Sivu: 19 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 4629:sta
  1. #541
    Lainaa (solifer @ Maalis. 30 2008,22:21) kirjoitti
    Lainaa (TaikaEtana @ Maalis. 30 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (tekijä @ Maalis. 29 2008,23:29) kirjoitti
    Lainaa (TaikaEtana @ Maalis. 17 2008,11:10) kirjoitti
    Laitoin tuossa talven aikana omaa mopoo mielekkäämmäksi. Mustaa vilkkua sun muuta. Joo, joo, nekin on laittomat, mutta on ne häijyt! * Vilkaskaahan tuolta aikanne kuluksi,kun ootatte vaan kuitenkin että lumet sulais. *

    Kuvia kympistä.
    Mitenkäs tuon vaihtamasi ohjausiskarin kiinnike, onko vakio? Vakioiskarihan on erittäin heikosti vaimentava, ja ovat varoitelleet, että jos laittaa tiukemman iskarin tai modaa alkuperäistä niin voi se ylä-t-kappaleen alla oleva kiinneke katketa. Ainakin omassani taipuu aika paljon nyt vakioiskarin neulan vaihdon jälkeen kun stongaa kääntelee...
    Joo, vakiot on. Ei ainakaan matris toimittanut iskarin mukana uutta asennussarjaa vaan ovat tuon suunnitelleet juuri tuohon vakiokiinnikkeeseen. Täytyy pitää silmällä. Siis onko noita mennyt poikki? Onpa laadukkaat kiinnikkeet jos näin on. Onko sumeko varoitellut vai öhlins? Ootko miettinyt hommata jostain järeemmän? Oon pidellyt tota iskarin kovuutta 12 hujakoilla (18max). Pidätkö itse kuinka tiukalla?
    No minulla on juuri edessä tuon ohjausiskarin osto.Olin ajatellut Matrista,mutta jos siinä in jotakin lujuus ongelmia,taidan ostaa jonkun muun.Mikä olisi hyvä,saanko ehdotuksia kiitos etukäteen.
    Siis toi matrisin iskari on varmaankin yksi laadukkaimpia mitä saa (käsittääkseni). Koska 06 ärrässä on jo vakiona öhlins niin se menee sen kiinnikkeisiin ja tästä on ollut huhuja (en ole kyllä itse kuullut, enkä foorumeilta löytänyt keskusteluja tuollaisesta) että tämä orkkiskiinnitys piste ei kestä jäykempää iskaria (eli iskari on laadukas, kiinnityspiste?). Ja mikäli oikein ymmärsin niin sulla on 05, joten siihen tulee matrisin oma kiinnityssarja mukana. Eli suosittelen tuota matrisia joka tapauksessa. Ajaa asiansa. Ja halpa kuin mikä.
  2. #542
    Mun pyörä on -04 mutta rekisteröity -05,mutta ei kai niissä mitään eroa ole.Meinasin Matriksen M3 tai M4R versiota,onko mitään väliä kumpi!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  3. #543
    Lainaa (solifer @ Maalis. 31 2008,08:37) kirjoitti
    Mun pyörä on -04 mutta rekisteröity -05,mutta ei kai niissä mitään eroa ole.Meinasin Matriksen M3 tai M4R versiota,onko mitään väliä kumpi!
    Ei ole eroa kumpi vuosimalli. Toi mun on tuo m4r- malli. En noista eroista tiedä. Ulkonäkö ja hinta ainakin. m4r on titaanisempi, eli ilmeisesti kevyempi. Varmaankaan toiminnaltaan ei pahemmin eroavaisuuksia löydy. Säätö tais olla molemmissa 18 portainen. Muistaakseni odottelin tuota puolitoista kuukautta. Ei ole jokapaikassa hyllyssä. Ostin oman pr-powercontrol.fi. Oli halvin hinta mitä suomesta löysin. Motokokkola myi 100e kalliimpana silloin. Tsekkaa carpimoto.com jos saa inasen halvemmalla. Varaudu odotteleen hiukan.
  4. #544
    Lainaa (juike1 @ Maalis. 27 2008,11:29) kirjoitti
    Joo tarvii varmaan vilkaista tarkemmin, jos kerran ei tuon pahempi homma oo niitten irrottaminen. En vaan kamalasti jaksanu panostaa aiheeseen sillon kun hormin paikalleen laitoin, enkä toisaalta uskaltanu alkaa mitään ruuveja aukoo ettei helähdä palasiks koko v***n laitos heti uutuuttaan.. [/QUOTE]
    Raplasin perjantaina nuo pillit pois minäkin. Tosi paha homma oli, meni lähes puol tuntia koko projektissa.. En lyöny käyntiin ollenkaan, mut kohtahan tuota pääsee käynnistelemään ja kuuntelemaan vaikka joka päivä, jos vaan kelit jatkuu tähän malliin!
    Ninja forever, man!
  5. #545
    Mää kävin testaa tota omaa kawaa äsken... Siin mieles oli jännää, kun en ole kawalla koskaan aiemmin ajanu. Entinen mopo kun oli tonninen gikseri. Kyllähän siin kawas voimaa on, ei helvetti sentään.... Saatanan hieno laite ajaa , ei kaduta ku vaihoin suzukin kawaan


