Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    eli -03 r1,aina ku ajon jälkeen ottaa virrat pois,ja sen jälkeen laittaa virrat takas ni trippi mittari ja kello on nollaantunu. muuten ei mitään ihmeellist..missä vika?
  2. #2
    katoppas olisko vika samanlainen kun esim auton soittimissa, niissä kun yleensä tulee akulta suoraan muistin piuha että kanavat ja kellot ym säilyy muistissa. Tarkista onko kytkentä kaaviossa jotain mainintaa jatkuvasta herätteestä tai onko piuhoissa jotain väärin laitettu. Entäs sulakkeet? Vika vaikuttaa kyllä vähän oudolta jos kyseessä on orkkis mittari. joku piuha saattaa olla irti tai jotenkin viottunu.
    Näillä mennää!
  3. #3
    Tai vaihtoehtoisesti moni järjestelmä käyttää sisäistä akku/paristoa jonka loppuminen vaikuttaa myöskin kyseisellä tavalla.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  4. #4
    Lainaa (Z750 @ Kesä. 08 2006,11:34) kirjoitti
    Tai vaihtoehtoisesti moni järjestelmä käyttää sisäistä akku/paristoa jonka loppuminen vaikuttaa myöskin kyseisellä tavalla.
    Jos tämä sisäinen akku olisi tyhjä niin tuskin lähtisi pyörä napista käyntiin.
  5. #5
    Lainaa (Spede1 @ Kesä. 08 2006,11:39) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Kesä. 08 2006,11:34) kirjoitti
    Tai vaihtoehtoisesti moni järjestelmä käyttää sisäistä akku/paristoa jonka loppuminen vaikuttaa myöskin kyseisellä tavalla.
    Jos tämä sisäinen akku olisi tyhjä niin tuskin lähtisi pyörä napista käyntiin.
    Miten niin? Jännitelähde on eri!
    ... jotain piti muistaa
  6.  
  7. #6
    Lainaa (seku @ Kesä. 08 2006,11:56) kirjoitti
    Lainaa (Spede1 @ Kesä. 08 2006,11:39) kirjoitti
    Lainaa (Z750 @ Kesä. 08 2006,11:34) kirjoitti
    Tai vaihtoehtoisesti moni järjestelmä käyttää sisäistä akku/paristoa jonka loppuminen vaikuttaa myöskin kyseisellä tavalla.
    Jos tämä sisäinen akku olisi tyhjä niin tuskin lähtisi pyörä napista käyntiin.
    Miten niin? Jännitelähde on eri!
    En tiedä mihin kokonaiskilometrit kirjoitetaan muistiin mutta ne eivät taida nyt nollautua. Tässä tapauksessa "sisäisenä akkuna" käytetään moottoripyörän akkua. Voit kokeilla (ainakin R6:ssa) ottaa akkukaapelin irti ja laittaa takaisin. Tulos on sama kuin alkuperäisen kysymyksen esittäjällä.