Tuskin sitä pystyy muuten testaamaan kuin vaihtamalla toisen tilalle. Säädin on todennäköisesti kaasuläppäkotelolta takaisin tankille lähtevän linjan alussa.
Hakusanana "fuel pressure regulator"
Eipä tuolla väliä ole. Suuttimille menevään linjaan t-haaralla painemittari kiinni ja toteamaan tulosta.
Hei kaikille.
Tuli ostettua 2004 10R jota hieman rassaillut tässä.
Vinkkiä kyselisin koskien etujarrusatuloiden pultteja.
Tässä häätyy kaikki 4 uusia joten originelli pulttia vai käviskö prikulleen samankokoinen ja samanlainen mutta lenkillä laukaistava? Vahvuus 8.8
: https://www.pro-bolt.com/
tuolta löytyy...
Jarruosissa kannattaa panostaa laatuun. Orggikset on varmaan jotain suurlujuusterästä tai peräti titaania?
Siitä huolimatta tosta esim. 10£ kpl, mainostaa että olis titaania. Reijätkin valmiina varmistuslangalle ja lenkkiavain nuppi. Racing!
http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-Z...-/231653325528
Googleta vaan niin löytyy...hakusanaksi esim. 2004 zx-10r brake caliber bolt
Tossa toinen esimerkki:
http://stores.ebay.co.uk/Addiction-M...ub=20145079010
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Mitäs noi maksas niin kuin originaalina? Kympin kappale? Bemariin tais olla vähempi.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
http://m.motonet.fi/fi/varaosat/715/...&tuoteryhma=15
Tuollaiset varmaan ihan toimivat satulan kiinnitykseen, itse ostin varalle kun yhdestä kanta alkaa olemaan viimeisillään
E: pakko mainostaa samalla ylimääräisenä lojuvaa 04-05 etuvannetta jos joku kokee tarvitsevansa.
KTM 390 Adventure -20
Kawasaki ZX-10R -06 (valoton)
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
mitähän olet katsellut, setti maksaa ~22 puntaa
https://www.pro-bolt.com/stainless-s...fbmon360r.html
Jotain vastaavaa oli ja menin pukkaa 4 sarjaa epähuomiossani
Mut motonetin pultit tuskinpa sen huonompia. häätyy funtsia ja kiitos avuista
Kellään tarvetta vaimentimelle? Olisi mustaksi maalattu alkuperäinen vaimennin joutilaan ja tarvikevaimennin, joka käy myös suoraan alkuperäisen tilalle. Kuvia voin laitella, jos jollain kiinnostusta. 2005 vuoden pyörästä.
ZZR 1100 -93
ZX10R -05
Morjesta!
Osaisitteko auttaa, tai kertoa että mikähän voisi vaivata omaa -07 kymppiäni, kun vaihdoin siihen juuri akran sliparit kiinni ja nyt n. 7k kierroksilla rupeaa röpöttämään perkeleesti ja vauhti ei juurikaan enään kiihdy? 1-2 vaihteet antaa mennä kyllä hyvin pitemmällekki, mut siinäkin tapahtuu n. 7k kohdalla pieni röpötys ja sen jälkeen kiihtyminen jatkuu. Ainakin 4-6 vaihteilla tuo röpötys selkeä... Itse ajattelin et tulpat ja ilmanputsari pitäs kattoa läpi, mutta onko muita vaihtoehtoja?
Kiitoksia avusta jo etukäteen.
Er-6n 2006 (ex)
XZ-10R 2007
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
....ööh, kyllä mun eri 10R'iin on laitettu näissä imu- ja pakopuolen modeissa aina ns. "exhaust servo eliminator", muutaman euron osa.
Vaijerit ja servokieppi huitsin nevadaan, ei oo ikinä tullu mitään häiriöitä. Toki myös samalla tehty seosten säädöt yms. asiantuntevassa paikassa. (esim. Viaber ja Samin Autopaja)
Tossa linkissä myös joku D.I:Y ohje....
http://www.zx-10r.net/forum/f23/zx10...-a-115895.html
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....
Kiitoksia näistä vastauksista! Pyörittelen tänään vielä uudemman kerran silleen, että läppä on varmasti auki asennossa ja kuuntelen vähän että mitenkä muuttuu...
Juu servo eliminator on ollut mietinnässä, jotta saisi vikakoodin pois vilkuttamasta. Ja nyt tuolla ohjeella kaveri duunaillee mulle sellasen viikonlopun aikana.
Raportoin kyllä tänne että miten kävi! Eli en vielä lähde tohon tulppien vaihtoon...
Er-6n 2006 (ex)
XZ-10R 2007
Morjesta!
Pyörä 2009 zx10-r, ajettu 27tkm
Kylmänä kuuluu melko rallatus koneesta, vähän niinkuin venttiilien nakutus, muuttuu kierrosten mukaan. Kuuluu ajaessakin melko selvästi.
Sitte kun kunnolla lämpiää, niin ääni häviää melkein kokonaan. Venttiileitä ei todennäköisesti ole säädetty.
Onko näissä ollut venttiileissä yleensä säätämistä? Vai onko jotain muuta ehdotusta nakutuksen suhteen?
Kawa ei oo Honda
Ei vaan, jos se on rallatus tai rohina, veikkaisin ekana automaattisen nokkaketjun kiristimen syndroomaa. Tyyppiominaisuus 10R ja 6R, ketjun kiristin päästää ketjun melko löysälle ennenkuin naksahtaa kireemmälle. Käyntiääni menee vähän diiselimäiseksi.
No, se on lähinnä haitta korville, en ole kuullut että ketju ois päässy hyppimään.
Kiristintä voi avittaa loksahtamaan seuraavaan pykälään, joko koittamalla pikakonstia: kone seis, vaihde kutoselle, kytkin pohjaan, pyörän päältä pakitus ja kytkin ylös. Sen verran että kone muljahtaa. Tämä auttaa joskus, ei aina. Itselläni on joskus toiminut.
Sitten sen kiristimen voi ottaa käsille ja klikata ruuvarilla kiristintä. Useampi tapa, myös niin ettei kiristintä irroiteta lainkaan koneesta. Katso esim. ulkolaisilta zx-foorumeilta "zx-10r timing chain tensioner" tai cam chain tensioner....Aiheesta runsaasti ohjeita, joista voit valita jos luulet että sivuääni sinulla on ketjusta. Osa on vaihtanut kiristimen myös manuaalimalliin niin saa sitten ruuvata silloin kun itse haluaa.
Tossa yksi ketju aiheesta: https://www.perthstreetbikes.com/for...d.php?t=168193
Myös youtube-ohjeita löytyy....
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....