    http://raikkonen.kuvablogi.com/ Lisäsin pari kuvaa, ku käytii Knightofnin kanssa ajelemassa



  6. #546
    Lainaa (raikkonen @ Maalis. 31 2008,14:42) kirjoitti
    ...pari kuvaa, ku käytii Knightofnin kanssa ajelemassa
    Muutamia mietteitä nyt kun on tullut ensimmäiset savut otettua omasta 05 mallista ja sitten tuosta raikkosen 06 mallista.

    Eka 05 mallista. Todella pienen tuntuinen, ketterä. Kohtuulliset jarrut. Vähän ehkä jotenkin hermostuneen oloinen verrattuna 06 malliin. Tuntuma on miten sen nyt sanoisi, jotenkin "välittömän" tuntuinen. Kierroslukumittarista ei saa mitään selvää. Kone vetää erittäin nätisti kutosella ihan 2000rpm alkaen mukisematta.

    Sitten 06 malli. Isomman tuntuinen, ei ehkä ihan niin ketterä kuin 05. Tosin huomattavasti vakaamman ja rauhallisemman oloinen. Paremmat jarrut kuin 05 mallisssa (raikkosella tosin teräspunosletkut). Jarruissa enemmän alkupurentaa. Paljon parempi mittaristo.

    Ajoasento on molemmissa kyllä yllättävänkin mukava. Ei ainakaan omia ranteita alkanut pakottamaan. Lisää mietteitä jahka saa lisää kilometrejä alle ja pääsee antamaan vähän happea koneille. Omassani ei ole vielä asennettuna ohjausiskaria.
    ZX-10R
  7. #547
    Lainaa (tekijä @ Maalis. 29 2008,23:29) kirjoitti
    Lainaa (TaikaEtana @ Maalis. 17 2008,11:10) kirjoitti
    Laitoin tuossa talven aikana omaa mopoo mielekkäämmäksi. Mustaa vilkkua sun muuta. Joo, joo, nekin on laittomat, mutta on ne häijyt! * Vilkaskaahan tuolta aikanne kuluksi,kun ootatte vaan kuitenkin että lumet sulais. *

    Kuvia kympistä.
    Mitenkäs tuon vaihtamasi ohjausiskarin kiinnike, onko vakio? Vakioiskarihan on erittäin heikosti vaimentava, ja ovat varoitelleet, että jos laittaa tiukemman iskarin tai modaa alkuperäistä niin voi se ylä-t-kappaleen alla oleva kiinneke katketa. Ainakin omassani taipuu aika paljon nyt vakioiskarin neulan vaihdon jälkeen kun stongaa kääntelee...
    Testasin tuota kiinnikkeen taipumista ja ei hievahdakkaan. Hyvä niin.
  8. #548
    Alla olevat näkemykset pätevät vain vm. 2006-2007 ZX-10R:iin, siis ne joissa on kaksi äänenvaimenninta takapenkin alla vakiona.

    Tässä taustatarina hommaan. Öhlins tekee hienoja vaimennuskomponentteja, mutta USA:ssa eivät valmistajat uskalla ottaa riskiä että jokin kuluttaja satuttaisi itsensä liian tehokaasti vaimentavalla ensiasennus ohjausiskarilla. Niinpä laittavat sinne neulan, jossa on ylimääräinen by-pass kanava ja ei ole enään vaaraa että vaimentaisi oikeasti mitään. Eli on vaan parantamassa ulkonäköä, kuten vaikka slip-on tarvikevaimennin. Ei mitään hyötyä, mutta kovat äänet ja hieno ulkonäkö.

