiilari 3,75kg. kahden painoero lähes 10 kiloa !
Tämä tuntuu jo selvästi ajaessa.![]()
Mopoilua vuodesta -74
Suzuki Hayabusa vm 2004
Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
Pyörä ajettiin dynossa uusilla putkilla. Seokset olivat kohdallaan, ennemminkin jossain kohtaa aavistuksen rikkaalla, eikä laihalla. Kuuleman mukaan Hondan ruiskut toimivat erinomaisesti, samaa ei voi sanoa kaikista merkeistä. Tehot olivat 101 hv.
Teho ja vääntökäyrät erittäin tasaiset, ei kuoppia,ei vaadi ainakaan sen vuoksi PC:tä.Ainakin Akrapovicit toimivat hyvin tämän pyörän kanssa ilman säätöjä.
Laitoin muutaman kuvan jotka näkyvät ainakin albumin uudet kuvat osiossa.
Turvallisia kilometrejä !
Mopoilua vuodesta -74
Suzuki Hayabusa vm 2004
Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !