Noni tänää iski sit tää ihan sama arpa omaan 2008 malliseen huoltsikalla. Ei jaksannu startti pyörittää. Työntämällä käyntiin ja melkein kotiin pääs ennen kuin hävis sit mittaristoa myöten sähköt ja sytytys hiipu. Kotia pääs lataamalla auton kaapeleilla autosta sen verran, että jännite nous akussa. Sen verran yleismittarilla mittasin, ettei lataa ainakaan.
Onko toi staattorin vaihto helppo juttu? Vai pitäiskö kokeilla ensin jännitteen säätäjästä, kun se olis edullinen Kiinasta...
ZX-10R '08
Osaisiko joku neuvoa miten kannattaisi ratastaa vakiona olevaa kawaa esim Alastaron radalle? Olisiko eteen -1 ja taakse +2 liikaa?
AVK:lla olisi tuollainen ZX10R (09) jossa nyt ainakaan kuvauksen mukaan ei olisi hirveästi vikaa.
- Etu-ja sivukatteet, peili rikki ja etuhäkki murtunut jotka nyt ne kriittisimmät sekä joitain naarmuja.
Sivukatteet kuvien mukaan jopa ehkä ehjät, mutta etukate ainakin varmuudella rikki. Pelkkä etukate nyt ei paljoa maksaisi, jos muut olisi vain naarmuilla, niin hyvällä tuurilla voisi saada hiottua hyväksi ja maalattua uudelleen. Toki kaupasta saa aina uusia katteita jos ovat rikki.
Etuhäkin hintaa/saatavuutta nyt en ole vielä ehtinyt katsoa, mutta tuskimpa tuo paljon maksaa.
24t km huolto tehty, joten venttiilit tarkistettu ja seuraava sitten vasta 48t km kohdilla ja muutenkin huoltokirja tuntuu olevan hyvin täytetty tuonne 24t km saakka, joten ei tuo nyt välttämättä ihan pommi ole.
Tietenkin tuollaisen kaadutun / kaadetun osto on aina hieman riskialtista peliä. Tänä kesänä ei kuitenkaan vielä pääse terveydellisitä syistä ajamaan, niin tuossa olisi hieman puuhasteltavaa ensikesää varten..
Äkkiseltään voisi miettiä, jos tuo maksaa 4400€, niin hyvällä tuurilla tuosta voisi saada jopa hieman alle 5k:lla hyvän pelin. Mikäli siis vastaan ei tule mitään yllätyksiä.
(https://www.avk.fi/Shop/Vehicle/Vehicle/521186)
Mitä mieltä porukka on? Uhka vai mahdollisuus?
Viimeksi muokannut: Siid; 22.07.2016 klo 01:28.
Kyllä, jos työkalut pysyy kädessä ja tilaa on puuhastella, niin mä näkisin tuossa enemmän mahdollisuuden kuin uhkan.
Toki aina voi tulla yllätyksiä, mutta en usko, että tuon ikäisen osien saamisen tai vastaavan kanssa on haasteita. Ja jos tekniikka on kunnossa, niin siinä voi olla mopoa vielä pitkäksi aikaa pienellä vaivalla.
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Minä voin kertoa lisää tuosta Kawasta ja valaista lisää, on minun vanha pyöräSolisluuta parantelen tuon kaadon jäljiltä
![]()
Kawasaki ZX-10R Ninja -09
Minulla oli aluksi -05 mallin ratastus 17/39 (vakio).
Ensin vaihdoin eteen -1:sen ja seuraavana muutoksena -2:n.
Olin tyytyväinen tuohon 15-piikkiseen eturattaaseen.
Takavanteella ei kannattanut lisätä hampaita, kun se olisi siirtänyt takavannetta eteenpäin ja haarukassa oli muutenkin vähän tilaa, varsinkin kun vaihtoi rengasprofiilin 190/50:stä 190/55:een.
RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
www.muoviluoti.fi
Yksi vaihtoehto katteille:
https://www.motoforzafairings.com/sp...offsetcount=12
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Jos ostaisin pyörän ajoon, enkä koristeeksi, niin kerran tai pari kipattu on aina hyvä vaihtoehto. Toki sillä oletuksella, että työkalut pysyy käsissä. Jos keula, kolmiot ja vanteet on suorat, niin 500€ korjaa pyörää jo pitkän matkaa.
Jos vaurioita ei osaa katsoa paikan päällä sillä silmällä, niin en tarjoais juurikaan enempää, mitä siitä on jo tarjottu
-Gen 3, etujarrulevy, 1 kpl, vähän jäljellä vahvuutta. Kymppi?
-Gen 3, jarruletkut eteen ja taakse
-Gen 4, jarru- ja kytkinkahvat (2011-2015)
-katevilkut, gen. 1, 2004-2006 orggis oranssit, ehjät, vaikka femma ja postikulut?
-sport track teline, gen. 3 2008-2010, voi kiinnittää pikakiinnityksellä esim. takalaukun yms., tosi kätevä, tässä esim. linkki:
http://www.moto24.org/hepco-becker-s...2008-2010.html
-oisko 80 + postikulut passeli jollekin?
-tavarat Vantaalla. Laita YV:tä tms.
Muutenkin uppia
Onko kenelläkään myydä 2010 malliin tehoputkistoa ja commanderia tai jotain muita härpäkkeitä ratailuun/viritykseen liittyen?
Kahvoista kiinnostaisi saada lisätietoa, oisko siis orkkikset vai jotain muuta?
Kawasaki ZX-10R 2011
Bike fellowsilta Turusta löytyy nuo woolich racingin palikat, jolla pystyy säätämään pyörän omaa ECUa.
Tällähän pystyy myös säätämään sytkää, toisioläppiä, exhaust servoa etc. Ja lopputulos on melkoisesti parempi kuin noilla "huijausboxeilla" ja monesti halvempikin kuin commander + ignition module jne...
Oma 10R säädettiin tuolla ja itse olen ainakin tyytyväinen.
ZX-10R '06
Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
Veikkaisin että kiinnitysten puolesta menee heittämällä.
Ainoa ero on 5 mm pitempi isku, eli taka-akselilla 10 mm pitempi jousto.
(Ja 5 Nm ero jousen jäykkyydessä.)
Eri asia on sitten mahtuuko fyysisesti, eli osuuko säätimet/säiliö/tms johonkin?
(mutulla veikaten/kuvia katselemalla, veikkaisin että mahtuu)
Öhlinssissä:
2004-2005 ZX 10 R, KA 345, Length 338 +7/-5, Stroke 69, Fitted Spring 01091-31 (160 mm, 95 Nm)
2008-2010 ZX 10 R, KA 788, Length 338 +5/-1, Stroke 64, Fitted Spring 21040-29 (160 mm, 90 Nm)
Mopossa:
Yläpään kiinnike sama 2004-2010
Alapäät samalla mitotuksella: 2005 vs 2010
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Osaako joku sanoa mistä muista pyöristä sopii suoraan vanteet 2010 malliseen kawasakiin? Tuntuu olevan käytettyjä vanteita kovin huonosti myynnissä...
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Oot varmaan oikeilla jäljille ettei saa hetkeen soppaaa. Kymppiärräthän just 8tonnissa buustaa ihan kunnolla. Kannattaa viedä asiantuntijalle....esim. ruiskun synkkaukseen jos ei ole vasta tehty. Jos et saa ladattua korjaamokäsikirjaa äntternetistä, multa löytyy yli 600 sivunen eng. kielinen pdf-formaatissa tohon malliin, YV nin laitan esim. tikulle.
Ninja H2 2020
V-Strom DL 650 2025
exiä aika monta....