    Siispä tuo alkuperäinen iskarini huollettiin ja modattiin uudella neulalla ja venttiilillä. Nyt vaimentaa ja kunnolla! Mutta kun tätä aihetta selvittelin, niin MP-racing (Öhlins maahantuoja) varoitteli erikseen, ettei ota vastuuta siitä jos kannake katkeaa. On kaiketi essonbaarilla nähty kawan julkaisema tiedoite aiheesta. Totta tai ei, itse en ole moista nähnyt. Sitten itse modausoperaatio ei meinannut huollossa (ei ollut MP-Racing) onnistua, koska ei ollut ensin onnistunut saada ostettua näitä sisäkaluja Öhlinsiltä. Juuri tämän vastuukysymyksen takia. Kuulemma eivät halua ottaa vastuuta aiheesta, ja olisihan se ihan hirvittävä tilanne vaikka tavalliselle amerikkalaiselle kuluttajalle.

    Se minkä vaan huomasin, oli uusilla osilla ja täydellä vaimennuksella havaittavissa hieman eloa tuossa ylä-t-kappaleen alta tulevassa kannakkeessa. Mutta jos ei kerran tule muiden iskarivalmistajienkaan seteissä mukana uutta kannaketta, taitaa murhe olla turha. Hyvä näin...
  9. #549
    Lainaa (juike1 @ Maalis. 31 2008,14:31) kirjoitti
    Lainaa (juike1 @ Maalis. 27 2008,11:29) kirjoitti
    Joo tarvii varmaan vilkaista tarkemmin, jos kerran ei tuon pahempi homma oo niitten irrottaminen. En vaan kamalasti jaksanu panostaa aiheeseen sillon kun hormin paikalleen laitoin, enkä toisaalta uskaltanu alkaa mitään ruuveja aukoo ettei helähdä palasiks koko v***n laitos heti uutuuttaan..
    Raplasin perjantaina nuo pillit pois minäkin. Tosi paha homma oli, meni lähes puol tuntia koko projektissa.. En lyöny käyntiin ollenkaan, mut kohtahan tuota pääsee käynnistelemään ja kuuntelemaan vaikka joka päivä, jos vaan kelit jatkuu tähän malliin! [/QUOTE]
    Minä olen kerennyt lyömään jo käyntiin.

    http://www.youtube.com/watch?v=RWslKBvlFlU
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  10. #550
    Lainaa (tekijä @ Huhti. 01 2008,23:14) kirjoitti
    Mutta jos ei kerran tule muiden iskarivalmistajienkaan seteissä mukana uutta kannaketta, taitaa murhe olla turha. Hyvä näin...
    Joo, chillataan... *
  11. #551
    Olisko neuvoja pikku ropleemaan ? Kaasukahva tuntuu aika vempulalta. Eli siis kahvaa saa kääntää aika paljon ennenkuin alkaa tarraamaan kiinni. Ihan liikaa välystä siis joka tekee ajamisesta vähemmän nautittavaa.

    Onko toi nyt kaasuvaijereiden säädöstä kiinni vaiko itse kahvasta ? Siellä on ilmeisesti kaksi eri vaijeria ?
    ZX-10R
  12. #552
    Harras pyyntö: te joilla on -08 10r tallissa/ajossa laittakaa kateelliselle kuvia esille. Kiinnostaisi nähdä esim vaihdettuja kilpitelineitä yms.
  13. #553
    Lainaa (KnightOfNi @ Huhti. 03 2008,10:05) kirjoitti
    Olisko neuvoja pikku ropleemaan ? Kaasukahva tuntuu aika vempulalta. Eli siis kahvaa saa kääntää aika paljon ennenkuin alkaa tarraamaan kiinni. Ihan liikaa välystä siis joka tekee ajamisesta vähemmän nautittavaa.

    Onko toi nyt kaasuvaijereiden säädöstä kiinni vaiko itse kahvasta ? Siellä on ilmeisesti kaksi eri vaijeria ?
    Eiköhän siellä vaijerissa joku säätö ole.
  14. #554
    Lainaa (raikkonen @ Huhti. 03 2008,11:15) kirjoitti
    Lainaa (KnightOfNi @ Huhti. 03 2008,10:05) kirjoitti
    Olisko neuvoja pikku ropleemaan ? Kaasukahva tuntuu aika vempulalta. Eli siis kahvaa saa kääntää aika paljon ennenkuin alkaa tarraamaan kiinni. Ihan liikaa välystä siis joka tekee ajamisesta vähemmän nautittavaa.

