Sivu: 130 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3080120128129130131132140 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3871:stä 3900:een 4629:sta
  1. #3871
    Lainaa Salesgod kirjoitti Katso viesti
    Liite 11183

    Ja huomasin samaan googlailuun tälläisen, vihellys mitä aikaisemmin kyselin. Olisiko syypää staattori? Onko toi itse vaihdettavissa.

    Staattorista vika taisikin löytyä. Mistäs ihmeestä hommaan tollaisen asap.
    Tuttu juttu, mulla edellisessä GEN2 10R:ssä sama homma. Itse tilasin ebay:stä tarvikeosan. Tuli nopeasti ja oli toimimva. Maahantuojalta tilattuna alkuperäisosa saattaa kestää 2-5vkoa toimituksessa Japanista ja hintaa 300+€. Ebay:n kautta löysin jotain 120€.
    Kawasaki ZX-10R 2011
  2. #3872
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Tuttu juttu, mulla edellisessä GEN2 10R:ssä sama homma. Itse tilasin ebay:stä tarvikeosan. Tuli nopeasti ja oli toimimva. Maahantuojalta tilattuna alkuperäisosa saattaa kestää 2-5vkoa toimituksessa Japanista ja hintaa 300+€. Ebay:n kautta löysin jotain 120€.
    Keskiviikoksi pitäisi tulla osa, oliko vaihdossa jotain mitä kannattaa huomioda?
    www.aika-ajo.com
  3. #3873
    Lainaa Salesgod kirjoitti Katso viesti
    Missäs vika, lähti ensin huoltsikalla vähän nihkeästi pyörittäen käyntiin, pitkän lenkin toimi ok mutta sitten kun sen hetkeksi sammutin ei lähtenyt käyntiin. Raksutti vain muttei jaksanut pyöräyttää. Sen jälkeen autosta kaapeleilla käyntiin ja ajaen kotiin. Mutta ajaessakin kun kokeili pitkiä päälle niin alkoi sammua.

    Akku vai jännitteensäädin, joku muu?
    Noni tänää iski sit tää ihan sama arpa omaan 2008 malliseen huoltsikalla. Ei jaksannu startti pyörittää. Työntämällä käyntiin ja melkein kotiin pääs ennen kuin hävis sit mittaristoa myöten sähköt ja sytytys hiipu. Kotia pääs lataamalla auton kaapeleilla autosta sen verran, että jännite nous akussa. Sen verran yleismittarilla mittasin, ettei lataa ainakaan.

    Onko toi staattorin vaihto helppo juttu? Vai pitäiskö kokeilla ensin jännitteen säätäjästä, kun se olis edullinen Kiinasta...
    ZX-10R '08
  4. #3874
    Osaisiko joku neuvoa miten kannattaisi ratastaa vakiona olevaa kawaa esim Alastaron radalle? Olisiko eteen -1 ja taakse +2 liikaa?
  5. #3875
    Lainaa MikkoAV kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku neuvoa miten kannattaisi ratastaa vakiona olevaa kawaa esim Alastaron radalle? Olisiko eteen -1 ja taakse +2 liikaa?
    Mä oon pärjänny -07 mallissa -1 ja +1 välityksillä ihan hyvin, eikä tarvitse pulata ketjujen kanssa.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  6. #3876
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Mä oon pärjänny -07 mallissa -1 ja +1 välityksillä ihan hyvin, eikä tarvitse pulata ketjujen kanssa.
    Kiitos tiedosta, kokeilen samalla.
  7. #3877
    Lainaa lao kirjoitti Katso viesti
    Noni tänää iski sit tää ihan sama arpa omaan 2008 malliseen huoltsikalla. Ei jaksannu startti pyörittää. Työntämällä käyntiin ja melkein kotiin pääs ennen kuin hävis sit mittaristoa myöten sähköt ja sytytys hiipu. Kotia pääs lataamalla auton kaapeleilla autosta sen verran, että jännite nous akussa. Sen verran yleismittarilla mittasin, ettei lataa ainakaan.

    Onko toi staattorin vaihto helppo juttu? Vai pitäiskö kokeilla ensin jännitteen säätäjästä, kun se olis edullinen Kiinasta...
    Staattorin purku on ainakin helppo. En ole vielä kaivanut missä johdon toinen pää on kiinni kun odotan varaosan ensin mutta ei ole hankalaa.

