Tuli ostettua Ducati ss 750:n pyörä *ni mietin tässä vaan että voiko sen madaltaa? Ja jos, ni missä ja millasta hintaa se tahtoo repii? Auttakaa jotka asiasta jotai tietää. Kiitos ja kummarrus *
![]()
Keula madaltuu kun löysäät ylä- ja alakolmion kiinnityksiä ja liu'utat teleskooppeja hieman ylemmäs. Takana voi säätää monta senttiä alemmas vähentämällä jännitystä jousesta ja samalla voi pistää vähän vaimennusta lisää. Isompaan madallukseen taitaa tarvita takaiskari/jousipaketin vaihdon ja hintaa useampi sata euroa.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Luulisi matalampaa penkkiä saavan helpoimmalla. Uusimmassa mp lehdessä lienee madalluksista asiaa. Voi olla että oli bikekin, kun en nyt aivan varmasti muista.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Penkissä ei juuri ole fylliä, mitä poistaa. Vaatisi penkin rungon uudelleen tekemisen.(rammus @ Kesä. 01 2006,12:08) kirjoitti
Takapään korkeus olisi parasta laskea pituussäädettävällä iskunvaimentajalla, mikä löytyykin uudemmista 1000cc malleista.
Jos käyttää vakioiskaria, kannattaa lyhennyttää sen iskua iskaripajalla.
Jos madalluksen tekee löysäämällä esijännitystä, jouston loppupää jää ilman jousivoimaa. Tällöin ei ole renkaalla pitoakaan.
Tämä tuottaa ikäviä yllätyksiä esimerkiksi nopeassa väistötilanteessa. Olen nähnyt muutaman haisaidin poikasen eak-väistöä tehdessä, jolloin nopeutta vain 50-60 km/h.
Janne
www.urheilukuvat.net