    Onko toi nyt kaasuvaijereiden säädöstä kiinni vaiko itse kahvasta ? Siellä on ilmeisesti kaksi eri vaijeria ?
    Eiköhän siellä vaijerissa joku säätö ole.
    Joo on kaksi vaijeria. Avaus vaijeria säädetään siitä tankin oikeelta puolelta keskikatteen yläreunan paikkeilta. Paluu vaijerin säätö on airboxin alla (eli tarttee ottaa tankkia ja boxi veke). Voi kyllä riittää pelkkä toi avaus vaijerin säätö.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  15. #555
    Moro vaan. Olisi kysymyksiä -04 10 r:stä ja varsinkin sen ajoasennosta. Itse olen vajaa 190cm ja tällöin pyörän olisi hyvä olla mahdollisimman tilava. Olen kuullut, että se on tuossa mallissa jopa parempi kuin saman vuotisessa bladessa. Pitääkö paikkansa?
    Muuttuiko ajoasento radikaalisti kun tuli seuraava malli? Taas kuulopuheen mukaan tuo uudempi, on reilusti tiukempi.
    Hakua käyttämällä, tuli vastaan joku 10r:än etuvanne ongelma???, mutta siitäkään ei puhuttu enempää kuin vaan ONGELMASTA??

    Mutta varsinkin tuo ajoasento/ergonomia, kiinnostaa. Kyseistä pyörää olen luultavasti ostamassa, tässä lähipäivien aikana.

    Olen lukenut ja käyttänyt hakua, mutta ei oikein tunnu löytyvän vastauksia, niin jos sitten suoraan kysymällä saisi.
  16. #556
    Lainaa (-prox- @ Huhti. 04 2008,12:46) kirjoitti
    Moro vaan. Olisi kysymyksiä -04 10 r:stä ja varsinkin sen ajoasennosta. Itse olen vajaa 190cm ja tällöin pyörän olisi hyvä olla mahdollisimman tilava. Olen kuullut, että se on tuossa mallissa jopa parempi kuin saman vuotisessa bladessa. Pitääkö paikkansa?
    Muuttuiko ajoasento radikaalisti kun tuli seuraava malli? Taas kuulopuheen mukaan tuo uudempi, on reilusti tiukempi.
    Hakua käyttämällä, tuli vastaan joku 10r:än etuvanne ongelma???, mutta siitäkään ei puhuttu enempää kuin vaan ONGELMASTA??

    Mutta varsinkin tuo ajoasento/ergonomia, kiinnostaa. Kyseistä pyörää olen luultavasti ostamassa, tässä lähipäivien aikana.

    Olen lukenut ja käyttänyt hakua, mutta ei oikein tunnu löytyvän vastauksia, niin jos sitten suoraan kysymällä saisi.
    Tuohon ajoasentoon / -ergonomiaan en osaa paljon sanoo, kun en oo muilla Kympeillä ajanu kun '05-mallilla (joka siis samanlainen kun '04). Itelleni on vartta suotu huikeat 171cm teikäläisen 190cm:ä vastaan, eli tässäkin kusaisee jos alan kamalasti ajoasentoo kommentoimaan. No, kai sinä kuitenkin kokeilet pyörän ennen kun ostat... Siinähän se ergonomia sulle selviää. Mut kyllä tuo Kymppi ainakin mulle ihan hyvin "istuu käteen". Aika vitun loistava pyörä itseasiassa.

    '04sien etuvanteissa ollu jotain valuvikoja, joita korjanneet (ts. vaihtaneet vanteen) takaisinkutsuna. Kannattaa myyjältä kysyä onko vaihdettu vanne.