    Jännitteensäädin menee takuuseen jos ei ole vielä vaihdettu. Noissa on tehdas recall siihen.
    www.aika-ajo.com
  8. #3878
    AVK:lla olisi tuollainen ZX10R (09) jossa nyt ainakaan kuvauksen mukaan ei olisi hirveästi vikaa.
    - Etu-ja sivukatteet, peili rikki ja etuhäkki murtunut jotka nyt ne kriittisimmät sekä joitain naarmuja.
    Sivukatteet kuvien mukaan jopa ehkä ehjät, mutta etukate ainakin varmuudella rikki. Pelkkä etukate nyt ei paljoa maksaisi, jos muut olisi vain naarmuilla, niin hyvällä tuurilla voisi saada hiottua hyväksi ja maalattua uudelleen. Toki kaupasta saa aina uusia katteita jos ovat rikki.

    Etuhäkin hintaa/saatavuutta nyt en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta tuskimpa tuo paljon maksaa.

    24t km huolto tehty, joten venttiilit tarkistettu ja seuraava sitten vasta 48t km kohdilla ja muutenkin huoltokirja tuntuu olevan hyvin täytetty tuonne 24t km saakka, joten ei tuo nyt välttämättä ihan pommi ole.
    Tietenkin tuollaisen kaadutun / kaadetun osto on aina hieman riskialtista peliä. Tänä kesänä ei kuitenkaan vielä pääse terveydellisitä syistä ajamaan, niin tuossa olisi hieman puuhasteltavaa ensikesää varten..

    Äkkiseltään voisi miettiä, jos tuo maksaa 4400€, niin hyvällä tuurilla tuosta voisi saada jopa hieman alle 5k:lla hyvän pelin. Mikäli siis vastaan ei tule mitään yllätyksiä.

    (https://www.avk.fi/Shop/Vehicle/Vehicle/521186)

    Mitä mieltä porukka on? Uhka vai mahdollisuus?
    Viimeksi muokannut: Siid; 22.07.2016 klo 01:28.
  9. #3879
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä, jos työkalut pysyy kädessä ja tilaa on puuhastella, niin mä näkisin tuossa enemmän mahdollisuuden kuin uhkan.

    Toki aina voi tulla yllätyksiä, mutta en usko, että tuon ikäisen osien saamisen tai vastaavan kanssa on haasteita. Ja jos tekniikka on kunnossa, niin siinä voi olla mopoa vielä pitkäksi aikaa pienellä vaivalla.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  10. #3880
    Minä voin kertoa lisää tuosta Kawasta ja valaista lisää, on minun vanha pyörä Solisluuta parantelen tuon kaadon jäljiltä
    Kawasaki ZX-10R Ninja -09
  11. #3881
    Lainaa MikkoAV kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku neuvoa miten kannattaisi ratastaa vakiona olevaa kawaa esim Alastaron radalle? Olisiko eteen -1 ja taakse +2 liikaa?
    Minulla oli aluksi -05 mallin ratastus 17/39 (vakio).
    Ensin vaihdoin eteen -1:sen ja seuraavana muutoksena -2:n.
    Olin tyytyväinen tuohon 15-piikkiseen eturattaaseen.
    Takavanteella ei kannattanut lisätä hampaita, kun se olisi siirtänyt takavannetta eteenpäin ja haarukassa oli muutenkin vähän tilaa, varsinkin kun vaihtoi rengasprofiilin 190/50:stä 190/55:een.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  12. #3882
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Siid kirjoitti Katso viesti
    AVK:lla olisi tuollainen ZX10R (09) jossa nyt ainakaan kuvauksen mukaan ei olisi hirveästi vikaa.
    - Etu-ja sivukatteet, peili rikki ja etuhäkki murtunut jotka nyt ne kriittisimmät sekä joitain naarmuja.
    Sivukatteet kuvien mukaan jopa ehkä ehjät, mutta etukate ainakin varmuudella rikki. Pelkkä etukate nyt ei paljoa maksaisi, jos muut olisi vain naarmuilla, niin hyvällä tuurilla voisi saada hiottua hyväksi ja maalattua uudelleen. Toki kaupasta saa aina uusia katteita jos ovat rikki.

    Etuhäkin hintaa/saatavuutta nyt en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta tuskimpa tuo paljon maksaa.

    24t km huolto tehty, joten venttiilit tarkistettu ja seuraava sitten vasta 48t km kohdilla ja muutenkin huoltokirja tuntuu olevan hyvin täytetty tuonne 24t km saakka, joten ei tuo nyt välttämättä ihan pommi ole.
    Tietenkin tuollaisen kaadutun / kaadetun osto on aina hieman riskialtista peliä. Tänä kesänä ei kuitenkaan vielä pääse terveydellisitä syistä ajamaan, niin tuossa olisi hieman puuhasteltavaa ensikesää varten..

    Äkkiseltään voisi miettiä, jos tuo maksaa 4400€, niin hyvällä tuurilla tuosta voisi saada jopa hieman alle 5k:lla hyvän pelin. Mikäli siis vastaan ei tule mitään yllätyksiä.

