Tuolla vihreiden pyörien foorumissa joku aloitti tämän vuoden yhteisen trippimittarin kerryttämisen. Ei kai myö sen jälkeenjääneempiä olla, joten kilometrit yhteen vaan. Itsellä kertynyt jo 550 kilsaa ja vaimollakin 300, joten yhteensä:
550
+
300
=850 km
PS: Muista lisätä edellisen loppusummaan![]()
Born to be wild, paitti himassa.
Elämä on parasta huomenta.
1300km
=2150km
Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
Suzuki Hayabusa -07
Suzuki 1200s bandit -03
Kawasaki zx10r -06
Honda 600cbr -98
2461 km
Näillä mennää!
Turhaa laskette, käyttäkää orgin kulutusmittaria ja voitte sieltä katsoa sitten yamahoiden kilsat suoraan : http://www.moottoripyora.org/index.p....&show=5
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Siellä onpi 2 Yömahaa, Hondaa, Ducatia jne ja pikku Hornettikin on kirjoitettu vähän hassusti ja kahteen paikkaankin vielä
Sellasta se on kun käyttäjät pääsevät lisäämään noita itse.(Simbad @ Kesä. 03 2006,08:09) kirjoitti
Noh, jokatapauksessa noita tullaan tässä yhdistelemään joten ei hätää![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Onko ajatus se, että kun kerrytetään lukemia niin jokainen lisää sinne lisäyshetken lukemat vähennettynä edellisen kerran laittamansa luvun eli pitää omalta osaltaan sivukirjanpitoa?.
Muista en tiedä, mutta mä en ainakaan ymmärtäny tästä mitään...(kava10 @ Kesä. 03 2006,10:37) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Siis. Pitääkö aina panna trippimittari nollille kun tankkaa. Trippimittaria voi tarvita muuhunkin kuin tähän tarkoitukseen.
Jos olisi sydeemi, missä pannaan tankkaushetken kilometrit ja tankkiin lorautettu litramäärä, niin laskuri laskisi automaattisesti ajokauden aikana käytetyt bensat.
Jassu. Tämä on just sitä mun käsittämätöntä ajatusmaailmaa, mitä muut ei tajuu, niinkuin olet tullut huomaamaankin.
Juurkin näin, eli trippi nollille kun tankkaat ja se lukema annetaan sitten tuonne kulutusmittarille. Mulla on pyörässä ihan 2 trippiä tätä varten ;)(kava10 @ Kesä. 03 2006,10:57) kirjoitti
Muttajoo, kava10 - ei tuhota yammulaisten threadia näil käyttöohjeil![]()
Pyörätön motoristi...
Ei tuhotakaan. Eli sain jo hyvän vastauksen ja se siitä.
Voit myös käyttää miinuslaskua..eihä sitä trippiä oo pakko käyttää, otat vaa ylös ennen tankkausta lukeman ja sit taas lukeman ku oot ajellu tankillisen ni miinustelet..