    Toinen joissain '04sissa esiintynyt lastentauti ollut laturin ylikuumeneminen kovien vetojen jälkeen. Näitäkin käsittääkseni takuuseen korjanneet. Tästäkin kannattaa kysäistä.
    Ninja forever, man!
  17. #557
    Lainaa (CeeCee @ Huhti. 02 2008,08:26) kirjoitti
    Lainaa (juike1 @ Maalis. 31 2008,14:31) kirjoitti
    Lainaa (juike1 @ Maalis. 27 2008,11:29) kirjoitti
    Joo tarvii varmaan vilkaista tarkemmin, jos kerran ei tuon pahempi homma oo niitten irrottaminen. En vaan kamalasti jaksanu panostaa aiheeseen sillon kun hormin paikalleen laitoin, enkä toisaalta uskaltanu alkaa mitään ruuveja aukoo ettei helähdä palasiks koko v***n laitos heti uutuuttaan..
    Raplasin perjantaina nuo pillit pois minäkin. Tosi paha homma oli, meni lähes puol tuntia koko projektissa.. En lyöny käyntiin ollenkaan, mut kohtahan tuota pääsee käynnistelemään ja kuuntelemaan vaikka joka päivä, jos vaan kelit jatkuu tähän malliin!
    Minä olen kerennyt lyömään jo käyntiin.

    http://www.youtube.com/watch?v=RWslKBvlFlU[/QUOTE]
    Nyt on lyöty käyntiin täälläkin! Eilen avasin ajokauden

    Jumankauta että lähtee tuosta hormista meteliä... Vittu oikein hävetti vetää kaupungilla kun oli niin miehekkäät saundit... Sillai positiivisesti siis hävetti Kaveri tosin oli ajanu autolla vastaan, ja oli sitä mieltä (kun meteliä valitin) ettei ainakaan tuollai ohimennessä kuullostanu mitenkään kovemmalta kun pyörät noin niinku keskimäärin. Tiiä sit. Mut maantiellä ajaessani tulin siihen tulokseen että pitää vissiin laittaa korvatulpat jos pitemmälle reissulle lähtee.. Mut hei, sitä saundiahan minä tuota ränniä ostaessani hain (ulkonäön lisäks tietty), ja nyt sitä on todellakin saatu! Ja ainahan siihen voi ne pillit laittaa takas paikalleen jos alkaa häiritsee..

    Toisaalta voi olla niinkin että ne äänet vaan kuullostaa omaan korvaan kovalta, kun se ääni tulee tässä paljon lähempää mitä yoshimuralla. Johtuen siis siitä kun tää barracuda on huomattavasti lyhyempi kun yoshi. Tämähän nyt turisee ihan tuossa heti pakaran alla, kun taas yoshi jossain kauempana selän takana.
    Ninja forever, man!
  18. #558
    http://www.youtube.com/watch?v=aXf8w9MrQMM


    Howdyhou! Nyt on ränni täys hitsattuna paikoillaan. Arrowin cat-eliminaattori vielä odottaa asennusta. Takavilkut on tummennetut ja kilpiteline loistaa..hmm..poissaolollaan. Eiköhän se kilpi sieltä silti pilkistä aivan tarpeeksi.



    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  19. #559
    Lainaa (CeeCee @ Huhti. 04 2008,15:08) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=aXf8w9MrQMM


    Howdyhou! Nyt on ränni täys hitsattuna paikoillaan. Arrowin cat-eliminaattori vielä odottaa asennusta. Takavilkut on tummennetut ja kilpiteline loistaa..hmm..poissaolollaan. Eiköhän se kilpi sieltä silti pilkistä aivan tarpeeksi.
    Paljonko tuo arrowin cat-eliminaattori maksaa? Ihan sillä vaan kysyn, kun omassa pyörässä on arrowin cat-eliminator,väliputki ja sliparit.
  20. #560
    Lainaa (-prox- @ Huhti. 04 2008,12:46) kirjoitti
    Moro vaan. Olisi kysymyksiä -04 10 r:stä ja varsinkin sen ajoasennosta. Itse olen vajaa 190cm ja tällöin pyörän olisi hyvä olla mahdollisimman tilava. Olen kuullut, että se on tuossa mallissa jopa parempi kuin saman vuotisessa bladessa. Pitääkö paikkansa?
    Muuttuiko ajoasento radikaalisti kun tuli seuraava malli? Taas kuulopuheen mukaan tuo uudempi, on reilusti tiukempi.
    Hakua käyttämällä, tuli vastaan joku 10r:än etuvanne ongelma???, mutta siitäkään ei puhuttu enempää kuin vaan ONGELMASTA??

    Mutta varsinkin tuo ajoasento/ergonomia, kiinnostaa. Kyseistä pyörää olen luultavasti ostamassa, tässä lähipäivien aikana.