    (https://www.avk.fi/Shop/Vehicle/Vehicle/521186)

    Mitä mieltä porukka on? Uhka vai mahdollisuus?
    Yksi vaihtoehto katteille:

    https://www.motoforzafairings.com/sp...offsetcount=12
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #3883

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jos ostaisin pyörän ajoon, enkä koristeeksi, niin kerran tai pari kipattu on aina hyvä vaihtoehto. Toki sillä oletuksella, että työkalut pysyy käsissä. Jos keula, kolmiot ja vanteet on suorat, niin 500€ korjaa pyörää jo pitkän matkaa.
    Jos vaurioita ei osaa katsoa paikan päällä sillä silmällä, niin en tarjoais juurikaan enempää, mitä siitä on jo tarjottu
  14. #3884
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    -Gen 2 (2006-2007) huolto/korjaamokäsikirja, 651 sivua, englanninkielinen, pdf - voin tehdä tikulle/CD-rompulle...pikkukuluja vastaan
    -Gen 3 (2008-2010) LSL crash padit löytyi kans, pulttikiinnitys runkoon, väri musta, holkit/pultit alu/rst, pari kymppiä?

    tommoset suurinpiirtein: https://www.louis.de/en/artikel/lsl-...&list=54667411
    -Gen 3, etujarrulevy, 1 kpl, vähän jäljellä vahvuutta. Kymppi?
    -Gen 3, jarruletkut eteen ja taakse

    -Gen 4, jarru- ja kytkinkahvat (2011-2015)

    -katevilkut, gen. 1, 2004-2006 orggis oranssit, ehjät, vaikka femma ja postikulut?

    -sport track teline, gen. 3 2008-2010, voi kiinnittää pikakiinnityksellä esim. takalaukun yms., tosi kätevä, tässä esim. linkki:
    http://www.moto24.org/hepco-becker-s...2008-2010.html
    -oisko 80 + postikulut passeli jollekin?

    -tavarat Vantaalla. Laita YV:tä tms.


    Muutenkin uppia
  15. #3885
    Onko kenelläkään myydä 2010 malliin tehoputkistoa ja commanderia tai jotain muita härpäkkeitä ratailuun/viritykseen liittyen?
  16. #3886
    Lainaa MikkoAV kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään myydä 2010 malliin tehoputkistoa ja commanderia tai jotain muita härpäkkeitä ratailuun/viritykseen liittyen?
    Mulla olisi Eagle Mach 7 slipari myynnissä. 200,- ?
    www.aika-ajo.com
  17. #3887
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    -Gen 3, etujarrulevy, 1 kpl, vähän jäljellä vahvuutta. Kymppi?
    -Gen 3, jarruletkut eteen ja taakse

    -Gen 4, jarru- ja kytkinkahvat (2011-2015)

    -katevilkut, gen. 1, 2004-2006 orggis oranssit, ehjät, vaikka femma ja postikulut?

    -sport track teline, gen. 3 2008-2010, voi kiinnittää pikakiinnityksellä esim. takalaukun yms., tosi kätevä, tässä esim. linkki:
    http://www.moto24.org/hepco-becker-s...2008-2010.html
    -oisko 80 + postikulut passeli jollekin?

    -tavarat Vantaalla. Laita YV:tä tms.


    Muutenkin uppia
    Vieläkö crashpadit löytyy?
    www.aika-ajo.com
  18. #3888
    Lainaa Salesgod kirjoitti Katso viesti
    Mulla olisi Eagle Mach 7 slipari myynnissä. 200,- ?
    Moikka

    Ihan tuon mallinen slipari ei niin kiinnosta. Onkos tuo jarruletkut teräspunosta? Kahvat ilmeisesti sopii vain 2011-2015 malliin?
  19. #3889
    Lainaa Salesgod kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö crashpadit löytyy?
    Joo, kaikki listatut palikat on vielä tallella.
  20. #3890
    Kahvoista kiinnostaisi saada lisätietoa, oisko siis orkkikset vai jotain muuta?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  21. #3891
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Kahvoista kiinnostaisi saada lisätietoa, oisko siis orkkikset vai jotain muuta?

    Orggiskahvat, uutta vastaavat!
  22. #3892
    Ok. lyhyemmät hakusessa.
    Kawasaki ZX-10R 2011
  23. #3893
    Lainaa MikkoAV kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään myydä 2010 malliin tehoputkistoa ja commanderia tai jotain muita härpäkkeitä ratailuun/viritykseen liittyen?
    Bike fellowsilta Turusta löytyy nuo woolich racingin palikat, jolla pystyy säätämään pyörän omaa ECUa.

    Tällähän pystyy myös säätämään sytkää, toisioläppiä, exhaust servoa etc. Ja lopputulos on melkoisesti parempi kuin noilla "huijausboxeilla" ja monesti halvempikin kuin commander + ignition module jne...