    Olen lukenut ja käyttänyt hakua, mutta ei oikein tunnu löytyvän vastauksia, niin jos sitten suoraan kysymällä saisi.
    ei muuta kuin selkään vaan ja kokeileen. sillä se selviää.

    tänään tuli kausi korkattua omalla 05 kymppiärrällä

    itselle sopii kuin nyrkki silmään (182cm) ja mielestäni paras pyörä millä olen ajanut..tietysti mielipiteitä on yhtä monta kuin meitä kuskejakin....
    Pyörätön pyörijä
  21. #561
    Kyl 05-malli hieno ja hyvä peli on. Itellä on 06 ja tykkään sen ulkonäöstä enempi
  22. #562
    Lainaa (raikkonen @ Huhti. 04 2008,22:18) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Huhti. 04 2008,15:08) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=aXf8w9MrQMM


    Howdyhou! Nyt on ränni täys hitsattuna paikoillaan. Arrowin cat-eliminaattori vielä odottaa asennusta. Takavilkut on tummennetut ja kilpiteline loistaa..hmm..poissaolollaan. Eiköhän se kilpi sieltä silti pilkistä aivan tarpeeksi.
    Paljonko tuo arrowin cat-eliminaattori maksaa? Ihan sillä vaan kysyn, kun omassa pyörässä on arrowin cat-eliminator,väliputki ja sliparit.
    No tuo oli siinä abauttiarallaa 240 neuroa.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  23. #563
    Tuli mieleen että minkämerkkisiä teräspuno jarruletkuja kenelläkin on? mistä ostettu ja mihin hintaan tuolta ajattelin itse tilata bikefox
  24. #564
    Lainaa (jaskajaska @ Huhti. 06 2008,06:13) kirjoitti
    Tuli mieleen että minkämerkkisiä teräspuno jarruletkuja kenelläkin on? mistä ostettu ja mihin hintaan tuolta ajattelin itse tilata bikefox
    Mun mopos on just tollaset goodridget edessä ja takana. En tiedä mistä hankittu ja mihin hintaan, koska ne oli tossa kun ostin. Toimii kyllä hienosti.
  25. #565
    Lainaa (jaskajaska @ Huhti. 06 2008,06:13) kirjoitti
    Tuli mieleen että minkämerkkisiä teräspuno jarruletkuja kenelläkin on? mistä ostettu ja mihin hintaan tuolta ajattelin itse tilata bikefox
    Mulla on fren tubon jotkut carbotechit. Onko noi sit hiilikuitua vai mitä lie. Carpimotosta tilasin, jotain 180e. Toimii.



  26. #566
    Onko kellään kokemusta -05 kympistä 180/55-17:llä takarenkaalla? ***** rasvaletti epspanjooli lähetti sitten pienempiä kumeja kuin mitä tilasin
    Vaikka tuskin vuosimalli asiaan vaikuttaa...
  27. #567
    Lainaa (SatanClaus @ Huhti. 09 2008,20:56) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta -05 kympistä 180/55-17:llä takarenkaalla? ***** rasvaletti epspanjooli lähetti sitten pienempiä kumeja kuin mitä tilasin *
    Vaikka tuskin vuosimalli asiaan vaikuttaa...
    Menee ihan täysin.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  28. #568
    Tere!

    Multa jäi tuollainen katalysaattorin poistaja mistä ollut juttua, eli katin tilalle korvaava välipala, paikat 2 anturille kuten alkuperäisessä. Paino tippuu aika uskomattomasti (se alkuperäinen on PAINAVA) ja rupee hönkimään kyllä paremmin.

    Englannista tilasin joskus, valmistajan sivut www.motad.co.uk

    Sopivuus vm05-06 zx10r. YV:llä tavoittaa jos kiinnostusta!
  29. #569
    Lainaa (rulppa @ Huhti. 11 2008,13:57) kirjoitti
    Sopivuus vm05-06 zx10r. YV:llä tavoittaa jos kiinnostusta!
    Tarkoitat varmaan 06-07 malleihin ?
    ZX-10R
  30.  
  31. #570
    Onko kukaan tilannut Ameriikasta E bayn kautta ohjaus iskaria.
    Ajattelin vaan,kun Öhlimssi maksaa siellä 430e (n.680 taalaa veroineen).Suomessa ei vissiin sitä saa alle 800e.Firman nimi on Moto Faster San Josessa Kaliforniassa.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
Sivu: 19 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920212969119 ... ViimeinenViimeinen