    Oma 10R säädettiin tuolla ja itse olen ainakin tyytyväinen.
    ZX-10R '06
    Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
  24. #3894
    Lainaa Slerba kirjoitti Katso viesti
    Bike fellowsilta Turusta löytyy nuo woolich racingin palikat, jolla pystyy säätämään pyörän omaa ECUa.

    Tällähän pystyy myös säätämään sytkää, toisioläppiä, exhaust servoa etc. Ja lopputulos on melkoisesti parempi kuin noilla "huijausboxeilla" ja monesti halvempikin kuin commander + ignition module jne...

    Oma 10R säädettiin tuolla ja itse olen ainakin tyytyväinen.
    Löytyykö pelit ja vehkeet myös gen4:een tuolta?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  25. #3895
    Osaakos joku sanoa sopiiko Ölinsin takiskari KA3452, 2010 maalliseen kawaan?
  26. #3896
    Lainaa MikkoAV kirjoitti Katso viesti
    Osaakos joku sanoa sopiiko Ölinsin takiskari KA3452, 2010 maalliseen kawaan?
    Veikkaisin että kiinnitysten puolesta menee heittämällä.
    Ainoa ero on 5 mm pitempi isku, eli taka-akselilla 10 mm pitempi jousto.
    (Ja 5 Nm ero jousen jäykkyydessä.)

    Eri asia on sitten mahtuuko fyysisesti, eli osuuko säätimet/säiliö/tms johonkin?
    (mutulla veikaten/kuvia katselemalla, veikkaisin että mahtuu)

    Öhlinssissä:
    2004-2005 ZX 10 R, KA 345, Length 338 +7/-5, Stroke 69, Fitted Spring 01091-31 (160 mm, 95 Nm)
    2008-2010 ZX 10 R, KA 788, Length 338 +5/-1, Stroke 64, Fitted Spring 21040-29 (160 mm, 90 Nm)

    Mopossa:
    Yläpään kiinnike sama 2004-2010
    Alapäät samalla mitotuksella: 2005 vs 2010
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #3897
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Veikkaisin että kiinnitysten puolesta menee heittämällä.
    Ainoa ero on 5 mm pitempi isku, eli taka-akselilla 10 mm pitempi jousto.
    (Ja 5 Nm ero jousen jäykkyydessä.)

    Eri asia on sitten mahtuuko fyysisesti, eli osuuko säätimet/säiliö/tms johonkin?
    (mutulla veikaten/kuvia katselemalla, veikkaisin että mahtuu)

    Öhlinssissä:
    2004-2005 ZX 10 R, KA 345, Length 338 +7/-5, Stroke 69, Fitted Spring 01091-31 (160 mm, 95 Nm)
    2008-2010 ZX 10 R, KA 788, Length 338 +5/-1, Stroke 64, Fitted Spring 21040-29 (160 mm, 90 Nm)

    Mopossa:
    Yläpään kiinnike sama 2004-2010
    Alapäät samalla mitotuksella: 2005 vs 2010
    Kiitos tiedosta
  28. #3898
    Osaako joku sanoa mistä muista pyöristä sopii suoraan vanteet 2010 malliseen kawasakiin? Tuntuu olevan käytettyjä vanteita kovin huonosti myynnissä...
  29. #3899
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JP78 kirjoitti Katso viesti
    Tuli hankittua 2006 mallin zx10r. Pyörittelin jousituksen tehdasasetuksiin ja samalla huomasin että vasemman etupumpun paluuvaimennuksen säädöllä ei ole mitään vaikutusta ja kiinniasennosta ensimmäisen viiden kierroksen aikana ei klikkereitä tunne eikä kuule. Onkohan kallis vika?

    Mitä pajaa suosittelisitte jos talvella veisi etu- ja takapumput huollettavaksi ja vaikka samalla shimmaisi rata-ajoa varten?
    Motoville, Espoo.

    Jotain kertoo miehen osaamisesta, että lähtee edustamaan Suomea Yamahan mekanikkojen Euroopan mestaruus kisoihin. Ja lienee miehellä jotain meriittiä myös alustojen osalta (mm. IOMTT jne).

    Ja hinta on ollut aina enemmän kuin kohdallaan.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  30.  
  31. #3900
    Oot varmaan oikeilla jäljille ettei saa hetkeen soppaaa. Kymppiärräthän just 8tonnissa buustaa ihan kunnolla. Kannattaa viedä asiantuntijalle....esim. ruiskun synkkaukseen jos ei ole vasta tehty. Jos et saa ladattua korjaamokäsikirjaa äntternetistä, multa löytyy yli 600 sivunen eng. kielinen pdf-formaatissa tohon malliin, YV nin laitan esim. tikulle.
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
Sivu: 130 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3080120128129130131132140 ... ViimeinenViimeinen